Autor |
Zpráva |
ËWRYBADY
|
Napsal: pát 18.12.2009 20:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
Máš špatně otočený řemínek.
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Angusss
|
Napsal: pon 21.12.2009 20:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Ahoj, skoro jsem dostavil HK450 svůj první vrtulník a přemýšlím, mám dát někam vypinač? Díky za radu
|
|
Nahoru |
|
|
ËWRYBADY
|
Napsal: pon 21.12.2009 20:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
Nemusíš.Na tuhle velikost se to ani nedává..
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
-Aston-
|
Napsal: pon 21.12.2009 20:19 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 16.10.2009 Příspěvky: 26
|
Angusss píše: Ahoj, skoro jsem dostavil HK450 svůj první vrtulník a přemýšlím, mám dát někam vypinač? Díky za radu
podla mna netreba, vypina sa tym ze odpojis baterku, ak ti to ide tazko tak stlac kliestami trosku ten konektor aby sa lahsie zapajal a pojde ako po masle...
_________________ HK 450 with alloy head and tail
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W
TURNIGY Plush 60amp Speed Controller
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: pon 21.12.2009 22:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Neporadil by mi někdo kam všechno připojit do přijímače AR6200?:) Kam všechna serva, napájení reg, gyro atd... Už se mi povedlo spárovat
|
|
Nahoru |
|
|
Bizon
|
Napsal: úte 22.12.2009 0:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 10.12.2008 Příspěvky: 1040 Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)
|
zadní servo cykliky - elev
přední serva cykliky - aile a aux (a pak si pohrát s reversama nebo tyto 2 dráty prohodit aby to chodilo dobře)
regulátor - thro
servo vrtulky přes gyro - rudder
citlivost gyra (1 drátek) - gear
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: úte 22.12.2009 7:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Bizon píše: zadní servo cykliky - elev přední serva cykliky - aile a aux (a pak si pohrát s reversama nebo tyto 2 dráty prohodit aby to chodilo dobře) regulátor - thro servo vrtulky přes gyro - rudder citlivost gyra (1 drátek) - gear
Děkuju za pomoc a trpělivost
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: úte 22.12.2009 12:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak?
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
|
|
Nahoru |
|
|
Maxipes
|
Napsal: úte 22.12.2009 13:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.7.2007 Příspěvky: 1130 Bydliště: Praha 6, ČR Obrázky: 12
|
Angusss píše: Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak? Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
Ano mas pravdu, lze se obejit i bez toho, ale ma to sve "ale".
Pokud treba pouzivas governor tak rotor roztacis prepnutim letoveho rezimu -> tzn. plyn rovou treba na 80%, nebo kdyz mas z pocatku strmou krivku tak na malej pohyb paky plynu pripada velkej rozdil plynu, ujede ti ruka. A pokud nemas plynuly rozebeh tak se ti minimalne sklopi listy nebo si heli lehne na bok. A navic je to pohodlny rovnou dat 100% plynu a akorat si pocakt az nabere otacky a navic to udela krasne plynule.
Obejit se bez toho urcite da - treba spalovak nic podobneho nema a proto musis pridavat postupne a mit v let. rezimu normal krivku pozvolnou (musis mit avic jedel let. rezim jenom na roztoceni). A to ma spalovak vyhodu ze nema tak prudkou reakci a jeste ma spojku.
Takze vyhoda je komfort a snizeni poctu letovych rezimu (napr: normal: plyn 60%, idle1: plyn 80% a roztacis vypnutim autorotace, kdyz to bez pomaleho rozebehu musis normal obetovat na roztaceni)
_________________ T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: úte 22.12.2009 18:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
Vela ludi tu ma tento motor
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... (450_class)
Alebo jeho brata 2215H
Mam ho tiez. Je pomerne tichy, celkom dobry, ale ked sa vam stane ze po 20-30 vylietanych baterkach sa zrazu neskutocne zmeni hlucnost motora, prerastie az v hukot lokomotivy, hned ho nevyhadzujte, este nemusi byt vobec ani trochu pokazeny.
Skontrolujte, ci sa vam neodlepuje nalepka na boku motora, staci 4mm rozok z nalepky a hukot je to poriadny
Alebo - este lepsie, odlepte obe nalepky a mate pokoj do buducna
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: stř 23.12.2009 19:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Ahoj, chtěl bych se zeptat.... pokud budu na páce plynu přidávat - celý kolektiv, tzn. 3 serva se mi budou pohybovat všechny nahoru, je to tak? Jak bude pohyb serv kolektivu při dopředném letu, couvání a bočení? Pořád se snažím nastavit, ale nejde to... Moc děkuju za pomoc a trpělivost
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: stř 23.12.2009 19:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7119 Bydliště: Vsetín
|
při letu dopředu se ti musí deska cykliky nahnout dopředu,tj předek dolů,zadek nahoru,když poletíš doleva tak se celá deska cykliky nahne doleva...
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: stř 23.12.2009 19:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
blesk píše: při letu dopředu se ti musí deska cykliky nahnout dopředu,tj předek dolů,zadek nahoru,když poletíš doleva tak se celá deska cykliky nahne doleva...
myslel jsem si to tak to musím něco ještě otočit, mám zapojeno tak má být, ale hýbe se to jinak
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: stř 23.12.2009 20:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
Musis sa s tym pohrat:
bud reverznes niektore servo alebo aj zamenis kablik od serva s inym servom na vstupe do prijmaca. Na futabe 1-6. Na JR myslim ze 1-2 su zamenne.
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: stř 23.12.2009 22:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Kenny McCormick píše: Musis sa s tym pohrat: bud reverznes niektore servo alebo aj zamenis kablik od serva s inym servom na vstupe do prijmaca. Na futabe 1-6. Na JR myslim ze 1-2 su zamenne.
jak myslíš zaměnit kablík?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|