|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
davos007
|
Napsal: sob 20.06.2015 19:08 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Zdravím kolegy, Na T-Rex 600N mi furt odcházejí svíčky. Cca 15 nádrží a je po ní. Jedná se o motor OsMax 50H, palivo Bekra 15%, Teplota 100°C. Může být motor moc chudý nebo se vlákno utřepe za letu vibracemi?? Díky za rady.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
HALÍŘ
|
Napsal: sob 20.06.2015 19:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.5.2008 Příspěvky: 406 Bydliště: Masečín Praha západ
|
Jaké používáš svíčky?
_________________ Chybama se člověk učí . Chase 360, logo 700xxtreme , logo 600sx. Vbar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Elcobre2
|
Napsal: sob 20.06.2015 19:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 14.1.2015 Příspěvky: 226
|
to bude známka,že ložiska motoru odcházejí do věčných lovišť.Rozeber motor a čekni v jaké jsou kondici-zadrhávání a vůle vnitřího kroužku.
_________________ TSA 600E,Gaui NX5,Gaui NX7,HD 502 all@SPIRIT,OXY3,OXY4MAX @IKONLOGO690,LA700 + nějaký ten eroplán
|
|
Nahoru |
|
|
davos007
|
Napsal: ned 21.06.2015 13:14 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Svíčky No.8. Zadní ložisko před třičtvrtě rokem měněno za nové. Motor bez vůlí, startuje na křivý pohled, výkon v pořádku. Prostě na svíčce za letu praskne vlákno. Spalovací motory používám řadu let, hlavně v letadlech a nikdy sem se s tímto problémem nesetkal. Max 1x za rok jsem dal novou svíčku. S vrtulníkem jsem letal taky rok na jednu svíčku a až teď posledního pul roku začaly svíčky odcházet.
|
|
Nahoru |
|
|
Maxipes
|
Napsal: ned 21.06.2015 13:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.7.2007 Příspěvky: 1130 Bydliště: Praha 6, ČR Obrázky: 12
|
Čím žhavíš? Mě vlákno ve stejné svíčče na stejné heli se stejným motorem vydrží minimálně rok.
_________________ T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 21.06.2015 13:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Mohlo by to být i chudou směsí, ale to by se mělo projevit i na teplotě hlavy. Zkus mu nepatrně přidat na hlavní jehle.
|
|
Nahoru |
|
|
davos007
|
Napsal: ned 21.06.2015 21:25 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Žhavím externě klasickým power panelem jen při startování. Ve vrtulníku žhavení nemám. Je dost možné, že je to chudší směsí, protože jsem začal létat 3D a tím pádem jsem motor trochu víc ochudil, ale často po přistání měřím teplotu a vždy je okolo 95-105 °C.
|
|
Nahoru |
|
|
Maxipes
|
Napsal: ned 21.06.2015 23:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.7.2007 Příspěvky: 1130 Bydliště: Praha 6, ČR Obrázky: 12
|
Mrkni jestli panel zhavi dobre. Vymontuj svicku a pripoj zhaveni, treba ji nacne. Pro zajimavost je tu nekde diskuze proc zhavit regulatorem napeti a ne regulatorem proudu.
105 °C je uz docela dost. Kdyz dosahnu v letu 130 °C (coz uz je moc) tak po pristani mam klidne jenom 90. Zkus obohatit a chvili to vydrzet a uvidis. Vidim to na tu chudou smes, 15 % nitra je fakt malo... Kup 30 % a mas vystarano
_________________ T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 21.06.2015 23:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Jak ti to vlákno odejde? Pouze se přeruší, nebo se zdeformuje, nebo zmizí pár závitů, nebo dokonce celý, nebo jsou na něm pod lupou jakoby natavený kuličky? Každý má trochu jinou příčinu. to Maxipes: musí se držet konstantní napětí. Pokud máš regl na konstantní proud a svíčka se částečně zaplaví palivem, tak ochladí část vlákna a ta co není zaplavená se spálí. Souvisí to s teplotou/odporem rozpálenýho a chladnýho vlákna. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Maxipes
|
Napsal: pon 22.06.2015 10:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.7.2007 Příspěvky: 1130 Bydliště: Praha 6, ČR Obrázky: 12
|
Jeste doporucuju koupit kovovej ventilator. Je znat ze chladi lip. Celeron: Jj vim, to bylo na zakladatele, ze pokud ma chut muze si to vlakno najit
_________________ T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
|
|
Nahoru |
|
|
davos007
|
Napsal: pon 22.06.2015 10:36 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Vždy uhoří zhruba ve stejnem místě, spíš hlouběji ve vnitř a roztaví se i kousek vlákna (zmízí asi jeden závit). Zkusím obohatit hlavní jehlu, případně dám více nitra. Díky za rady
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 22.06.2015 17:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Když část uhoří a na konci je bambulka, tak je to teplota a nebo chudej. Pokud je jen přeražený vlákno jakoby střihem, tak vibrace. Pokud vlákno zmizí skoro celý, tak nastavení výfuku (rázy z něj vycucly vlákno). Zkušenost ne z mixérů ale pyloňáků F3D s rezonanční píšťalou s točkama kolem 30000. Řekl bych že to bude u obojího podobný. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 22.06.2015 18:47 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Pouzivas porad stejny palivo a stejne nitra ?
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
davos007
|
Napsal: úte 23.06.2015 12:18 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Palivo pužívám pořád stejné. Dělám si svůj mix. Čistý methylalkohol + Aerosynth, 1:1 s palivem Bekra 30%. Podle toho uhořelého vlákna to fakt bude chudá směs. Plánuju koupit senzor teploty motoru, takže už to budu sledovat za letu na telemetrii.
|
|
Nahoru |
|
|
SlezY83
|
Napsal: pát 10.07.2015 13:02 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.8.2013 Příspěvky: 321 Bydliště: Hlinsko v Č.
|
Me vlakni zacalo prehorivavat, kdyz jsem si hral se smesi a stalo se to pri ochuzovani. Takze bych to videl na chudou smes.
105C po pristani je dost. Kdyz jsem letal s telemetrickym senzorem na motoru, tak jsem to nastavoval na cca 100C za letu. I kdyz teplota 90 nebo 100 C neznamena spravne nastaveny motor.
Jak nastavovat (rozebirat,skladat,apod.) zhavika v heline je pekne popsano v jedne epizode od SmackTalk. Myslim, ze se to jmenovalo "everything about nitro" nebo nejako tak. Za nejako 3USD to urcite stoji...
Roman
_________________ T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|