|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Maverick
|
Napsal: ned 01.03.2020 20:58 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 5.6.2007 Příspěvky: 707 Bydliště: Zlín
|
Ahoj, jak se dají prosím v domácích podmínkách vyvážit listy zadního rotoru? Konkrétně HKčkové listy.
Zdá se mi, že ocas dost vibruje. Díky
_________________ Díky za toto fórum.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
vasylp
|
Napsal: ned 01.03.2020 22:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.1.2009 Příspěvky: 513 Bydliště: Mlada Boleslav
|
nemáš náhodou ohnutou ocasní hřídel zkus ji dat na sklo a kutálet uvidíš jestli hází
_________________ JETI DS-14 / MAVERICK / Goblin RAW / Spirit / Phoenix /
|
|
Nahoru |
|
|
Maverick
|
Napsal: ned 01.03.2020 22:27 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 5.6.2007 Příspěvky: 707 Bydliště: Zlín
|
vasylp píše: nemáš náhodou ohnutou ocasní hřídel zkus ji dat na sklo a kutálet uvidíš jestli hází Zkusím
_________________ Díky za toto fórum.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: ned 01.03.2020 22:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5679 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Křivá hřídelka u HK rovnou z výroby nebo nějaké nešetrné přepravy je vcelku normální věc. Ale být nutně nemusí.
Jinak malé listy ocasních vrtulek se vyvažují o dost hůř. Prvotně to chce je pokusně zvážit na nějaké digitální váze, která umí desetiny nebo lépe setiny gramu. Pak se někam do 2/3 délky listu lepí průhledná izolepa na ten lehčí. Nalepit proužek izolepy přes náběžnou hranu. Je to metoda pokus omyl. Klidně se ale může stát, že dovážit bude potřeba ten druhý, těžší, spíše blíž ke kořeni listu. Je to pakárna ale nutnost si s tím pečlivě vyhrát a vrtulník řádně odvibrovat.
|
|
Nahoru |
|
|
ujovko
|
Napsal: pon 02.03.2020 20:08 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 31.3.2015 Příspěvky: 449 Bydliště: Košice, SR
|
Ahoj, aby toho nebolo dosť, skontroluj: či listy neopisujú "8", ako koleso na bicykli, okrem krivého zadného hriadeľa to môže byť krivý (zle navŕtaný ) unášač na hriadeli, hlavne tie HK axiálnu vôľu v gripoch, ak jeden lieta po väčšej kružnici dynamické vyváženia je v diaľke či idú gripy hladko, aj keď je pohyb +- pár stupňov, zaváži to napnutie remienka, príliš voľný lieta a vibruje ale aj torzný hriadeľ v zadnej trubke robí "zázraky", podobne jeho ložiská a nakoniec ložiská zadného domčeka
|
|
Nahoru |
|
|
Maverick
|
Napsal: úte 03.03.2020 14:14 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 5.6.2007 Příspěvky: 707 Bydliště: Zlín
|
Byla to ohnutá hřídel a já se stydím...
Ale i tak si předchozí rady vezmu k srdci, začínám s helinama.
_________________ Díky za toto fórum.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|