Autor |
Zpráva |
gobi
|
Napsal: pon 21.12.2015 18:22 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
120 baterek,vymena loziska v motoru( Tobex 40 kc),lita bez problemu dokonce i jenom s dvemi listy na zadnim rotoru.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
milagros
|
Napsal: stř 23.12.2015 14:03 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
pekny....uz se tesim na zitrek az ho budu mit doma
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: sob 26.12.2015 10:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
ta kabinka je hruza...takova jakasi slepovana potvora...... Jinak po zapnuti serva odjedou buhvikam ......takze cyklika je uplne mimo......a to sem koupil RTF takze prej pripravenej k letu...... navic musim zmenit mod na vysilaci a bez kabelu to nejde.....a samo kabel neni soucasti baleni a stoji cca 600 kc..... a kdo vi co budu muset jeste nastavovat......no zklamani......
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: sob 26.12.2015 11:52 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
par technickych pro nove majitele. po pripojeni baterie deska cykliky nebude v rovine toto dela stab. system ,ktery pracuje po roztoceni rotoru ( bohuzel neni uvedeno v manualu) tak se neleknete a snazte se rychle to odlepit pak je vse ok, jde o zvyk. urcite udelat kontrolu neutralni polohy serv,pák serv a tahel serv a stopy listu. Pro update jednotky AS3X ( doporucuju) je potreba kabel. Muze litat rovnou z krabice, ale pro jistotu vse zkontrolovat,udelat kalibraci + trimovaci let. Vse zabere 10 min.
do této doby žádné problémy ( 25.2.2016)
Naposledy upravil gobi dne čtv 25.02.2016 12:35, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Tsisters
|
Napsal: sob 26.12.2015 12:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2011 Příspěvky: 1826
Blog: Zobrazit blog (1)
|
No já osobně bych sundal listy a v ruce bych odskoušel jestli se opravdu deska cykliky po roztočení srovná do roviny, ale to je jen můj čistě teoretický názor, osobně jsem tuto heli neviděl
_________________ AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ DEVIL 420/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ EXTRA 300/ FPV QAV 210/
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: ned 27.12.2015 19:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
vyzkouseno...nesrovna se...asi je to cely spatne nastaveny....ach jo....takze me ceka cely nastaveni od zacatku.....ale musim pockat az sezenu kabel...bez neho se nepohnu z mista.
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: pon 28.12.2015 22:06 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
tak sem vyzkousel zda jsou stredy serv spravne a ty jsou vporadku,ale po ulozeni spravneho nastaveni se desky cykliky zas naprosto silene vychyli na jednu stranu....a ani kdyz jsem vrtulnik roztocil v ruce skoro na plnej plyn tak se nesrovna...je furt nasikmo...ale na protipohyby to reaguje dobre.....ale kdybych s tim se pokusil takto vzlitnout tak to hned rozmlatim...takze asi update prijimace ze.....
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pon 22.02.2016 21:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 368
|
Ahoj všem! Tak Blade 230s mám a vůbec nesdílím názory, že je špatný. Kupoval jsem jej jako BNF, k němu Spektrum DX7 a jsem maximálně spokojený. Létá velmi pěkně, postavený a seřízený od výroby perfektně. Mrzí mě, že AS3X stabilizace funguje v módu 1 a 2, ne Normal. Nicméně základní mód je pohodový, funkce Panika je vynikající. Velikost velmi přiměřená, nemusíte se bát, že Vás to zabije. Náhradní díly jsou dobré, listy za 300 Kč a zadní vrtulky 160 za dva kusy. Vyhovuje mě perfektně zpracované české návody, manuály, nastavení, náhradní díly hned k dispozici. Astramobil jako dovozce Blade je drahý, ale rád si připlatím. Nepopírám kvalitu T-Rex, Mikád a dalších, mě se Blade líbí. Jako další plánuji 360 CFX, má špičkové komponenty a je opět složený. Možná v budoucnu něco postavím, ale nejsem typ stavitele. Opravy mě ale problém nedělají.
