Autor |
Zpráva |
Palo11
|
Napsal: čtv 20.08.2015 20:22 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: Strečno
|
honz74 píše: Zkusil jsem oba, Hacker A60-6VS V2 i AXI5325/16. U obou při setupu 6S a vrtulí 22/10 jseš za hranou doporučenou výrobcem, ve špičkách přes 100A. Hacker píše max 1900W a přesto doporučuje vrtuli 22/10 a to je přece blbost. Axi udává max 85A, ale ten setup na 6S se velmi často lítá a funguje. Já se trápil s reglem. Zkoušel jsem tedy oba motory a 2 druhy reglů, zůstal jsem u AXI + SPIN. Všimol som si, že Hacker udáva 105A pri 22x10, avšak chápem to tak, že ide o prúdovú špičku na veľmi krátky čas ... Voľba na AXI padla kvôli regulátoru? Hacker je 28 pólový motor, s tým majú(mali) niektoré regulátory problém (čo som sa dočítal). Paľo
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
honz74
|
Napsal: pát 21.08.2015 6:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
S regulátorem (Mezon) jsem se trápil i u AXI, proto jsem zkoušel i toho Hackera. Pomohli mi i v Modelmotors, kde motor AXI proměřovali a taky v Jeti, kde testovali celej setup, kterej nefungoval s Mezonem, proto nakonec ten SPIN. Jinak AXI se mi zdál lepší než ten čínskej Hacker, a ještě se mi u Hackera nelíba ta dlouhá hřídel s unašečem.
|
|
Nahoru |
|
|
Dano
|
Napsal: pát 21.08.2015 14:50 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 26.11.2005 Příspěvky: 171 Bydliště: Bratislava D.N.V.
|
Som presvedčený o tom, že AXI 5325/16 má vyššiu zaťažitelnosť, ako Hacker A60-6XS, lebo je väčší. Axi má kolega v 2m SU-29 od Sebarta a vrtulou PT 22/10 a po pristátí je iba vlažný. Ja mám Hackera s Mejzlikom 20/10E a po pristátí má tak 70C (na rotačnom plášti) – ked je vonku 32C.
Dá sa ale ísť jedna sada aku za druhou, tých 70C si drží
Takže do 74“ modelu by som si JA určite dal AXI 5325/16.
Palo, aký pohon máš v Extre 70“?
|
|
Nahoru |
|
|
Palo11
|
Napsal: pát 21.08.2015 14:54 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: Strečno
|
Dano píše: Som presvedčený o tom, že AXI 5325/16 má vyššiu zaťažitelnosť, ako Hacker A60-6XS, lebo je väčší. Axi má kolega v 2m SU-29 od Sebarta a vrtulou PT 22/10 a po pristátí je iba vlažný. Ja mám Hackera s Mejzlikom 20/10E a po pristátí má tak 70C (na rotačnom plášti) – ked je vonku 32C.
Dá sa ale ísť jedna sada aku za druhou, tých 70C si drží
Takže do 74“ modelu by som si JA určite dal AXI 5325/16.
Palo, aký pohon máš v Extre 70“? Ahoj AXI 5320/18, Talon 90, Mejzlík 20x8 Paľo
|
|
Nahoru |
|
|
Dano
|
Napsal: pát 21.08.2015 15:00 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 26.11.2005 Příspěvky: 171 Bydliště: Bratislava D.N.V.
|
Ahoj
AXI 5320/18, Talon 90, Mejzlík 20x8
Paľo[/quote]
to je O.K na 70" model.
|
|
Nahoru |
|
|
EPPmaniac
|
Napsal: úte 25.08.2015 1:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.8.2008 Příspěvky: 656
|
|
Nahoru |
|
|
Palo11
|
Napsal: úte 25.08.2015 7:17 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: Strečno
|
Ďakujem. Možnosť pýtať sa určite využijem, ale cez SS ...
|
|
Nahoru |
|
|
Jindra_S
|
Napsal: úte 25.08.2015 8:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2009 Příspěvky: 1340 Bydliště: Sviadnov (Frýdek-Místek)
|
To EppManiac: Co tam máš za setup a baterie? A kolik to nakonec váží?
_________________ -
|
|
Nahoru |
|
|
Jindra_S
|
Napsal: úte 25.08.2015 8:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2009 Příspěvky: 1340 Bydliště: Sviadnov (Frýdek-Místek)
|
Díky, tak jsem se zakoukal do ukázky, až jsem odkaz přehlédl.
_________________ -
|
|
Nahoru |
|
|
EPPmaniac
|
Napsal: úte 25.08.2015 11:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.8.2008 Příspěvky: 656
|
Ahoj, presnú hmotnosť neviem ale lietal som aj s EF Extra 78 palcovou a aj keď som ju zdvihol zdala sa byť ťažšia. Ale malo by to byť v pohode do 5kg. Lieta to jak prerastený EPP model ale s veľmi precíznym riadením. Inak k akumulátorom a k tomu pohonu na 6S všeobecne. Tento setup je rokmi overený, s prvým thunderom som s ním odlietal aj F6A v ČR, keď bolo v tieni asi 37 stupňov. Spin 99 mi zhorel na prvej súťaži ešte na zemi. Jetimodel mi k tomu dal stanovisko, Že ten SPIN 99 nevie zvládať krátkodobý odber pri štarte motora. Dali mi nový regulátor SPIN 125, ten som ale predal a kúpil Castle Creations 100 ICE, ktorý šlape super. Má ale jednu chybu resp. treba dorobiť jednu úpravu, upevniť 2 kondenzátory silikónom, sú tam uchytené trochu nešťastne a na prvom thunderovi sa mi na nich kvôli vibráciám uklepali nožičky. Ďalší poznatok je, že treba používať naozaj overené baterky. To že na HobbyKingu píšu že je to 50C je pekné, ale v skutočnosti zistíš, že po 10 letoch sú tie baterky ako balón a po dolietaní sú proste žeravé a nevládzu. Teraz používam Hyperion 4200mAh 3G 6S a Gens Ace 60-120C, obe fungujú super, hyperionky už majú pár rokov a stále majú veľmi dobré parametre, Gensy sa po lete ani veľmi neohrejú, obe viem nabíjať 5C, ale nabíjačku mám len do 10A, reálne pri 6S zvládne tak 8,8A. Zastaralý ten model nie je, hlavne by som povedal že to masochistické krídlo ktoré má, predčí väčšinu klasických modelov. Je to síce za cenu, že do niektorých autorotačných obratoch ho musíš viacej tlačiť, lebo ten model má tendenciu byť strašne stabilný. Inak som s ním spokojný a opisovanie na internete ako lieta je zbytočné. Musíš si proste vyskúšať, ako to lieta a potom si povedať či je to na tvoj štýl lietania vhodné alebo nie, každý má ten svoj štýl, ktorý ho baví a o tom to je . Z videa ale vidno, že model má aj ťah aj myslím že obraty zasekáva celkom presne. Včera už som nevládal písať, takže ak má niekto nejaké otázky tak tu do vlákna alebo do SS. INak ešte pre Pala, mám v autocade spravené vlastné priečky do Thundera, kedže z výroby dostaneš prázdny trup kde nie je nič len 2 priečky ktoré držia lože podvozku. Mám motorový domček, lože serv, uloženie baterií atď. Myslím že mi chýba iba 1 priečka pri motore ktorú si vieš vyrobiť keď obkreslíš trup zpredu na papier. Núkal som tieto plány na priečky priamo Krillovi či ich nechcú dávať ku stavebnici, ale vraj to je pre nich výbehový model a už ho veľmi nerobia. Niet divu, keď za polovicu máš od Extreme flight naozaj lietavú 2m Extru. Ja som chcel ale mať trošku iný model, ktorý nie je tuctový a nie je odkázaný na 2 povrchové úpravy.
_________________ flyingislife@rcportal.sk EF Slick (GP123) 2.6m.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|