Reklama

 




Odkazy blogu

Statistiky blogu
298Blogů celkem
113Komentářů celkem

Prohledat blogy


 [ 298 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Další
Kanál Náhodné blogové příspěvky
Scary E 6-8kW od graup15 v sob 16.02.2013 9:01
Včera jsem dlouho zíral do trupu a přemýšlel jak tam vše nacpat aby model splnil dvě podmínky. A to šel dovážit jak s mnohakilowatovým pohonem tak i rekreačním cca 2kW . A taky aby se dopředu vešly různá čidla telemetrie.
Pro náhon zadních kormidel (U Scary je to táhlem z uhlíkové tyčky) jsem vyrobil takový (bazmek) který nese jak serva Hyperion HV tak i přijímač. Kabely od křídla a i přední části trupu (Telemetrie a motor,popřípadě druhé místo přijímačovek) obchází serva a tunýlkem jde přímo k přijímači.
Výrobce dodává právě pro vytvoření díry do trupu pro serva vylaminovanou krytku (část horní strany trupu) takže nejsou meze pro invenci kam serva dát a jak velkou díru udělat.Podle díry se pak jen krytka vyřeže.
Držák serv po zalepení na místo pak samozřejmně ještě přelaminuji k trupu.
Jo..mimo serv která se montují na plocho a patky serv tím zasahují daleko na překližkové lože,nesnáším přidělávání klasických serv vruty. Díra v překližce je velmi blízko díry serva a překližka se má snahu vyl...

[ Více ]

Přílohy


Úpravy mého Ptaaka od gardenroute v úte 13.05.2014 14:09
Nějaké nestandardní úpravy mého Ptaaka (USB mod pro NAZA a iOSD Mark II, uchycení FPV Tx a Marco Polo Tx/Rx, centrování plynu na Tx první generace, Big Battery Door Upgrade a 2.800mAh LiPo)

Phantom 1 - Big Battery Door Upgrade a 2.800mAh LiPo
Pro můj P1 (The Original) již nějakou dobu hledám další řešení pro prodloužení standardního letového času, takže po úspěšném nasazení DJI 9443 vrtulí, které mě "protáhly" můj letový čas až někam na 7.5-8 minut (a to se standardní tovární 2.200 mAh baterií a AUW cca 1250 gramů), jsem si nedávno přivezl z USA 2.800 mAh baterie od firmy Dinogy. Je jen o nějakých 25 gramů těžší než DJI 2.200, takže očekávám minimálně další 2-2.5 minuty navíc, tj. kolem 9.5-10 minut celkově, což by pro natáčení z...

[ Více ]

Přílohy


VRX spirit buggy od Ondraaaaaa v sob 28.03.2015 12:01
Zdravim nevíte někdo jak maj bejt zapojený kabely od VRX spirit buggy?

Rozebrání sady lipolek od TomasC v pon 30.07.2012 10:17
Výrobci akumulátorů mají představu, že jejich sady jsou nejlépe uspořádané. Je tam spousta balastu, plastu, lepenky, tišťák.... Tohle vše já na svém sadě nechci.
Potřebuji do závodního stroje sadu 5S, ale rozdělenou do 3S a 2S. Mohl bych použít dvoučlánek a tříčlánek, ale budou obě sady opravdu stejné?? Stejná šarže, stáří ??? Dle mě to za to riziko nestojí a to používám HYPERION 2,2Ah 45C.

Postup berte jako můj, je jasné, že jsou asi lepší, ale já to tak dělám. Pokud se do toho pustíte, tak sami za sebe. :wink:

Pojďme na to.

Sadu vybiji na 3,1V na článek. Pokud se něco stane, ať tam není moc energie.

V prvním kole doporučuji uklidit stůl. Odstranit vše vodivé a ostré z dosahu, vypnout telefon a soustředit se. Jedna chyba a nejen, že bude po akumulátoru, ale protože se dělá s benzínem, tak hrozí opravu nebezpečí.

Sadu zbavíme krycí smršťovačky, sadu ponoříme do technického benzínu. Mám...

[ Více ]

plzenští vrtulníkáři od Krampusak v úte 25.10.2011 17:06
Parta plzeňských vrtulníkářů se ukázala jako velmi vstřícná a velmi pozitivně mě přijali. Došlo k seřízení vrtulníku, který byl dle slov zkušených v neletuschopném stavu a také k jeho záletu. Tím se odhalily menší nedostatky, která je třeba řešit nákupem náhradních dílů a následnou výměnou. Protože začíná počasí bláznit, další pokusy se po opravě budou provádět nejspíš jen v tělocvičně. Zatím pilně trénuju na simulátoru, tak doufám, že to v letuschopném stavu přinese ovoce

 [ 298 příspěvků blogu ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Další

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Exabot [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], juzek1, mipr, Seznam.cz [Bot], Trias, Vidlák


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz