Autor |
Zpráva |
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 16:43 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
zdravim lidi,
mam problem s vrtulnikem HK450, koupil jsem ho na inzerat ale nebyl v zivote ve vzduchu, a ten kdo mi ho prodal asi vedel proc,protoze ho nemohl asi taky sladit, telůefon mi taky nezveda, asi vi proc.
kdyz ho dam do provozu a jakmile roztocim hlavni rotor do vetsich otacek, tak mi zacne rotovat oproti. gyro vypada ze funguje, a i zadni lopatky se vychyluji jak maji, ale i presto kdyz vyradim gyro a lopatky zadniho rotoru vykonim, co to da tak to nedokaze vrtulnik srovnat, pripada mi, jak kdyby zadni rotor mel maly otacky a proste nestihal.muze prosim nekdo poradit, cim by to mohlo byt pomer rychlosti rotoru je 1:4
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
off
|
Napsal: pon 31.05.2010 16:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.1.2009 Příspěvky: 1132 Obrázky: 3
|
1. přesvědč se, že se vrtulka otáčí ve správném smyslu
2. Přesvědč se, že máš správně namontované listy zadní vrtulky
3. Bez gyra nemáš šanci to udržet rovně, zapoj ho a přesvědč se, že gyruje správně (hýběj ocasem a sleduj, co se děje).
4. Dtto udělej s páčkou.
Pokud si nejsi NAPROSTO jistý, že víš, co se kam má otáčet při jakém pohybu, vřele doporučuji s někým se domluvit, dát mu litr a nechat si to s vysvětlením nastavit a zalítat. Můžu Tě na 1000% ujistit, že i kdybys kvůli tomu měl měl jet 100 km, tak se Ti to BOHATĚ vyplatí.
|
|
Nahoru |
|
|
Ladul
|
Napsal: pon 31.05.2010 16:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.1.2008 Příspěvky: 652 Bydliště: Plzeň Obrázky: 0
|
Pokud je to obycejne HK zkontroloval bych nahon reminku v trupu, u prvnich verzi stal za prd a prokluzoval
_________________ MC-22s CH-50+Assan Towmaster, Tiger Trener Tarot-450PRO, T-REX 500 3G,T-REX 600EFL PRO
|
|
Nahoru |
|
|
Kotvik
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 18.5.2004 Příspěvky: 204 Bydliště: Děčín Obrázky: 1
|
Pokud jsi odněkud ze severu čech, v nejvyšší nouzi přijeď, seřídíme a zalítáme
_________________ Když se zdá, že jde všechno proti tobě, pamatuj, že letadlo vzlétne vždy proti větru a ne s větrem.
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
no ted sem bohuzel i s vrtulnikem v angli, ale jsem si jist ze kdyz mam gyro zapojene a na ovladaci se snazim vrtulnik srovnat tak i kdyz mam packu uplne vlevo tak to akorat spomali rotace kdyz ji dam na druhou stranu tak to jeste zrychli, a pri te pacce kdyz je rotace vrtulniku maximalne spomalena tak zadni rotor je vychylen do maxima (uz ta mechanika me vic nedovoli neni kam) ale porad je to malo vim jakym smerem maj bejt listy natoceny aby sly a stabylizovali vrtulnik ale je to v maximu a porad malo. reminek prokluzoval, ale tem sem dotahl a mel by bejt ok spis se mi zda ze ma proste maly otacky zadni rotor.(ze je to nejak spatne slozeny) maximalni vychylka zadniho rotoru je asi 25 az tricet stupnu a to na obe strasny stejne jakej je ten pomer rychlosti rotoru je to opravdu jak mam ja a to je 4:1
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:32 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
Ladul píše: Pokud je to obycejne HK zkontroloval bych nahon reminku v trupu, u prvnich verzi stal za prd a prokluzoval
jako tak nejak me to pripada ze by prokluzoval neboli se tak vrtulnik chova, ale je dotahly tak ze pootocim pres nej i s motorem, tak chyba bude jinde. samozrejme vsechny klouby a prevody k nemu jsou v pohode nikde to nebrzdi a toci se vse lehko
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:38 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
off píše: 1. přesvědč se, že se vrtulka otáčí ve správném smyslu 2. Přesvědč se, že máš správně namontované listy zadní vrtulky 3. Bez gyra nemáš šanci to udržet rovně, zapoj ho a přesvědč se, že gyruje správně (hýběj ocasem a sleduj, co se děje). 4. Dtto udělej s páčkou.
Pokud si nejsi NAPROSTO jistý, že víš, co se kam má otáčet při jakém pohybu, vřele doporučuji s někým se domluvit, dát mu litr a nechat si to s vysvětlením nastavit a zalítat. Můžu Tě na 1000% ujistit, že i kdybys kvůli tomu měl měl jet 100 km, tak se Ti to BOHATĚ vyplatí.
