Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 01.05.2015 11:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2013
Příspěvky: 321
Bydliště: Hlinsko v Č.
Přesně nechápu, co tím myslíš. Proč se na to ptáš?

Nevím, jak funguje ten motor GGT15, ale tento je klasický benzinový motor, kde se směs zapaluje jiskrou tesně před horní úvratí pístu.

Pokud by jsi tam dal tu žhavící svíčku (a pokud by tam rozměrově sedla), nevím, kdy by docházelo k zápalu směsi (záleží na kompresy?). Také nevím, jak by se chovala v různém spektru otáček. Ale zde jsem fakt na tenkém ledě a o benzinových motorech se žhavící svíčkou nic moc (spíš to nic) nevím.
Já bych s tím neexperimentoval a nechal klasickou jiskrnou svíčku...

Roman

_________________
T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 02.05.2015 15:13 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.1.2015
Příspěvky: 226
no ono ten OSMAX GGT15 je benzínový motor též,je to verze GT15.
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=8&t=71227

_________________
TSA 600E,Gaui NX5,Gaui NX7,HD 502 all@SPIRIT,OXY3,OXY4MAX @IKONLOGO690,LA700 + nějaký ten eroplán


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 02.05.2015 15:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1040
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Ved co ti brani v tom aby si si ten GH56 kupil a vyskusal to a vsetci si tu radi precitame o tvojich experimentoch.

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 02.05.2015 17:38 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18.2.2006
Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Nejake dalsi info z provozovani motoru.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 04.05.2015 7:29 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2013
Příspěvky: 321
Bydliště: Hlinsko v Č.
Ahoj.
Mě se nedávno "zadařilo". Příčina? Tlakovací systém a "dírka" v hadičce, která vede od výfuku do nádrže (=pokles tlakování => ochuzení => přidření) /že já blbec jsem dal pryč tu telemetrii na teplotu/.

Zdálo se mi, že motor má najednou nějako "více" výkonu. A jak se říká, že 2T motor je nejvýkonnější před smrtí :-)...

No, tak tím jsem skončil s tlakováním a vyzkouším fci motoru bez tlakování - s otevřenou nádrží, jak se létá např. na motorech Zenoah s karburátory, které mají pumpu.

Co jsem o tom pročítal na Helifreaku, tak s motorem létali jak s tlakováním tak i bez a nedělalo to problémy. Dokonce manuál k GAUI T-10 (GO Engine GH56 se strženým předním žebrem aby pasoval do 500ky vrtulníku) doporučuje nepoužívat tlakování!

Píst, vložka a kroužek mi už jdou z Taiwanu. Ale po tom, co jsem si to s nějakým prodejcem složitě domluvil, tak jsem zjistil, že už je zastoupení pro tyto motory v CZ i na Slovensku.

CZ: RC Hobby Racing, http://www.rchobbyracing.cz
SK: RC-AEROBATICS, http://www.rc-aerobatics.sk

Jinak po počátečních útrapách, kdy jsem přesně nevěděl, jak motor nastavit, tak pak chodil dobře.

@ IgorGSM:
Jak jsi na to ty?
Jak máš nakonec nastaveny jehly?
Kolik paliva už motorem proteklo :-)?


Roman


Přílohy:
Poznámka: Píst
IMG_5493.jpg
IMG_5493.jpg
[ 59.5 KiB | Zobrazeno 1141 krát ]


_________________
T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 04.05.2015 14:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1040
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Tak mojim motorom pretieklo asi 3L paliva.
Skusal som vsetky mozne kombinacie ihiel a nakoniec som skoncil:
palivova 1.5 otacky
volnovezna cca 0.6 otacky

Kedze som strhol kolecka nahonu vrtulky tak cakam kym mi postak prinesie balicek z thaiwanu s koleckami a pokracujem v testoch. Cez vikend planujem pokracovat v testoch.

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 04.05.2015 14:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2011
Příspěvky: 1040
Bydliště: Šurany
Obrázky: 7
Evidentne dealer motora Go Engine GH56 pre SK je znalec v obore. Na informaciu ohladom pracovnej teploty motora a max teploty mi odpovedal ze pracovna teplota 80st a maximalna 100 az 110st.

_________________
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.05.2015 13:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2013
Příspěvky: 321
Bydliště: Hlinsko v Č.
Go Engine GH56G - nová verze!
Už jste viděli?
http://www.go-engine.com/pdt_view.asp?s ... =18&cat=39

Obrázek vypadá na nějakou předprodukční verzi, ale vypadá to na nějaký redesign žebrování (a možná i přímo padne do GAUI NX4 rámu). Popravdě trochu nechápu ten zadní chladič...

Příloha:
pdt_big_20154223135029.jpg
pdt_big_20154223135029.jpg
[ 42.95 KiB | Zobrazeno 1082 krát ]


Příloha:
pdt_big_20154223135053.jpg
pdt_big_20154223135053.jpg
[ 44.32 KiB | Zobrazeno 1082 krát ]



Roman

_________________
T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz