Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 613 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vbar 5.0 zkušenosti
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2010 13:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.6.2008
Příspěvky: 4243
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Už to někdo má v helině? Lítal s tím?
Zajímají mě osobní zkušenosti.
Přínáší aspoň rychlejší odezvu na kniplech?
Pocitový rozdíly oproti V4?

Domnívám se, jedna paní povídala, někde jsem četl, prosím do jiného tématu.

_________________
T14SG
Logo 700XXTREME, MiniProtos, Logo550SX
Osiris II,RCF 80cm Sbach, Discovery Micro F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.08.2010 9:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.6.2008
Příspěvky: 4243
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Nakonec si odpovím sám.
Od soboty trápím logo v pětce.
První start jsem minutu jen visel, jak to bylo diametrálně citlivější na kniplech. Celý je to takový o dost hravější, na kolektivu mnohem rychlejší. Skoro úplně jako beastX , logo prostě ožilo.
Mám už 8baterek a náramně si to užívám.
Akorát se za to platí 45babek, což je spíš k vzteku.

_________________
T14SG
Logo 700XXTREME, MiniProtos, Logo550SX
Osiris II,RCF 80cm Sbach, Discovery Micro F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.08.2010 10:27 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2009
Příspěvky: 42
Bydliště: Slovakia
Mam jednu otázku, V logu máš Mini Vstabi alebo klasickú jednotku s externymi senzormi.
Máš verziu V5.0 PRO? Ako je tam riešený governor s čím sa vyhrážali že to tam bude zakomponované. Vybračný senzor je aktývny už po upgrade?
čo to má ešte na vyše ako 4.0? Ja používam 4.0 v Nitraku Outrage Velocity. Trošku som mal s počiatku problém s vybráciami ale podarilo sa to urobiť.
Pretpokladám že presnosť ostala zachovaná aj kvalita kompenzácie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.08.2010 10:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.6.2008
Příspěvky: 4243
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Klasiku s "jedním" externím senzorem.
Jinou verzi než pro si do toho nekoupíš, logování vibrací funguje včetně grafu. Governor mám v JIVE a o jiným nic nevím.
Ve vzduchu je to zase lepší.

_________________
T14SG
Logo 700XXTREME, MiniProtos, Logo550SX
Osiris II,RCF 80cm Sbach, Discovery Micro F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.12.2010 6:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
Tak mě dneska Dekleva ukecal a koupil jsem si mini V-Bar 5.0. No jsem trošku rozčarovaný z chyb. Hned jsem to vyměnil v protosovi místo 3G. Umístil jsem to na spodní stranu plastu ocasní trubky - z horní strany by mi nedošáhly kratoučké dodané kabely k přijímači. Natstavil jsem to v té aplikaci krok za krokem - dvě chyby jsem tam objevil.
1) Když mám v-bar na spodní straně dráty dopředu - musel jsem nastavit že je na horní straně dráty dopředu, jinak helina při naklánění dopředu koletívem tomu pohybu ještě pomáhala, místo aby šla kolektivem proti.
2) Musel jsem nastvait opak kolektivu, že s deskou cykliky jsoucí dolů letím nahoru - v opačném případě bylo inverzní

Tak už jsem na to přišel - moje chyba - bylo třeba nastavit inverze dvou kanálů a pak když se nastaví vše podle průvodce, tak to funguje jak má.

No ale i tak - nastavil jsem Rexe 500 - Protos tam nebyl a zatím jsem to zkoušel jen v pokoji na velmi nízké otáčky - no měl jsem co dělat, abych to uřídíl - vůbec to nedrželo, pořád se někam odkláněl a ocas si mával (pomalu) i když jsem měl gyro na 80. No snad to bylo těma pomalýma otáčkama - i když viděl jsem s V-Barem lítat na ještě nižší otáčku - málem se to nezvedlo a bylo to klidné. No uvidíme. 3G tyhle otáčky zvládalo stabilizovat s přehledem. Doufám, že tomu zítra nedám plný knedlík a neuřídím to.

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.12.2010 15:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
Jak funguje funkce autotrim? Jak ji spustím vím, ale co mám pak děšlat -mám jen klidně viset bez zásahu do řízeni, nebo mám normálně lítat. Ukládá se to průběžně, nebo se to zafixuje při odpojení baterky, nebo jde nějak autotrim za letu vypnout?

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 04.12.2010 17:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.4.2009
Příspěvky: 267
Bydliště: Chrudim
Obrázky: 6
Autotrim aktivuješ zaškrtnutím políčka na pc v nastavovacím menu. Pak provedeš autotrim let. Helinu zapneš (samozřejmě v autorotaci) s pákou v max. kolektivu. Cyklika cukne dvakrát, to znamená že je auto aktivovaný a pak odstartuješ a visíš v bezvětří s co možná nejmenšíma zásahama do řízení. Pak přistaneš a po připojení ti to v menu zobrazí co možná největší zelený políčko. Pak to zrontroluješ piruetou. měla by bejt plochá bez nějakého utíkání.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07.12.2010 15:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
RadovanH píše:
Autotrim aktivuješ zaškrtnutím políčka na pc v nastavovacím menu. Pak provedeš autotrim let. Helinu zapneš (samozřejmě v autorotaci) s pákou v max. kolektivu. Cyklika cukne dvakrát, to znamená že je auto aktivovaný a pak odstartuješ a visíš v bezvětří s co možná nejmenšíma zásahama do řízení. Pak přistaneš a po připojení ti to v menu zobrazí co možná největší zelený políčko. Pak to zrontroluješ piruetou. měla by bejt plochá bez nějakého utíkání.
- no to samozřejmě vím, ale jaký režim toho letu? Viset jen nromálně, nebo střídat s invertem a v obojím dlouhodobě zaviset? A nezmate prudký zásah do řízení na přechod do invertu režim autotrimu? Ten invert abych eliminoval rozvážení heliny - předozadní polohu těžiště není problém si pohlídat, ale už moc se nedá dělat s pravolevou, leda dovažovat mrtvou váhou a to u heliny nikdy není dobře.

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07.12.2010 15:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.6.2008
Příspěvky: 4243
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Hlavně v tom nehledej složitosti, na serveru vstabi.de jsou videa jak se dělá autotrimovací let.
V podstatě jde o to , zaviset co nejvíc na klid a chvíli nehejbat kniplama, nechat to poodjet, znova srovnat a nechat to poodjet, znova srovnat , přistát a co nejdřív "kolektiv do mínusu" , tím vypneš autotrimovací režim.
Z vlastní zkušenosti mi vychází, že autotrim je tím úspěšnější, čim dýl se nechal viset bez zásahu do kniplů.
A znám i případy, kdy se žádnej autotrimovací let nedělal a vesele se lítá už druhou sezónu.

_________________
T14SG
Logo 700XXTREME, MiniProtos, Logo550SX
Osiris II,RCF 80cm Sbach, Discovery Micro F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07.12.2010 16:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
krtek2k píše:
A znám i případy, kdy se žádnej autotrimovací let nedělal a vesele se lítá už druhou sezónu.
- tak já už jsem s tím taky lítal a drží to pěkně i bez autotrimu - dal jsem si hodně práce s kolmostí pák serv, kolmostí desky cykliky, prostě s táhly, ale proč tomu nedat navíc šanci vyladit se ještě lépe, když se ta možnost nabízí :-)

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07.12.2010 17:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.4.2009
Příspěvky: 267
Bydliště: Chrudim
Obrázky: 6
No ono pokud si vyhraješ s mechanickým nastavením, tj. kolmost pák a rovinu desky cykliky tak zjistíš, že po autotrim letu v-bar skoro ani s trimy nehne. Chce to vážně viset s co nejmenšíma zásahama do řízení. Vrtulník plave trochu víc než obvykle.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07.12.2010 21:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
když si pustím ovládací program v-baru tak tam vidím tlačítko navíc, pod kterým je spousta zajímavých nastavení. Označil jsem zelenou šipkou.
Obrázek
Když připojím v-bar přes usb, tak to tlačítko zmizí.
Mizí proto, že mám verzi Mini, nebo je třeba si to tlačítko "dokoupit". Eventuálně - je nějaké domlouvátko, které tam to tlačítko ponechá? :-)

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 09.01.2011 16:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
Jsem dnes narazil na problém - při backflipech. Když dělám víc backflipů po sobě tak u druhého, nebo třetího (nikdy ne první - ten je perfektní) při přechodu přes polohu na zádech jakoby dojedu do polohy mírně (cca 5º) klopené a tu v okamžiku pozice na zádech v-bar bleskově dorovná - v celku backflipy stranově nevybočují, ale na pohled je to strašné - jak se to "geglá". Nevíte co s tím. Jediné co jsem změnil je Flight style z Precise na Medium a přidal citlivost z 55 na 60 (mám Protose 500) - myslíte že by to mohlo být tím?

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 16.01.2011 1:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2010
Příspěvky: 5570
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
No tak jsem k příčině zase došel sám - bylo to příliš vysokou citlivostí stabilizace - nastavil jsem hodnotu co má byt pro pětikila a ono to bylo pro Protose s Champion listy moc - snížil jsem o trošku a je to v pořádku.

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 26.01.2011 16:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2010
Příspěvky: 884
Bydliště: Martin, Praha
Howking píše:
když si pustím ovládací program v-baru tak tam vidím tlačítko navíc, pod kterým je spousta zajímavých nastavení. Označil jsem zelenou šipkou.
Obrázek
Když připojím v-bar přes usb, tak to tlačítko zmizí.
Mizí proto, že mám verzi Mini, nebo je třeba si to tlačítko "dokoupit". Eventuálně - je nějaké domlouvátko, které tam to tlačítko ponechá? :-)


No neviem, nemalo by to byť minibarom. Kamoš ho má takisto na TDR-ku a mám pocit, že to rozšírené menu tam má. Ale nie som si istý - v každom prípade u mňa je to presne naopak - po pripojení vbaru (mám s externým senzorom) sa po kliknutí na tlačítko ponuka normálne rozbalí.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 613 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz