Switch to full style
Vrtulníky do velikosti 500.
Odeslat odpověď

T-rex 500 ESP

čtv 28.01.2010 13:25

Ahoj,
chtěl bych zjistit několik informací ohledně T-rex 500 ESP, je to dobrej stroj? chtěl bych si ho pořídit, tak bych se chtěl optat, jaké akumulátory se do něj hodí nejlépe? kdesi jsem viděl že tam měli 2 x 3S, někde zase 1 x 6S, jak se ty dva tříčlánky propojí? dále bych se chtěl zeptat, jaké vrtulkolkové sevo sedí nejlépe? přemýšlím o gyru gp750 a k němu dodávají servo DS420, je to dobrá volba? a taky bych se pro jistotu zeptal, jestli k němu dodávají i potrobný návod, jak ho sestavit :D nejsem ještě žádnej odborník, tak abych to zvládl sestavit tak aby to správně fakalo. mám doma blade 400 a ten jsem měl párkrát skoro celej rozmontovanej, tak nějaky ty zkušenosti asi už mám, ale bez návodu bych si to asi netroufl. myslím, že dotazů ještě pár položím, ale pro zatím to jistě stačí :)
díky všem, kteří budou reagovat!

čtv 28.01.2010 13:46

Gyro je dobrá volba, servo nee. Align rozlišuje serva takto:
410 je servo pro cykliku trexe 250 a 450
510 je servo pro cykliku trexe 500
610 je servo pro cykliku trexe 600 a 700
420 je servo vrtulky pro trexe 250
520 je servo vrtulky pro trexe 450 a 500
620 je servo vrtulky pro trexe 600
650 je servo vrtulky pro trexe 700

Mnoho lidí používá dva tříčlánky spojené do serie jednoduše proto že už je měli a třeba pro ně mají i jiné využití ( letadlo, Trex 450 atd ). Je úplně jedno jestli máš jednu 6s baterii nebo dvě 3s.

Re: T-rex 500 ESP

čtv 28.01.2010 13:48

lousek píše:Ahoj,