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: úte 23.02.2016 16:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
Uz jsem si taky zvykl a je to dobre na litani....dal jsem delsi ocasni trubku asi o 1,5 cm,silnejsi baterii 1200 mah a pritom je tezsi jen o 20g naz orig a tim se i vrtulnik dovazil....coz je dobre.Ted litam s listama 275 mm a je to jeste lepsi.....rotor ma s nima 60 cm
Planuju ted koupit heli 500
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: úte 29.03.2016 9:22 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Cau, chtel bych se zeptat vlastníků těchto vrtůlníku nebo někoho kdo zkoušel oba vrtulníky . Měl jsem tu 200 SR X (4 kanál) létal jsme první 2 módy Beginner mode a nekdy i Intermediate mode) a ted ji zvažuji koupit znovu a chtěl bych se zeptat líbí se mě Blade 230 s ( 6 kanal) ..jak ta se oproti 200 sr x chová v prvním režimu Stability mode ? Blade 200 bylo pekne stabilní a elektronika mě vrtulník stale rovnala do vodorovna .... jak se liší ta 230 s stabilitou pro uplneho zacatecnika v tom prvni módu (Stability mode) .. ? Nechtěl bych nic méně stabilního . Takže bude se podobat ta 230 tomu 200 sr x ?
PS: Ja vím rady jsou ...simulator , a Heli 450 a větší ...ale chci stabilizaci takže výběr je Blade 200 SR X nebo Blade 230 S ?
Díky za srovnání těchto 2 v zakladnim nejhodnejsim režimu ...
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
Junker83
|
Napsal: úte 29.03.2016 12:43 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.12.2011 Příspěvky: 371 Bydliště: Olomouc
|
Stabilizaci můžeš mít i na heli velikosti 450.
_________________ KDS AGILE 5.5 (SPIRIT), KDS AGILE 7.2 (SPIRIT PRO) , TARANIS X9D+,Futaba T8FG
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: úte 29.03.2016 13:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
mam Blada 230S(i na prodej) a stabilizace funguje pekne.....i kdyz v tomto rezimu jen vzletam......pak prepinam na dalsi. Blada 200 jsem nemel takze nemuzu porovnat.....ale typuju ze to bude prakticky stejne ale 230S je novajsi takze asi i lepsi.
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: úte 29.03.2016 13:35 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
200 sr x ma zakladni rezim omezeni naklonu 15 stupnu a druhy režim už jen 35 stupnu oba stabilizační pomoc vrtulnik je stabilizovan do roviny. A až treti rezim je bez jakehokoliv omezeni a pomoci. A 230 S ma jen prvni s nejakym omezenim a dalsi 2 uz jsou pro pokrocile. Takze me zajima ten prvni jaký jé ..... v praxi oproti 1 a 2 u 200 sr x. U ktere jsem pouzival hlavne nejvice omezeny 1 rezim a obcas druhy .
Blade 230 s je už 6ti kanal tak bude určitě o dost neposednější i v nejzakladnějším režimu nez 200 4kanal.
Škoda že není možnost si 230 někde v Brně zkusit, to bych věděl ihned.
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: stř 30.03.2016 16:02 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
No ja bydlim v Blansku....to mas kousek od Brna....staci prijet Jinak heli v prvnim rezimu se chova jako klasicky 4ch se stabilizaci a pokud se ti s tim nedari letat tak je tu tlacitko zachrana ktera funguje ve vsech trech rezimech a heli srovna do stabilniho letu at je predtim v jakekoliv poloze! dalsi rezim je plne ovladani 6ch jen s omezenyma otackama a nabehem listu treti rezim jsou plne otacky a plne vychylky Jak zkusis 6ch tak uz nebudes chtit nic jineho!!!se 4ch se neda letat protoze to proste neleti jen se to tak plouzi......
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 31.03.2016 20:23 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Chtěl bych poděkovat uživateli "milagros" , dnes se mě delší dobu věnoval, vše ohledně 230S vysvětlil a celkově se mnou probral problematiku 6ti kanálů oproti 4kanalu .. . Předvedl mě oba vrtulníky (230S v tuningu) + druhý menší ... co má v inzerátu a které velmi doporučuji. Stále váhám jestli vzit Blade 200 SRX na kterem mám již něco nalétáno a nebo Blade 230 S a zatím létat na zakladní režim "Stability" kde se vrtulník chová jako 4.kanál v podstatě jako 200SRX a je velmi stabilní (bohužel dnes jsem měl možnost testu jen ve větru). Každopádně 4.kanál se stabilizací člověk co ma zkušenosti aspon s copterou (bez autopilota ) zvládne ale 6ti kanál je potřeba napřed pořádně natrénovat na simulatoru .
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|