Autor |
Zpráva |
Dano
|
Napsal: ned 24.11.2019 15:06 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 26.11.2005 Příspěvky: 171 Bydliště: Bratislava D.N.V.
|
semi píše: Dík, a Slick má standardně připravené servo směrovky do trupu ? Áno, pod kabinou
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
juho
|
Napsal: ned 24.11.2019 18:54 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 12.10.2018 Příspěvky: 15
|
To MomoBrut Můžeš prosím napsat kde ti u Slicka vyšlo těžiště? Létám s motorem Torque,vrtulí 16/7 a akku 2,5Ah nebo 3,3Ah a těžiště mi posunutím baterek vyšlo bez problémů k zadní udávané mezi s bohatou rezervou. Díky
|
|
Nahoru |
|
|
mac
|
Napsal: ned 24.11.2019 18:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.4.2008 Příspěvky: 613
|
Tak ja som (3dhs) Slicka, pravdepodobne teda V1, vybral z krabice, serva som nasroboval do pripravenych sacht /S+V na chvoste/, nasroboval som doporuceny cerveny motor a ziadny problem s taziskom, a to mam 6S 4000 /sls cube/. Este k pohonu, emericky motorcek nie je ziadny kvalitativny zazrak, ale drzi a s doporucenou 16 vrtulou je to nielen podla mna raketa. Moja rada znie nasrobuj doporuceny setup, motor kupis hocikde (pelikan) a namiesto onanie ohladom par percent ucinnosti vyuzi cas na lietanie.
Pre Dano: dnes som planoval polietat a zmerat ten prud, ale rodina dostala prednost....
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pon 25.11.2019 7:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
mac píše: Tak ja som (3dhs) Slicka, pravdepodobne teda V1, vybral z krabice, serva som nasroboval do pripravenych sacht /S+V na chvoste/ Řeč je ale o servu pod kabinou (novější verze Slicku?), kdy nevychází těžiště a pokud není v ocase pro směrovkové servo místo, tak máme problém
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
mac
|
Napsal: pon 25.11.2019 9:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.4.2008 Příspěvky: 613
|
Vporiadku, ale chcel som reagovat na vyrok ze doporuceny pohon nie je bohvieco. A V2 bude urcite lahsia konstrukcia.
Zaujimave ale je, ze tuto juho Vas problem nema.
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pon 25.11.2019 9:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Pokud jde baterku posunovat dál směrem k ocasu (teoreticky až k servu, viz obr výše), tak by problém být neměl.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
gunter
|
Napsal: pon 25.11.2019 12:05 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 1.6.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Nitra Obrázky: 37
|
To MomoBrut Videl som nie jeden krát lietat MAC-a so Slickom, doporučovany Torque je od priemernosti poriadne daleko vpredu.
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: pon 25.11.2019 12:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
No tak porovnávat může ten, kdo porovnával dost. Torque je ve srovnání s Motrolfly opravdu průměr. Má menší výkon, více se hřeje při subjektivně stejném chování s větší vrtulí (má větší příkon), bateriový let tím pádem o 1,5 až 2 minuty kratší, těžší o 43 g přesně. V poslední třetině letu je znatelně cítit, jak to vadne. Nejdříve jsem měl v 60kách Motrolfly, pak teprve jsem objednával motory Torque, protože se prostě nemusí dovést ze států jako Motrolfly a v domnění, že to nebude znatelný rozdíl od Motrolfly. Je to poznat a hodně. gunter píše: To MomoBrut Videl som nie jeden krát lietat MAC-a so Slickom, doporučovany Torque je od priemernosti poriadne daleko vpredu.
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: pon 25.11.2019 12:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
semi píše: Pokud jde baterku posunovat dál směrem k ocasu (teoreticky až k servu, viz obr výše), tak by problém být neměl. Na fotce je jasně vidět, o co jde. Je tam pouzdro křídel, za pouzdro baterii neposuneš. Když baterii opřeš o pouzdro a máš motor těžší než asi 320g se vším všudy, máš servo směrovky pod kabinou, musíš dát na ocas olovo, aby byl model neutrální. Pokud se dá servo směrovky dozadu, půjde to dovážit bez olova jen polohou baterie před pouzdrem i s motorem přes 320g. Proč mám servo směrovky pod kabinou? Protože to díky rozložení hmotností blíže těžišti prostě létá lépe. Téma těžiště je snad vyčerpané, myslím.
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pon 25.11.2019 13:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
MomoBrut píše: Na fotce je jasně vidět, o co jde. Je tam pouzdro křídel, za pouzdro baterii neposuneš. Když baterii opřeš o pouzdro a máš motor těžší než asi 320g se vším všudy, máš servo směrovky pod kabinou, musíš dát na ocas olovo, aby byl model neutrální. Pokud se dá servo směrovky dozadu, půjde to dovážit bez olova jen polohou baterie před pouzdrem i s motorem přes 320g. Proč mám servo směrovky pod kabinou? Protože to díky rozložení hmotností blíže těžišti prostě létá lépe. Téma těžiště je snad vyčerpané, myslím. Moje chyba, na tu trubku jsem zapomněl.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
mac
|
Napsal: pon 25.11.2019 19:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.4.2008 Příspěvky: 613
|
Dano, s cerstvymi baterkami na zemi plnka 72A. Ty este neobjednavas z emeriky motrolfly?
|
|
Nahoru |
|
|
mac
|
Napsal: pon 25.11.2019 20:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.4.2008 Příspěvky: 613
|
Kolko ti ta tvoja V2 hmoti s tou 3300-vkou?
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: úte 26.11.2019 9:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 741
|
Já modely nevážím, dělám je prostě co nejlehčí s tím, co tam chci dát. Můžu to zvážit, ale nejsem doma a nějakou chvíli nebudu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|