1 zkousel sem oba smery a je to stejny
2 zadni listy jsou spravne opet sem zkousel oba smery
3 chapu ze bez gyra bych to asi do vzduchu poradne nedal vrtulnikem sem hejbal gyro reagovalo jak ma
4 packou sem taky delal a vrtulky jdou do maxima cca25-30stupnu, to same i druhym smerem
po zkouseni gyro se zastavi az maximu kdy vrtulnik ma tendenci se nejmin rotovat ale je to porad malo
|
|
Nahoru |
|
|
mikyno12
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.10.2008 Příspěvky: 464
|
ja som mal problem taky, ze do jednej strany (v smere reakcneho momentu) vrtulka mala maximalny uhol nabeho vecsi ako do druhej strany (proti reakcnemu momentu)
bolo sa trocha treba pohrat s umiestnenim hlavy vrtulky na jej oske a problem bol vyrieseny
pozri ci nemoze by toto vo veci
_________________ Raptor 50 SE V3
T-Rex 450 PRO
Futaba T-10CG 2,4 GHz
|
|
Nahoru |
|
|
00Ja
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:49 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.9.2007 Příspěvky: 496 Bydliště: Plzeň
|
Tezko radit, kdyz nevime kolik toho o vrtulnicich vis atd. Osobne bych si podle prvniho prispevku tipnul, ze ani moc ne.
Prvne tedy neco nastuduj. Pokud ti to nebude jasny, urcite se ti bohate vyplati za nekym zajet- jedna nazorna ukazka je lepsi nez sto prectenych clanku.
Zkus proverit, jestli opravdu neprokluzuje ten nahon reminku. Pokud ne, jeste jednou prover, ze jsou vychylky tak jak maj bejt (velikosti i smery) a ze gyro gyruje spravnym smerem).
Potom sesteluj mechanickej stred pri NORMAL rezimu gyru (nastavit soupanim serva po trubce takovej uhel listu vrtulky, ze se vrtulnik nebude otacek nebo bude otacet jen minimalne).
Urcite to neni zadnej neresitelnej problem, tak neves hlavu
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:50 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
mikyno12 píše: ja som mal problem taky, ze do jednej strany (v smere reakcneho momentu) vrtulka mala maximalny uhol nabeho vecsi ako do druhej strany (proti reakcnemu momentu) bolo sa trocha treba pohrat s umiestnenim hlavy vrtulky na jej oske a problem bol vyrieseny pozri ci nemoze by toto vo veci
a do jake maximalni vychylky se to da nastavit kolik tak stupnu to je pri nakloneni vrtulek proti reakcnemu momentu? ja sem si s tou hlavou taky hral a jeste sem ji kosicek posunul na osce a dostal sem tim dalsi tak 4 stupne ale porad malo. jakej je tam ten pomer rychlosti vrtulek je to spravne 4:1 ja abych vedel ze problem nebude v otackach
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:54 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
00Ja píše: Tezko radit, kdyz nevime kolik toho o vrtulnicich vis atd. Osobne bych si podle prvniho prispevku tipnul, ze ani moc ne. Prvne tedy neco nastuduj. Pokud ti to nebude jasny, urcite se ti bohate vyplati za nekym zajet- jedna nazorna ukazka je lepsi nez sto prectenych clanku. Zkus proverit, jestli opravdu neprokluzuje ten nahon reminku. Pokud ne, jeste jednou prover, ze jsou vychylky tak jak maj bejt (velikosti i smery) a ze gyro gyruje spravnym smerem). Potom sesteluj mechanickej stred pri NORMAL rezimu gyru (nastavit soupanim serva po trubce takovej uhel listu vrtulky, ze se vrtulnik nebude otacek nebo bude otacet jen minimalne). Urcite to neni zadnej neresitelnej problem, tak neves hlavu
jako tomas pravdu sem uplny zacatecnik, ale vim kterym smerem maji vrulky bejt vykloneny aby vrtulnik srovnavyli jen ale opravdu kdyz je dam do maxima tak je to sice lepsi tolik nerotuje ale porad malo
|
|
Nahoru |
|
|
mikyno12
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:56 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.10.2008 Příspěvky: 464
|
1:4,56 presme myslim
s tym uhlom, no tolko kolko treba
na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov
_________________ Raptor 50 SE V3
T-Rex 450 PRO
Futaba T-10CG 2,4 GHz
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 17:59 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
mozna je to opravdu nejaka lehka zavada ale proste vsechno jde jak ma a fakt jedina vec co me napada tak je ze vrtulka ma maly tocky
kdyz se vrtulnik sklada da se nekde neco prehodit by s zmenil pomer otacek ja tady totiz nic nenachazim, ale divim se ze vrtulnik je sladenej a podle clanku ktery sem precetl tak ze asi ten co ho mel predemnou tak ho koupil sestavenej pac ten kdo ho dokaze sladit tak je uz machr a myslim ze by pro nej nemel bejt problem tohle vyresit.
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 18:01 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
mikyno12 píše: 1:4,56 presme myslim s tym uhlom, no tolko kolko treba na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov
tak to ja mam asi jeste porad malo no mrknu na osku jestli mu jeste nebudu nejak moct pomoct k vetsi vychylce sice teda uberu na druhou stranu ale to nevadi ten reakcni moment me ho pretoci i kdyz bych mel na druhou stranu 0 stupnu.
|
|
Nahoru |
|
|
Pafkatesar
|
Napsal: pon 31.05.2010 18:09 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2010 Příspěvky: 71
|
Pafkatesar píše: mikyno12 píše: 1:4,56 presme myslim s tym uhlom, no tolko kolko treba na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov tak to ja mam asi jeste porad malo no mrknu na osku jestli mu jeste nebudu nejak moct pomoct k vetsi vychylce sice teda uberu na druhou stranu ale to nevadi ten reakcni moment me ho pretoci i kdyz bych mel na druhou stranu 0 stupnu.
a kolik mas stupnu v nahnuti lopatek na druhou stranu?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|