Autor
TomasC
Offline
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24.04.2003 23:00
Příspěvky: 10752
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Blog: Zobrazit blog (3)

Archives
- srpen 2012
Avionic F5D
   čtv 02.08.2012 9:27

+ červenec 2012
+ srpen 2011

Prohledat blogy


 [ 3 příspěvků blogu ] 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Kanál  
 Předmět příspěvku: Avionic F5D
Pevný odkazNapsal: čtv 02.08.2012 9:27 
Tak jsem si řekl, že jsem již dlouho nestavěl (už je to skoro dva roky co jsem psal o Viperu http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?t=26056 ) a objednal jsem si od Sergeje model Avionic.
Jediné co jsem chtěl zvláštně byl celo-kevlarový trup.

Za cca měsíc pošta i DPH výpalným dorazila.

Tak zde je v letové konfiguraci, fotka je v Mistrovství světa v Rumunsku z 19.9.2012.
Obrázek

Nějaké fotky modelu po vybalení z krabice jsem nestihl, ale to asi nevadí.
Možná s nějakým dalším kouskem...


Ale pojďme na stavbu.

Zahájil jsem montáží pák křidélek. Páky vyřezané ze sklotextilu 1,5mm.

Pomocí pravítka jsem rozměřil otvor pro páku v křidélku. Otvor musí být kolmý na osou otáčení křidélka. Pohled okem tak nějak nestačí, trojúhelník...

[ Více ]


Naposledy upravil TomasC dne čtv 27.09.2012 9:52, celkově upraveno 14


 Zobrazeno 7327 krát
 Předmět příspěvku: Rozebrání sady lipolek
Pevný odkazNapsal: pon 30.07.2012 10:17 
Výrobci akumulátorů mají představu, že jejich sady jsou nejlépe uspořádané. Je tam spousta balastu, plastu, lepenky, tišťák.... Tohle vše já na svém sadě nechci.
Potřebuji do závodního stroje sadu 5S, ale rozdělenou do 3S a 2S. Mohl bych použít dvoučlánek a tříčlánek, ale budou obě sady opravdu stejné?? Stejná šarže, stáří ??? Dle mě to za to riziko nestojí a to používám HYPERION 2,2Ah 45C.

Postup berte jako můj, je jasné, že jsou asi lepší, ale já to tak dělám. Pokud se do toho pustíte, tak sami za sebe. :wink:

Pojďme na to.

Sadu vybiji na 3,1V na článek. Pokud se něco stane, ať tam není moc energie.

V prvním kole doporučuji uklidit stůl. Odstranit vše vodivé a ostré z dosahu, vypnout telefon a soustředit se. Jedna chyba a nejen, že bude po akumulátoru, ale protože se dělá s benzínem, tak hrozí opravu nebezpečí.

Sadu zbavíme krycí smršťovačky, sadu ponoříme do technického benzínu. Mám...

[ Více ]


Naposledy upravil TomasC dne pon 30.07.2012 10:32, celkově upraveno 3


 Zobrazeno 8344 krát
 Předmět příspěvku: Přechod na nový engine
Pevný odkazNapsal: stř 10.08.2011 8:14 
No pokusím se popsat, o co se jednalo při přechodu.
Na RCmanii bylo v okamžik přechodu celkem 533 330 příspěvků, 140 899 poštovních zpráv, skoro 10 000 uživatelů, atd...
Celková velikost databáze byla po vyskriptování do SQL 2,5GB.

Tohle všechno sebou přinášelo spoustu potíží, které jsme si s Vítkem (místní nick Scarabeus) vylepšili přechodem na jiný hosting.

Tak po nějakých testech, kde jsme se utkávali s konverzemi češtin (Komenský opravdu nepatří teď do okruhu mých přátel), jsme na to pozdě večer 9.8.2011 šli.

V podstatě to díky testům přechodu šlo VELMI dobře.
Vyskriptovat data na lokální počítač, vše naimportovat do čisté DB, provést nějaké kontroly a spustit konverzi dat na nové phpbb3. Otázka hodinky.
A konvertor chroupal a chroupal......
Ve 4:39 bylo přechroupáno.
Data se rozdělila na dva zásadní bloky: příspěvky+poštu a ostatní.
Zatímco soubor ostatních dat byl relativně malý a šel naimportovat ručně, tak příspěvky a pošta o velikosti 790MB byla v rukou administrátora hosti...

[ Více ]


 Zobrazeno 4904 krát

 [ 3 příspěvků blogu ] 

 


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], gunter, krezus, petr_hn, Petrkem, Seznam.cz [Bot]


 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz Modu uživatelských blogů © EXreaction 

 

NAVRCHOLU.cz