Switch to full style
Vrtulníky do velikosti 450
Odeslat odpověď

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

pon 01.02.2016 15:27

Díky za rychlou odpověď, jen ještě otázka. Za ty roky se toho určitě spousta změnila, je na trhu něco podobného, lepšího, odolnějšího ve zhruba stejné cenové relaci? Mám to na lítání na "doma".

Díky :-)

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

pon 01.02.2016 20:53

V911 :-)

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

pát 05.02.2016 14:21

Ahoj,tak už mám doma tři Lipol baterie Turnigy nano-tech T1 1S 160mAh 25C 3.7V :lol: a mohu jen doporučit !!

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

stř 20.04.2016 16:19

Dobrý den, kdysy mi tady někdo radil, že když je vrtulníček Colibri v klidu, tak má být deska cykliky rovně ve všech směrech. Nedávno jsem tady psal, že mi vrtulníček zatáčí na jednu stranu více než na druhou a i dozadu létá více než dopředu. Někde jsem tady nedávno četl, že má být deska cykliky naopak právě nakloněna ve dvou směrech, ale už to vlákno nemůžu najít. Nemáte prosím někdo obrázky, jak to má být originál? Zakoupil jsem novou desku cykliky a nový podvozek, tak dám vrtulníčku ještě jednu šanci. Děkuji

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

pát 22.04.2016 7:56

varok píše:Dobrý den, kdysy mi tady někdo radil, že když je vrtulníček Colibri v klidu, tak má být deska cykliky rovně ve všech směrech. Nedávno jsem tady psal, že mi vrtulníček zatáčí na jednu stranu více než na druhou a i dozadu létá více než dopředu. Někde jsem tady nedávno četl, že má být deska cykliky naopak právě nakloněna ve dvou směrech, ale už to vlákno nemůžu najít. Nemáte prosím někdo obrázky, jak to má být originál? Zakoupil jsem novou desku cykliky a nový podvozek, tak dám vrtulníčku ještě jednu šanci. Děkuji

Hele tady jsi začínal? :http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=102&t=55843: tam píšou že jich dost lítá s křivou deskou cykliky já bych to seřídil k obrazu svému.

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

ned 24.04.2016 20:19

Dobrý večer, před nějakou dobou tady odpovídal uživatel kycerjaska a dal obrázek svého vrtulníčku WL toys 911. Měl tam takové masivní ližiny, ale i vzhledově docela pěkné. Jestli tady ještě chodí, mohl bych se prosím zeptat z čeho ty ližiny jsou? Klasická WL 911 má ližiny jako Colibri nebo Solo Pro. Děkuji

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

sob 30.04.2016 12:09

Poskládal jsem vrtulníček Colibri a zklamání. Funguje jak má, jen to chce seštelovat. Nevím ale jestli odešla baterka, nebo něco jiného. Snad né ta deska s elektronikou. Nabiji baterku z vysílače, nabíječku nemám. Je plně nabitá a tak ji dám do vrtulníčku. Když to zkusím na nečisto, tak se roztočí hlavní rotor na nejvyšší otáčky po přidání plynu na max. na vysílačce. Točí se ale jen asi 3 sekundy a potom začnou rychle otáčky padat. Za další asi 3 sekundy otáčky spadnou na minimum a pak se motorek zastaví úplně.
Chtěl bych se prosím zeptat. Odešla baterka, nebo je něco jiného špatné? Děkuji

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

sob 30.04.2016 14:28

Musíš si k baterce připojit voltmetr a sledovat, jestli spadne tak rychle i napětí na jejích svorkách.

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

sob 30.04.2016 17:54

Na samotné baterii je asi 4V, měřeno digitálním multimetrem DMM 3000. Při provozu to změřit mě nenapadlo. Vyzkouším, děkuji.

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

čtv 12.05.2016 15:23

Dobrý den, udělal jsem si ze starého zlomeného podvozku přípravek na měření. Baterie po nabití má 4V, více do ní nejde dostat. Kolik může být maximum, 4,2V? Dal jsem ji do vrtulníčku bez kabinky. Při normálním stavu bývá, že na desce s elektronikou bliká při provozu modrá LED dioda. Nyní po zapnutí bliká modrá. Po přidání plynu začnou blikat na střídačku modrá a žlutá LED dioda. Hned po přidání plynu jsou otáčky docela vysoké, i když se mi zdá, že né maximální a poté začnou rychle padat. Napětí na baterii padá ze 4V postupně na asi 2,5V a baterie dost hřeje. Blikání modré LED diody se zkracuje, žluté diody prodlužuje. Až napětí spadne asi na těch 2,5V, modrá dioda už nebliká vůbec, žlutá už svítí trvale. Co znamená prosím ta žlutá LED dioda, nějaké podpětí? A je to tedy už slabou baterií bez kapacity, nebo je chyba někde jinde?

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

čtv 12.05.2016 20:48

To vypadá na dvě závady...Buď je už na hlavním motoru už opálený komutátor a více méně na něm zbytky kartáčků, pokud se ty drátky tak dají nazvat, přenáší proud na komutátorek na minimální styčné ploše. Tím dochází po chvíli při průtoku proudu k většímu nárůstu ampér, vše se ohřívá a motor jde pomalu do zkratu. Tím se pochopitelně z baterie saje maximální možný proud a ta se hřeje..Nehledě k tomu, že se přetěžuje i regulátorek..Druhá možnost, je už vysoký vnitřní odpor baterie. Ten při průtoku vyššího proudu ven z ní, ho mění v teplo a teprve zbytky proudu se dostanou ven (nižší výkon motoru, až úplné zastavení po poklesu napětí). Vnitřní velký odpor se prozradí i rychlým nabitím baterie, než je obvyklé. Má sice předepsané napětí kolem 4-4.15 V, ale vybíjecí křivka je strmá, nedrží se po určitou(předepsanou dobu plošší) Co bude pravda ověř u jiného modelu s tou konkrétní baterkou. Bude li vše OK, je to špatný motor, nebo regulátor v desce na tvém stroji. Anebo vem novou baterku, zapoj ji v tvém stroji a bude li vše OK, je špatná tvá původní baterka.. :?:
Jsou to jen laické postupy, ale mohou vyjít..

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

pát 13.05.2016 3:33

Zkusím tedy nejprve koupit novou baterii a uvidím co to udělá. Jestli to bude stále zlobit, tak koupím ještě motorek. Snad není i ten v čudu. :( Ale pořád se dá sehnat. Regulátor je součástí hlavní desky s elektronikou, že? To už se ale nevyplatí opravovat.

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

ned 15.05.2016 10:23

,,to opravdu ne...

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

ned 15.05.2016 13:23

Zkusím koupit baterie na aukru za nádherný peníz. mají je za 40,-kč, tak koupím rovnou dvě. Motorek myslím stojí okolo 150,- kč, nevím přesně. Nejprve zkusím tu baterii. Jestli to nepomůže, tak ještě zkusím vyměnit motorek. Jen jsem se chtěl zeptat. Kdyby byl v háji i motorek, tak se při chodu na prázdno musí závada taky projevit, ne? Takže kdybych nechal hlavní motorek běžet normálně naprázdno mimo převody, tak by měl běžet nerovnoměrně, na malé otáčky?

Desku kupovat nebudu, ta stojí kolem 800,- kč to už mám za to starší celý vrtulníček. 8O

Re: Easycopter V4.5 COLIBRI

ned 15.05.2016 14:26

za cca 1300 i méně se dá koupit celý náhradní(nový) V4,5 colibri.Pokud je motorek bez zátěže a ještě mu funguje komutátor, tak pojede, ale nic neutáhne. Může se točit souvisle, ale jde do situace zkratu, jak jsem již psal na začátku vlákna. Pokud funguje trhaně, nebo se rozjede při zaplém proudu až po klepnutí něčím do jeho obalu a pak se točí, jsou kartáčky na komutaci již tak opálené, že se již nedotýkají skoro komutátoru a spojení je víceméně přes nečistoty na zbytcích kartáčů...(neopravitelné, anebo jen se silnou dávkou adrenalinu s novým-jiným zadním víkem s kartáčky) Ideální cesta je nový kus vrtulníku a napárovat na vysílač, nebo to hodit na aukro se vším všudy a koupit tamtéž WL Toys 911, nebo jeho upgradované verze. je to super stroj se samostatnými servy mimo řídící desku elektroniky (Jednoduchá výměna serv) Je to navíc bytelný stroj co hodně vydrží..(lepší abs plasty.) Cena na netu kolem 1400, aukro do 1200 kč, čili jistota nové mašinky co funguje bez investic(nejistých).A ještě k tomu je to stejně velké jako V4,5..
Odeslat odpověď