když se nám povede požehlit celý křídlo, pořád ještě na nižší teplotu fólii přehneme přes kraje křídla. Teda kromě ploutviček, které jsou přeci jen tvarově složitější a je třeba přidat teplotu, aby fólie šla trošku tahat. Vyháníme bubliny co to jde. Potom, když už máme nažhaveno, v návodu pro fólii cca 130oC což by měla být polovina stupnice profi žehličky, na Tesle druhý stupeň, před napařováním, přejedeme nažehlovačku po obvodu křídla a poté zastřihneme ostrýma nůžkama malý přesah. Ten potom na ostro zažehlíme. Podrobně je tento postup popsán i v návodu k fólii.
Příloha:
zazehlenypresah.jpg
[ 31.51 KB | Zobrazeno 92 krát ]
Stejně uděláme bílý vršek křídla, ten bude jednodušší je bez pruhů. Potom na vyšší teplotu žehličky vypneme celé křídlo. Pokud se udělá bublina, ohřejeme větší plochu a pokusíme se jí vyhladit a to doslova. A tak pořád dokolečka, až se nám křídlo bude líbit. Ješte jsme neřezali klapky, nemáme za sebou ani půlku práce
...,teda co se v mém případě občasných výkřiků zoufalství a odumírání mozkových buněk týče
takhle to potom vypadá
Příloha:
dvekridla.jpg
[ 50.24 KB | Zobrazeno 101 krát ]
pro odlehčení motor a ten zbytek zatím v nástřelu
Příloha:
motor.jpg
[ 55.95 KB | Zobrazeno 108 krát ]
co k tomu říct, nádherná práce kluků z MVVS, dal by se i vystavit. S ventilátorem, jenom šustí. Ale je pravda, že není zadarmo. Regulátor z HK, po asi hodinovém přehazování napájecích kablíků a programování regulátoru metodou chaosu se mi povedlo motor s mírným cukáním roztočit a dokonce i na správnou stranu. Ještě jsem zapoměl napsat, že asi půl hodiny nevědomky blbec s vybitou úplně baterkou, což jde špatně opravdu
No uvidíme jak dlouho vydrží. Přijímač bude jinej, tenhle je zbytečně velkej. Baterky 10xNiCd, stále ještě mám dost slušnej nabíječ na tydle články a vědomky si jejich nevýhod oproti Li-pol jsem si je prosadil. Stejně ale červíček lipolí hlodá, někdy příště.