Autor |
Zpráva |
varok
|
Napsal: čtv 22.10.2020 19:43 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Takový typ vrtulníků se mi zrovna nelíbí, ale jinak moc pěkné. Z čeho je to kapotování? mě se spíše líbí vrtulníky Ecureuil, nebo jak se to píše a některé typy Bell.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pepinozbrna
|
Napsal: pát 23.10.2020 5:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky: 6
|
Je to tuším ABS a myslím že do F45 je to maximum co to uveze . I tak letíš na plný plyn a doba letu je tak 2 minuty maximálně.
_________________ Nahoru to půjde ... dolů musí.
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: ned 25.10.2020 12:42 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Tak 2 minuty letu není moc.
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: pon 31.07.2023 18:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, co způsobuje že se vrtulníček nechce vůbec vznést a i když mám max. otáčky hlavního rotoru, tak se při snaze vznést jen překlopí na bok?
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: úte 01.08.2023 6:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
varok píše: Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, co způsobuje že se vrtulníček nechce vůbec vznést a i když mám max. otáčky hlavního rotoru, tak se při snaze vznést jen překlopí na bok? Pokud jsou otáčky rotoru dostatečné = není už špatná baterka tak pro dosažení vztlaku musí správně fungovat mechanismus nastavení úhlu náběhu rotorových listů, Jak vrtulník létá ...
|
|
Nahoru |
|
|
prikrylm
|
Napsal: úte 01.08.2023 9:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 6.1.2012 Příspěvky: 3699 Bydliště: Řečkovice Obrázky: 0
|
Slabá/stará baterka. F45 - nemá nastavitelný náběh listu. Ještě je možnost, že baterka je OK a že se "něco kutilo kolem motoru" a točí se obráceně - přehozené dva drátky? --- A ještě mě napadlo, kdysi mi vrtulník podivně "netáhnul" a zjistil jsem, že se pekelně hřeje konektor od baterky - jako že špatný kontakt. Tato varianta by se taky mohla prověřit.
_________________ (šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | poletuchy | 24ch volantovka)
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: čtv 03.08.2023 17:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Mám jeden, ten je teď rozebraný. Koupil jsem nedávno jiný a chová se jak jsem psal. Rotor se točí na správnou stranu. Baterii jsem dobil, ale možná už je slabá jak píšete a i když se mi zdá že má rotor dostatečné otáčky tak jsou asi nízké. No zkusím nabít obě baterie co mám a uvidím kolik která ukazuje napětí. Děkuji
Guchar: Tenhle vrtulníček je jen 4kanál, nemá natáčení listů rotoru.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pát 04.08.2023 14:47 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@varok Měl jsem na myslí kontrolu funkce táhel od desky cykliky k listům rotoru. A jimi prováděné cyklické řízení "úhlu náběhu listů" otáčejícího se rotoru (ovládající směr tahu rotoru). Při správné funkci se musí vrtulník na zemi naklonit vpřed/vzad (nebo na bok levý/pravý). A i když síla ke vzletu nestačí měl by se (po hladkém povrchu) začít klouzat, ve směru náklonu. Před tím než dosáhne otáček potřebných k odlepení se od země. (Pozor na efekty "přízemního letu". Nestabilita. Ne všechny modely jsou na tento jev stejně citlivé. Pokud pamatuji F45 tak to měl tak půl na půl. Každopádně po parketách ochotně klouzal. Šel, bez potíží, po parketách, rozjet a zastavit.)
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: pon 07.08.2023 16:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Aha, to já doma raději s tímhle velkým vrtulníkem nezkouším. Co jsem měl předtím Colibry V4.5 tak to ještě šlo, ale tenhle zkouším raději jen venku.
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: čtv 29.02.2024 18:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Dobrý večer, chtěl bych poprosit o vysvětlení. Když mám 2 tyhle vrtulníky, každý asi musí mít svůj vysílač, že? Jeden mi totiž odešel displej, tak jestli by nešlo provozovat 2 vrtulníky na jeden vysílač. Nebo kdybych sehnal nefunkční vysílač a vyměnil bych jen displeje?
|
|
Nahoru |
|
|
celadnik
|
Napsal: čtv 29.02.2024 21:49 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 31.1.2012 Příspěvky: 571 Obrázky: 0
|
Ahoj. Jeden vysielač starší mám doma navyše na mjx f-645. Ale ten vrtulník mal tušim 2 verzie riadiacej jednotky (staršiu a novšiu) a nepasovali medzi sebou vysielače. Neviem ktorý máš ty a o popravde neviem ani presne ako sa dá rozoznať či máš staršiu alebo novšiui verziu. Ale jeden vysielač sa mi povaluje doma. Trnava- Slovensko
_________________ Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pát 01.03.2024 5:32 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@varok U těchto MJX F-45 (=F645) se provádí párování (binding) automaticky při každém zapnutí soupravy (v patřičném pořadí). ● Jak psal celadnik byly dvě (možná i více) verzí - generací. V01 a V02 určitě nebyly kompatibilní. V0x u přijímače a vysílače měly odlišný vzhled. Někde na RCMan je k tomu podrobné vlákno. Podklady byly (jsou?) také na internetu ● Shrnutí: Jedním zapnutým TX lze řídit jeden vrtulník se zapnutým RX. TX byly stejné pro MJX F-45 a F-39. K novému setu F-45 jsem přikoupil v RC e-shopu opravenou bazarovku F639 (F-39). Doma po rozbalení se ukázalo, že nefunguje. TX od F639 (F-39) byl starý do heliny při repasi někdo dal desku nového RX F-39. Takže s jedním novým TX (V02) šlo létat jak nový F-45 tak repasovaný F-39 (V02.)
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: pát 01.03.2024 17:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2651 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Celadnik: Jestli je to tedy nabídka, kolik by jste za ten vysílač prosím chtěl? Ještě někde zjistím jaký mám typ. Zatím děkuji
Aha, takže jeden vysíláč je možné používat i na více rc vrtulníčků, ale za předpokladu že jde o stejné verze? To právě nevím jakou mám verzi, vizuelně vypadají ty vysílače stejně, ale mohou se lišit jen vnitřnosti? Zkusím to někde pohledat, jak se to rozlišuje. A kouknu na oba přijímače, jestli mají stejné označení.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: sob 02.03.2024 0:01 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@varok Pokud se pamatuji tak TX v01 a v02 se lišily jiným stylem popisu. Takže pokud jim někdo nevyměnil uvnitř PCB tak stejný vzhled by měly být stejné verze v0n.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: sob 02.03.2024 0:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@varok + @celadnik Zkuste prohlédnout starší stránky tohoto vlákna od str. 30 (pát 05.06.2015 15:37, kde je můj první příspěvek) dál. (Část textu str. 30 viz níže.) ● Jinak Googlem zkoušet různé kombinace klíčových hesel F-45 F645 F45 "old version" "new version" MJX TX _____________ Web stránky byly aktualizovány a tak uvedené odkazy nefunkční nebo obsah neukazuje potřebné. Ten poslední byl kupodivu ještě aktuální. http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=104&t=65454&start=435Vysílačky rozpoznáte podle samolepek na straně s ovládáním. Nové vysílačky mají nahoře po obou stranách červené nápisy GR129, CAMERA 2.4GHz a uprostřed MJX R/C. Nahoře TX nápisy NEW - červené, OLD - černé FEALA https://www.feala.com/mjx-F645-F45-RC-helicopter-and-F45-parts.htm#Picture_details_
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|