|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Parec
|
Napsal: pát 27.12.2013 22:05 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 27.12.2013 Příspěvky: 2
|
Ahoj, koupil jsem si V911, jsem začátečník, ze začátku bylo vše super ale po několika hodinách letu a mnoha pádech se helikoptéra začala chovat nestabilně. Když stojí ve vzuchu v klidu celý vrtulník vibruje, a třese se. Pokud se začne někam pohybovat je stabilní, ale jakmile opět zastavím je to tu zase. Poradíte mi čím by to mohlo být ???
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
corona
|
Napsal: pát 27.12.2013 22:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
Ohnutý vahadlo stabilizátoru, nebo ohnutý některý list (pak nedrží stopu v zákrytu), možná ohnutá hřídel či jiná podobná nerovnost.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pát 27.12.2013 23:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Po mnoha pádech se to asi dalo čekat, že? Hledej nevyváženost, nerovnost nějakého dílu, který rotuje. Ideálně to ukaž zkušenému kolegovi vrtulníkáři, ten chybu třeba pozná na první pohled.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Parec
|
Napsal: sob 28.12.2013 11:27 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 27.12.2013 Příspěvky: 2
|
Diky za rady, zkoušel jsem vyměnit hlavní rotor, na chvíli se vrtulník choval normálně, ale pak se to vrátilo zpět. Zjistil jsem mám prasklé vahadlo na konci a občas z něj vypadne závaží což by asi mohlo být ten problém. Nakonec jsem však zjistil, že nebyl. Zdálo se mi, že mezi vahadlem a deskou cykliky jsou velké vůle, tak jsem dotáhnul šroub na ose vahadla, aby naklánění listů hlavního rotoru bylo obtížnější. Po zkušebním letu jsem ale zjistil že stabilita ve visu byla mnohem nenší, tak jsem naopak vše ještě více povolil šroub vahadla a skutenčně vrtulník se chová jako na začátku. Zkoušel jsem ho ve visu lehce vychylit cvrnknutim do ližin a vrtulník téměř ihned vrátil do stabilní polohy. Tudíž se domnívám, ikdyž to nechápu, že naklánění rotorovích listů musí být velmi volné a i velké vůle asi vůbec nevadí. Dále se mi stáva, že vrtulník sám od sebe začne rotorovat, čímž se stane neovladatelným. To se mi prakticky stává už od začátku pouze je to čím dál častější. Zadní vrtule nevypadá poškozeně, ale zdá se mi, že nesedí zcela pevně na ose zadního motoru. Zkusím ji též vyměnit. Ještě mě napadá dotaz, má někdo zkušenosti s upagadem V911 do metal kitu ?
|
|
Nahoru |
|
|
error414
|
Napsal: sob 28.12.2013 13:55 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 31.3.2010 Příspěvky: 2524 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
vule nevadi, kdyz neco nejde lehce tak to vadi hodne. Pokud vrtulnik vibruje, je rozvazen a je potreba zjistit co to dela. Ja ten vrtulnik moc neznam ale do metal kitu bych nesel, zhorsi se pevnost a zvedne vaha, sama negativa. To otaceni kolem svisle osy muze delat bud vadne gyro, pripadne kousajici se motorek. Kdyz jsem mel MSR tak ten zadni motorek byl dost naprd
_________________ Logo 600 + spirit
|
|
Nahoru |
|
|
b.o.b.o
|
Napsal: sob 28.12.2013 16:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.1.2008 Příspěvky: 235 Bydliště: Velké Karlovice
|
Když se mi začal otáčet kolem svislé osy a ani trim nepomohl, zjistil jsem, že se mi na hřídelku ocasního motorku namotal vlas a brzdil. Takže slisovat vrtulku a očistit. No a pak časem jak odcházely origo baterky se s klasající kapacitou aku začal stáčet a stále jsem trimoval
_________________ Turnigy 9x, nějaké éra a možná i heli?
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|