Odkazy blogu

Statistiky blogu
314Blogů celkem
115Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 314 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 63  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
Stavba mého Viking 2E od ST v pon 21.01.2013 23:34
Dneska proběhly celkem hustý karbonový orgie. Spasovával jsem a dobrušoval díly pro přepážky s konektory , tady elektrické a nechanické spojení přední části trupu se zadní. Pochopitelně i díky radám přítele na telefonu ( GRAUP15 ) . :lol: Všechno je zatím jen spasováno a nelepeno. Zadní lízátko co ponese přijímač má jen hrubé tvary. Další snad zítra.

Přílohy


Stavba mého Viking 2E od ST v sob 26.01.2013 13:58
Mám svrtanou zadní trupovou část se sestavou polopřepážky nesoucí konektory a lízátko. Tady jsou zalepeny matky MP-JET M3. Je přidělaná i nosná část pro přijímač. Další krok bude vytvoření otvoru v trupu pro vývod vzduchu a i pro zasování konetorů do RX.

Přílohy


Viking-2E Jeti telemetry od graup15 v ned 02.06.2013 17:58
Dokončil jsem trupovou vaničku,včetně přívodu k V ocasním servům.
Ještě chci (jestli hlava rodiny umožní:-) zalepit do všech tří Vikingů desku serv ocasních ploch. Zítra už by mohl vyjít čas na zkompletování trupu na finish.

Desky serv oscasních ploch hezky zrají,tak je čas na kabeláže.:-)
Marek má speciální bonus :-) Konektory v křídle jsou dvojité MPX (používají se až na 80A:-)

Přílohy


Scary E 6-8kW od graup15 v čtv 21.02.2013 17:01
1 z 52 z 53 z 54 z 55 z 5
Tak zase malinký updatek :-)
Centrální deska serv a přijímače je vlaminovaná do trupu (a přetažená sklem).Křidélka na výstup antének přijímače jsou již taky hotová . Jsou hotové trupové kabely ke křídlu. Je to celé hodně čisté a kompaktní. Scary bude sloužit nejenom jako český Hurricane,ale i jako létající zkušebna pohonů. V trupu je extremní množství místa,tak proč toho nevyužít.
Dneska jsem mluvil s výrobcem a nová Vop se povedla a je výtečně tuhá. Což na předpokládanou rychlost dost potřebuji :-)
Sranda je,že v (a to mám taky plánu) testnout slaboučký :-) 2kW pohon, vychází hmotnost do 2700g, takže pokud omrzí šjalený 8kW pohon,nic nebrání pouze přehodit pohon.

Přílohy


pohon, dokončení letadla od jirinovo v pon 17.10.2011 20:34
Co se týče motoru, pro Optimu mám redliner od MVVS a regulátor jsem myslel 55A s tří ampérovým BECem z HK. Protože ale motor při rozběhu s tímto regulátorem cukal a ten BEC je pro pět serv opravdu na hraně, možná už za ní, koupil jsem 100A Castle s pětiampérovým BEC. Taky se mi hodně líbí bočník v regulátoru, podle údajů z něho se dá pohon optimalizovat.
Příloha:
baterka.jpg

Regulátor se po uřezání pacek k upevnění na špalek (sbohem záruko?) vejde do optimy tak akorát. Možná by stačil i 75 ampérový, ale což. Umístění v trupu je na obrázku.
Příloha:
planek.jpg

Je to tam vše narovnáno téměř s milimetrovou vůlí, desetičlánek se připojí k motoru a po té se zastrčí po předu i s kabely pod regulátor až zadek baterky zapadne do trupu. Potom baterku posunu do zadu na těžiště a zacvaknu do zipu. Na něm drží pouze baterka, regulátor je vzpříčený v trupu a drží ho kabely, přijímač m...

[ Více ]

Přílohy


 [ 314 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 63  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: albatros1, Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Seznam.cz [Bot], vitaa, vlcak80, Zenair


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz