Autor |
Zpráva |
psena
|
Napsal: ned 26.02.2012 21:31 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
A ted poprosime Jirku at to pekne smazne, kdyz jsme si zablbli Ale ten udaj kolik se smrtuje trubka by mel jednoznacne zustat.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
David Vacek
|
Napsal: ned 26.02.2012 22:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2008 Příspěvky: 133 Bydliště: Letohrad
|
hezký no , takže říkáte, že bych měl ještě laborovat s napnutím?
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: ned 26.02.2012 22:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
JirkaA píše: ono se to nezdá, metr hliníkové trubky se při poklesu teploty o 1°C zkrátí o 0,0238 mm to znamena, ze ked sa pouzije karbonova trubka, nieje treba dostelovavat remen? Len predpokladam, neviem ci spravne, ze ta sa nezmrstuje a ked tak len zanedbatelne.
_________________ T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 27.02.2012 0:25 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6896 Bydliště: Moravský kras
|
V podstatě každý materiál má teplotní roztažnost, větší nebo menší... I ten řemen bude mít a projeví se o to víc, protože vede tam a zase zpátky V ideálním stavu by měl mít poloviční roztažnost než trubka, potom by se napnutí s teplotou neměnilo (roztažnost řemenic bude vzhledem k jejich rozměrům zanedbatelná)..
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
Howking
|
Napsal: pon 27.02.2012 9:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.10.2010 Příspěvky: 5360 Bydliště: Ostrava Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
|
JirkaA píše: V podstatě každý materiál má teplotní roztažnost, větší nebo menší... I ten řemen bude mít a projeví se o to víc, protože vede tam a zase zpátky V ideálním stavu by měl mít poloviční roztažnost než trubka, potom by se napnutí s teplotou neměnilo (roztažnost řemenic bude vzhledem k jejich rozměrům zanedbatelná).. Proč poloviční - roztažnost je v procentech na metr, tedy aby vše klapalo, tak na stejné délce se musí stejně roztáhnout - je jedno, že vede tam a zpátky - ber to jako dva rozpůlené vedoucí souběžně.
_________________ Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720 youtube.com/heyingosl
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 27.02.2012 9:34 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6896 Bydliště: Moravský kras
|
Nojo, no, máš recht..
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
frantas
|
Napsal: pon 27.02.2012 11:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 11.12.2008 Příspěvky: 214 Bydliště: České Budějovice
|
Já měl podobný problém na t-rex 500 a po hledání různých zvuků jsem zvednul křivku v regulátoru a bylo po problému. Motor při zatížení chrčel jak zadřené ložisko ( i po výměně ložisek).
_________________ FPV QUAD FAUST,T-REX 600 DOMINATOR,T-REX 500,F3A Supra Fly 10cm,Mistral,Funfly6,5 ,Viper 3D elektro.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pon 27.02.2012 11:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Pardon za OT ale tohle také znám.
Heh. Shodou okolností mi toto samé dělal align regulátor když jsem ho chvilku zkoušel na governoru. Dělal to v situaci, kdy měl držet otáčky pod docela silnou zátěží, jak jen dovedl (velmi rychlí dopředný let) a poté přišlo náhlé brzdění s kolektivem na zemi. Při odlehčení rotoru (podobné autorotaci) tak jakoby regl nevěděl vo co go a tyhle podobné zvuky jsem zaznamenal také. Dokonce byly problémy s velmi jemnými kmity vrtulky. Jen zvukově - viditelně nič.
|
|
Nahoru |
|
|
David Vacek
|
Napsal: pon 27.02.2012 12:55 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2008 Příspěvky: 133 Bydliště: Letohrad
|
Docela rád bych věřil tomu motoru (reglu), zvednout to můžu zkusit , ale to rozvibrování ocasu vidět je, mám to tedy zkusit přepnout (bylo by to už docela dost, ale pravda, zas tak to ještě nedře, nebrzdí nebo jak to říct).
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: pon 27.02.2012 14:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
OPR píše: Při odlehčení rotoru (podobné autorotaci) tak jakoby regl nevěděl vo co go a tyhle podobné zvuky jsem zaznamenal také. Dokonce byly problémy s velmi jemnými kmity vrtulky. Jen zvukově - viditelně nič. Regulátory align a staršie verzie CC mali veľký problém s "overspeed" pri takýchto manévroch, pri tailslideoch sa dokonca vrtuľník častokrát rozkmital natoľko, že ho nebolo možné ovládať. Možno je to ono, možno nie...
|
|
Nahoru |
|
|
Trust
|
Napsal: sob 03.03.2012 14:47 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 20.12.2010 Příspěvky: 41
|
Logo bylo prodloužené už ze stavebnice nebo si ho prodlužoval? Já měl po prodloužení podobný problém a pomohly delší vzpěry ocasní trubky a jejich propojení.Taky proveď kontrolu uložení ložisek v zadním domku.Někdy se stává že i v nových dílech je některé z ložisek volné a je potřebo zalepit.
|
|
Nahoru |
|
|
David Vacek
|
Napsal: sob 03.03.2012 18:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.1.2008 Příspěvky: 133 Bydliště: Letohrad
|
... no, prodlužoval jsem ho já, ale vzpěry mám celkem dlouhý, asi z SE, ale pravda je, že jejich spojení by mohlo pomoci, takhle jsem nad tím nepřemýšlel, prostě hledám příčinu. A ty ložiska přilepená nemám. Zítra zkusím, zatím díky. ...a je to ten zvuk, nevibruje to zcela konstantně.
|
|
Nahoru |
|
|
Trust
|
Napsal: sob 03.03.2012 19:50 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 20.12.2010 Příspěvky: 41
|
Já jsem na to přišel po zkušebním vrácení na krátkou verzi po mnoha jiných pokusech. U Tebe to klidně může být něco jiného on ten záznam trochu klame ale je to jeden ze směrů.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|