Jo. Trefil. 4ch jsou 3 kanály na rotaci ve všech osách a 1 kanál na otáčky rotoru, tím se stoupá a klesá. Jako u koptery.
6ch má 4-tý kanál na změnu úhlu listů, 5 kanál je namixovaný (nebo elektronicky udržovaný) plyn (otáčky motoru/rotoru) a 6-tý se používá na režim gyroskopické stabilizace ocasu.
Btw některé koptery se taky dělají s proměnnými náběhy listů vrtule - viz HK a Assault Reaper 500 (takové ty šílené letadlové akrobaty dokonce taky - jako že letadlo může couvat -
https://www.youtube.com/watch?v=PoNgThzzERI nebo
https://www.youtube.com/watch?v=gNaiVGYmS_o) a pak se v poslední době objevili i koptery s pevnýma vrtulema, co s nimi umí točit tam i zpět, takže lítají i na zádech. Takže při obratu se vrtule zastaví a roztočí obráceně (např Graupner Alpha 300Q).