když se nám povede požehlit celý křídlo, pořád ještě na nižší teplotu fólii přehneme přes kraje křídla. Teda kromě ploutviček, které jsou přeci jen tvarově složitější a je třeba přidat teplotu, aby fólie šla trošku tahat. Vyháníme bubliny co to jde. Potom, když už máme nažhaveno, v návodu pro fólii cca 130oC což by měla být polovina stupnice profi žehličky, na Tesle druhý stupeň, před napařováním, přejedeme nažehlovačku po obvodu křídla a poté zastřihneme ostrýma nůžkama malý přesah. Ten potom na ostro zažehlíme. Podrobně je tento postup popsán i v návodu k fólii.
Příloha:
motor.jpg
Stejně uděláme bílý vršek křídla, ten bude jednodušší je bez pruhů. Potom na vyšší teplotu žehličky vypneme celé křídlo. Pokud se udělá bublina, ohřejeme větší plochu a pokusíme se jí vyhladit a to doslova. A tak pořád dokolečka, až se nám křídlo bude líbit. Ješte jsme neřezali klapky, nemáme za sebou ani půlku práce ...
[ Více ]