Ahoj.
Mě se nedávno "zadařilo". Příčina? Tlakovací systém a "dírka" v hadičce, která vede od výfuku do nádrže (=pokles tlakování => ochuzení => přidření) /že já blbec jsem dal pryč tu telemetrii na teplotu/.
Zdálo se mi, že motor má najednou nějako "více" výkonu. A jak se říká, že 2T motor je nejvýkonnější před smrtí
...
No, tak tím jsem skončil s tlakováním a vyzkouším fci motoru bez tlakování - s otevřenou nádrží, jak se létá např. na motorech Zenoah s karburátory, které mají pumpu.
Co jsem o tom pročítal na Helifreaku, tak s motorem létali jak s tlakováním tak i bez a nedělalo to problémy. Dokonce manuál k GAUI T-10 (GO Engine GH56 se strženým předním žebrem aby pasoval do 500ky vrtulníku) doporučuje nepoužívat tlakování!
Píst, vložka a kroužek mi už jdou z Taiwanu. Ale po tom, co jsem si to s nějakým prodejcem složitě domluvil, tak jsem zjistil, že už je zastoupení pro tyto motory v CZ i na Slovensku.
CZ: RC Hobby Racing,
http://www.rchobbyracing.czSK: RC-AEROBATICS,
http://www.rc-aerobatics.skJinak po počátečních útrapách, kdy jsem přesně nevěděl, jak motor nastavit, tak pak chodil dobře.
@ IgorGSM:
Jak jsi na to ty?
Jak máš nakonec nastaveny jehly?
Kolik paliva už motorem proteklo
?
Roman