Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: uplný začiatočník
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013 18:19 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 26.12.2013
Příspěvky: 49
Ahojte.Aj já som uplný začiatočník.prosím o pomoc a radu na vrtulník T-10T-SIERES. i heli.dozajta ho mám odložený.
ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: uplný začiatočník
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013 19:15 
Mazák
Mazák

Registrován: 31.1.2012
Příspěvky: 571
Obrázky: 0
a čo tak poskytnúť viac info, typu:

- výrobca heli (aby sa dala ľahko aspoň vyhľadať na nete, čo je to zač)
- či ide o single-blade (jednorotor) alebo koaxial (dvojrotor)
- či ide o 3ch alebo 4ch
- či je to 2.4 Ghz alebo nejaky 27/40Mhz alebo IrDa
- aký problém s ním máš

Aby sme ti vedeli poradiť.

_________________
Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: uplný začiatočník
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013 19:46 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 26.12.2013
Příspěvky: 49
no práve.nemám s tým žiaden problém.ako hovorím chytlo ma to a drží ma to už dlho. dnes som bol v Tescu a tento typ som tam videl v krabici.odpísal som si s krabice jeho názov.boli tam posledné dva.pani mi ho slúbila odložiť do zajtra.tak neviem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: uplný začiatočník
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013 19:52 
Mazák
Mazák

Registrován: 31.1.2012
Příspěvky: 571
Obrázky: 0
pojde o klasicky vrtulník- hračku. Ak je to MJX (ta skratka by tomu napovedala), tak bude dosť odolný. Môže ísť o 3ch alebo 4ch. Určite asi pôjde o koaxial. Ak je to ozaj dvojrotor, tak na lety vonku moc nemysli, možno za uplne bezvetria, ale aj to skor asi nie. Na lietanie v izbe, ak to nieje veľké, tak to je v pohode. Keby si dal nejak viac info, či je to MJX alebo iný výrobca, aby sme si vedeli pozrieť parametre a elektroniku, vedeli by sme ti dať viac info.