|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
nostromo
|
Napsal: stř 24.10.2012 20:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.6.2007 Příspěvky: 1816
|
To se neda brat vazne, 98% tvori um pilota. V rukach Szaba i cihla je raketa
|
|
Nahoru |
|
|
chastra
|
Napsal: čtv 25.10.2012 8:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 10.4.2008 Příspěvky: 973 Bydliště: P 156 -ZBR, ČR
|
Tady nejde tak o páčkování, ale o to, že si to umí nastavit, protože ví co chce a ví co to má dělat při určitejch hodnotách. Když nějakej mamlas třeba jako já řeší kam vlastně gyruje gyro, tak si to asi nenastaví uplně dokonale A pak se stává že jinej mamlas o tom reportuje, že to nelítá
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 25.10.2012 11:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Mamlas. Jenže ono by to bez nich nešlo ...... K čemu je výrobci, že to umí nastvit po světě jen 153 lidí (testovcích pilotů) když já, informací nezatížen, pole nezorané, se s tím nedokážu domluvit? Další věcí jsou předešlý uživatelé VStabi. Od nich se lze doslechnout hodně informací ale je potřeba trošku filtrovat. VStabi skoro ve většině případů létá z krabice, rovnou bez nějakého velkého ladění. No a pak vznikaji ty "recenze" o tom ostatním.
|
|
Nahoru |
|
|
dartananr
|
Napsal: pát 02.11.2012 17:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 11.1.2011 Příspěvky: 220 Bydliště: Banská Bystrica
|
Neviete kde by som stiahol manuál na T-rex 450 DFC ?
|
|
Nahoru |
|
|
dartananr
|
Napsal: pát 02.11.2012 22:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 11.1.2011 Příspěvky: 220 Bydliště: Banská Bystrica
|
Tam je sice dfc, ale T-rex 450 plus DFC a ja by som potreboval T-rex 450 PRO DFC..... ale aj tak dík
|
|
Nahoru |
|
|
freerider
|
Napsal: stř 21.11.2012 11:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 30.9.2006 Příspěvky: 363 Bydliště: Canada
|
Hoj můžete mi někdo prosím říci jakej je rozdíl mezi klasickym bezpádlovym pročkem a dfc verzí jediný věci který sem si zatim všimnul jsou táhla ke gripům na ložiskách .
_________________ Tarot 450pro,QAV250 FPV,Acipitter badius,FPV Samokřídlo,xmt4 truggy,lodky korál a rychlik centurion
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 21.11.2012 11:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Aretace cykliky chybí, je zajišťována patřičnou tuhostí v dané ose. "Proto" táhla na ložiskách.
|
|
Nahoru |
|
|
freerider
|
Napsal: pát 23.11.2012 17:56 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 30.9.2006 Příspěvky: 363 Bydliště: Canada
|
ok tak že je to více méně jediná odlišnost od pročka ? Hodlám přestavovat na bezpádlo a rovnou by jsem asi pořídil dfc hlavu na ebayi už sem kupoval gripy k vrtulce od tarotu a kvalitativně jsou na hodně solidní úrovni tak koupim asi i toto http://www.ebay.com/itm/Tarot-Split-typ ... 3f1f4d5a3f
_________________ Tarot 450pro,QAV250 FPV,Acipitter badius,FPV Samokřídlo,xmt4 truggy,lodky korál a rychlik centurion
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: ned 25.11.2012 12:53 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
Ahojky jsem začátečník a chtěl bych si pořídit T-REX 450 PRO 3GX Super Combo a mám dotaz vlastním vysílačku devo 7 když dokoupím do tohoto vrtulníku přijímač devo budu moct létat děkuji za odpovědi.
|
|
Nahoru |
|
|
jirakus
|
Napsal: pát 07.12.2012 16:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.11.2010 Příspěvky: 403 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Ahoj,tak jsem ho taky objednal,no jsem zvědav jak bude létat.
_________________ T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
|
|
Nahoru |
|
|
kastan89
|
Napsal: čtv 27.12.2012 16:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.5.2012 Příspěvky: 219 Bydliště: Opava Obrázky: 0
|
Jdu do něho taky tak snad to bude vše OK nakonec jsem se rozhodl pro nového MT bezpádlo
|
|
Nahoru |
|
|
jirakus
|
Napsal: pon 21.01.2013 10:36 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.11.2010 Příspěvky: 403 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Tak mám DFC doma,sestaven,provedeno základní seřízení do visu. Zdají se mi docela velké vůle na ložiskách v gripech,no co s tím když je to nové? Viselo to zhruba 3 baterky doma. Zdá se mi dost obratný,na můj vkus až moc,musím to řešit v D/R a EXPO. Problém je v tom,že kromě základního nastavení jednotky 3GX,které spočívá v nastavení limitu a reversu serv,pak v nastavení vrtulkového gyra je mi vše jasné,ale dospěl jsem v manuálu k bodu,kde nevím kudy kam. Manuál je v angličtině,to já neumím,překladač odborné výrazy nepřeloží a nevím co to je. Jedná se o: 3GX throttle calibration Flight mode setting Aileron roll rate Elevator end point setting Aileron end point setting Swashplate dampening setting Nastavuje se tam něco podle počtu svítících diod na jednotce,ale nevím vůbec co,a jak se do tohoto nastavení vůbec dostanu. Mám strach experimentovat abych to nerozhodil.
Neměl by tu někdo k 3gx v2,1 český překlad,nebo alespoň k těmto nastavením? A nebo pokud by byl někdo v okruhu 50KM od Velkého meziříčí a poradil by na místě s nastavením.
_________________ T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|