Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s MJX T-38
PříspěvekNapsal: sob 29.12.2012 21:39 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 29.12.2012
Příspěvky: 2
Ahoj, jsem vrtulníkový začátečník a mám MJX T-38 (T-638). Bohužel mi po dvou dnech přestal fungovat, resp. chová se takto: Když chci vzlétnout, neodlepí se vůbec od země nebo jen málo a jde zase na zem. Jako by mu chyběl tah. No a pokud startuje na hladkém stole, točí se při tomto pokusu kolem své osy. Měl pár pádů jelikož jsem začátečník, takže se asi něco poškodilo, ale nevím co. Myslím si ale, že bych to s trochou dobré vůle mohl opravit, jen bych potřeboval poradit v čem by mohla být chyba. Včera večer mi sjelo ozubené kolečko z hřídele na zadním motorku, tak jsem ho povytáhl zpět nahoru a lítal dál. Dnes dopoledne se ale vrtulník začal chovat takto a chová se takto pořád, baterie je nabitá. Budu vděčný za každou radu! Děkuji :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s MJX T-38
PříspěvekNapsal: ned 30.12.2012 0:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 2457
Obrázky: 0
Boris008 píše:
A.....neodlepí se vůbec od země nebo jen málo a jde zase na zem. Jako by mu chyběl tah. No a pokud startuje na hladkém stole, točí se při tomto pokusu kolem své osy. ....
....Včera večer mi sjelo ozubené kolečko z hřídele na zadním motorku, tak jsem ho povytáhl zpět nahoru a lítal dál. .....

Pokud se jedno kolečko protáčí na hřídeli, pak jeden rotor nezabírá pořádně.
Zajisti ho na hřídeli, třeba Loctitem.
Zkontroluj vymezení vůlí mezi pastorkama a oběžnými koly, jestli nejs¨dou převody nafest nebo naopak s velkou vůlí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s MJX T-38
PříspěvekNapsal: ned 30.12.2012 18:52 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 29.12.2012
Příspěvky: 2
Super, povedlo se, přesně jak jsi psal to bylo protáčením kolečka na hřídeli motoru :) Takže moc moc díky! :wink:


Nahoru
 Profil