Odkazy blogu

Statistiky blogu
332Blogů celkem
124Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
Avionic F5D od TomasC v čtv 02.08.2012 9:27
Tak jsem si řekl, že jsem již dlouho nestavěl (už je to skoro dva roky co jsem psal o Viperu http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?t=26056 ) a objednal jsem si od Sergeje model Avionic.
Jediné co jsem chtěl zvláštně byl celo-kevlarový trup.

Za cca měsíc pošta i DPH výpalným dorazila.

Tak zde je v letové konfiguraci, fotka je v Mistrovství světa v Rumunsku z 19.9.2012.
Obrázek

Nějaké fotky modelu po vybalení z krabice jsem nestihl, ale to asi nevadí.
Možná s nějakým dalším kouskem...


Ale pojďme na stavbu.

Zahájil jsem montáží pák křidélek. Páky vyřezané ze sklotextilu 1,5mm.

Pomocí pravítka jsem rozměřil otvor pro páku v křidélku. Otvor musí být kolmý na osou otáčení křidélka. Pohled okem tak nějak nestačí, trojúhelník...

[ Více ]

fto od rzboril v čtv 25.10.2018 17:09
Fotky pro avatar

Přílohy


Stavba mého Viking 2E od ST v sob 09.02.2013 19:37
Dneska moc prostoru na stavbu nebylo, ale aspoň jsem ukutil kabeláž do křídel. MPX konektrory půjdou zalepit do otvoru v kořenovém žebru křídla. Postup zatím vymyšlený nemám, ale pracuju na tom.

Přílohy


Scary-E 6-8kW od graup15 v pát 01.02.2013 13:29
1 z 52 z 53 z 54 z 55 z 5
První co jsem udělal,je zesílení čumáku před otvorem kabiny. Trup materiálově kombinace uhlíku a uhlík/kevlarové tkaniny. Do přední části potřebuji udělat otvory vstupu vzduchu a proto jsem to zesílil vlaminováním uhlíkové jednosměrky a zavíracím sklem. Po usazení přepážky ještě vlaminuji krycí límeček,mezi kuželem a trupem pak nebude naprosto žádná škvíra. Ale to později.

Kužel RF38mm na trup perfektně lícuje průměrem.:-)

Přílohy


S-bus v praxi I. od Daniel Krob v sob 11.02.2012 20:38
Začátek podzimu mám vždy spojený se stavbou nového modelu. Tentokrát je to však úplně jiné, za což může nový ovládací systém S-Bus od Robbe - Futaba. O jeho principu fungování bylo již napsáno mnoho odborných článků, které jsem také se zájmem četl, ale setkáni s realitou je opravdu zážitek.
Už na první pohled mám na stole méně komponentů - kabelů a konektorů - než obvykle, což znamená urychlení instalace a menší hmotnost modelu – obr. 1.Nejpatrnější je to u přijímačů, kde díky geniálnímu přenosu řídicího signálu jedním kabelem (obr. 2), opakuji jedním, odpadá složité a někdy nepřehledné zapojení jednotlivých kanálů z přijímače do pover boxu (obr. 3).
Přijímače k ovládacímu systému S-Bus jsou dodávány v menších rozměrech, než tomu bylo u klasického systému Fasst. Pro spojení s pover boxem je použit jen jeden kabel, pro který je v pover boxu zvláštní vstup (obr. 4). Rozdíl v eleganci a jednoduchosti zapojení je vidět na první pohled. Samozřejmě je ještě možné přímo k přijímači přiřadit další serva...

[ Více ]

 [ 332 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Laco, mmkz, Mára126, olisoft, pert, Seznam.cz [Bot], Zenair


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz