Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: sob 06.06.2015 17:49 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.5.2013
Příspěvky: 31
Ahoj,
jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru?
Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku....
Jinak aku jsem měl dobité. Takže pokles napětí nepřipadá v úvahu. Díky

_________________
Phoenix 4.0, WL911, mcpx, e325


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: čtv 18.06.2015 21:11 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.5.2014
Příspěvky: 43
Bydliště: Brno
Trim plynu musí byt uplně nahoře, kdyz ho necham ve stredu v pulce tak skoro nevzletne .....

_________________
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pát 19.06.2015 9:55 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Č. Budějovice
[quote="sitra"]Ahoj,
jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru?
Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku....

To je rozdílem mezi 4 a 6-ti kanálem.

_________________
Mini Titan E325S ARFTF, Blade 130X, Blade mCPx, Blade nano CPX, Blade mSR X, DX8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: sob 11.07.2015 21:40 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 576
Ked by si upravil pilnikom troska na sikmo uchytenie list tak, aby si ziskal vacsi fix kolektivny uhol. Tak by heli zacinal zdvihat na mensich otackach.
Tie rotorove listy mam na V200D01.

_________________
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pon 20.07.2015 17:11 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 12.7.2014
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha
Hlavně neztrácet hlavu už je na světě Blade 230S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pon 20.07.2015 17:52 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.5.2014
Příspěvky: 43
Bydliště: Brno
Mám informaci z Astramodel z červenec 2015, že ještě tento rok bude větší vrtulník se SAFE skoro velikost 450. Tak doufám že to "skoro" nebude znamenat ten jen ne o moc větší 230. Velikost 450 se SAFE bych asi ihned přikoupil. S vrtulníkem s technologií SAFE jsem jako začátečník velmi spokojen a da se říct že jinak bych vrtulník "nedal" . Teď zvažuji i letadlo se SAFE asi F4U Corsair S . Asi tak že vezmu vysílač Spectrum DX6i a pak letadlo BNF a setový vysílač od vrtulníku co mám prodám.

_________________
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: čtv 10.12.2015 19:53 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 10.12.2015
Příspěvky: 25
Můžete mě prosím někdo poradit se stabilitou a modem panika. Jsem začátečník a jedno rotor je pro mě úplná novinka. Ale od začátku musím, abych udržel vrtulník ve visu dávat dost křidélek cca 30až50% výchylky v režimu začátečník. Trim je málo. Zajímavé je, že ke konci baterky (asi změna otáček) se tento problém podstatně zlepší. Zároveň mám pocit, že když dám, režim panika, tak se s tím skoro nic neděje a pokračuje to vesele letem do …… pryč. To mě taky nepřipadá jako úplně super věc, jak všichni tak chválí.
Mám model RTF mod1, a když sem to vytáhl z krabice, tak vysílačka vůbec nebyla spárovaná s přijímačem. Tak sem to s omezenýma radami CZ návodu vlastní tvořivostí nějak propojil, ale nějak se mě to nezdá.
Nevíte prosím, kde by mohla být chybka a případně radu, jak postupovat na odstranění. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: čtv 10.12.2015 22:40 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.5.2014
Příspěvky: 43
Bydliště: Brno
Tam bude neco špatně nastavené . RTF by měl být uspešně a bezproblemově spárovany s vysílačkou ihned v krabici.. Zajdi do obchodu kde jsi koupil a žádej nápravu, tam jsou fandové a nastaví . Blade 200 SRX prave je senzační tím že vzletne , visí a přistane skoro sam bez vetšiho zásahu (v bezvetří), jen mala korekce směru (režim začátečník) . Ja trim "plynu" musel mit na max aby vubec letel. Chystam se ho kupovat znovu tentokrat v BNF a DX6.

_________________
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pát 11.12.2015 10:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 9.3.2013
Příspěvky: 468
Bydliště: Blansko
pokud je to stejny problem jako u 230S tak staci podle videa a yotubu udelat update a nastavit pomoci vysilace+trimrovaci let


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pát 11.12.2015 17:35 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 10.12.2015
Příspěvky: 25
Díky za rady. Ale nejsem z těch videi na youtubu moc moudrý. A čistě na 200 sem tam našel jen něco v němčině a zas tak jednoznačný mě to taky nepřipadá. Můžete mě prosím doporučit nějaký odkaz. Nebo popis ideálně v češtině. Abych si tam nezaváděl chybu špatným překladem. Jinak to budu muset asi zanést do prodejny. Nějaké video na tu 230 sem našel, ale taky mě to nějak nesedí. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pát 11.12.2015 18:16 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 12.7.2014
Příspěvky: 82
Bydliště: Praha
jdi na http://www.bladehelis.com/Products/Supp ... 00#manuals

tam to vsechno je.
Trimy na nule jen trim plynu je vejš. nejdriv nastav serva do neutralni polohy pak paky serv kolmo a tahlama dorovnat desku c. Panic tlacitko ti srovna vrtulnik,ale ty ho musis dal ridit najdi si polohu vrtulniku ve visu ktera ti vyhovuje tu si zapamatuj a nauc a pak pristan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pon 14.12.2015 17:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 10.12.2015
Příspěvky: 25
Trimovací let, nepomohl, tak sem zašel do prodejny. Prý mám částečně strhlé ozubení v jednom servu. Zřejmě proto nejde pořádně vytrimovat + mě poradili další věci k seřízení. Zkusím objednat nové a pak uvidíme. Díky za typy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: pon 29.02.2016 22:47 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.2.2012
Příspěvky: 24
Bydliště: Křenice P-V
Tak už je taky doma, verze bnf. Nalouskal jsem to do visílačky, pak přesně jak říkáte všechny trimy v nule kromě plynu ten prý až nahoře podle návodu, a nic. Pří zapnutý 200 jsem trimoval plyn dolu než se konečně chytil motor respektive zapípal regulátor a v poho. Plyn mám taky v nule a je to ok. Provedl jsem krátký trimovací let v ložnici cca 1min. a asi v pohodě. Ještě radeji dám ten jeden trimocí let a pak už se těším až si zalítám.
Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený?
Nevíte někdo - mám DX6i, to panic tlačítko je na bindovací páčce, že?

_________________
DX6i, DX7 G2, Blade 200 SR X, Blade MCP X BL, Blade 330s


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 17:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 9.3.2013
Příspěvky: 468
Bydliště: Blansko
Jo je to spolecny.....kdybys chtel nejaky dily tak mam.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blade 200 SR X
PříspěvekNapsal: ned 06.03.2016 21:35 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 10.12.2015
Příspěvky: 25
kokpilot píše:
Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený?

Jestli to máš v režimu pro trimovací let tak ano. Oba kniply do rohů – plynová samozřejmě dolu a do kraje a podržet panic tlačítko. Přesně si už tu polohu kniplů nepamatuji, už jí doma nemám. Ale je to na netu (youtube nebo ofiko stránky Blade) Plyn musí být přes půlku a stačí tuším jen 30 sec. visu. Podobně se programuje i ten motor na 200% a serva atd, ale tam jdou oba kniply tuším na stejnou stranu a od sebe.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz