Registrován: 2.2.2012 Příspěvky: 82 Bydliště: Brno
U moderních FBL systémů, nastavujete vrtulku stále klasicky, tzn. přepnout "gyro" do "normal" módu poté najít pozici serva tak aby ocas nedriftoval, a nebo jen prostě vezmete doporučenou pozici/délku serva a táhla kterou nastavíte a drift v normální módu neřešíte?
Sent from my MI 4LTE and I will remove the signature
Jelikoz jsem od prirody liny, tak jako prvni nastavim vrtulku tak 5-10 stupnu proti kroutaku. Vetsinou to tak funguje a normal mod neresim. Pokud bych mel mit s vrtulkou zasadni problemy, tak bych se asi vratil ke staremu dobremu nastaveni v normal modu a pak sel v ladeni dal. Petr
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
U v-baru to dělám tak že nastavím servo pomocí servo-testeru do neutrálu, táhla nastavím tak abych měl smýkátko v polovině dráhy (smýkátko je uprostřed mezi bočnicí a kamenem rotoru) prozatím mi to tak funguje
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru