Děkuju všem za rady, ani jsem tolik pomoci nečekal. Pokusím se to na základě vašich rad vyřešit, až se podaří, určitě sem napíšu co pomohlo.
Odpovím postupně:
sampoalphascan: Asi ty otáčky JSOU nízko, ale s takovými jsem už lítal a bylo to v pohodě. Nelítám tvrdou akrobacii, tak mi to takto vyhovovalo a samozřejmě je pak delší výdrž baterek.Bezpádlové listy mám Spin Blades SB 350 FBL, jsou pro bezpádlo. Ocas, vrtulka atd. jsou uzpůsobeny pro listy 360mm, je to 450L Dominátor a je to takto dáno od výrobce, není to klasická 450tka. O té polysymetrice jsem psal, protože s ní jsem také lítal, a té nižší otáčky svedčí (má vyšší vztlak). Hřídel můžu vyndat a zkontrolovat na skle (i když myslím že křivá nebude, ale pro eliminování této možné příčiny).
ujovko: Gripy jdou ukázkově lehce, to co má takový "gumový" odpor je samotná příčná hřídel, když jí protáčím imbusovým šroubovákem. K tomu utáhnutí listů - zkoušel jsem měnit, nemělo velký vliv. Počítám že listy mají být utažené tak, aby samy držely když držím heli ocasem dolů, a při ručním kývnutí se vahou sklopí. Je to tak?
pkotatko: Kde se dají sehnat měkčí gumy? Nikde jsem na to nenarazil. (Možná ten kdo létá větší kubatůry o nich má nějaký přehled, že by je někdo sháněl pro 450tku jsem ještě neslyšel
).
Jen pro úplnost, hlava je DFC;
tady jsem se dočetl že u DFC ty tlumicí členy jsou velice tvrdé, aby se nevylomovaly páky od gripů.
Ještě zkontroluju tu stopu listů, jak jsem psal dříve.
JirkaA: Ubrat zisk bude další věc co zkusím, to by mohlo být. Sice jsem s tímto nastavením úspěšně létal, ale např. zvětšená vůle v servech by si nestabilitu mohla od jednotky přímo vyžádat. Ale podle toho co tvrdí PKotatko to tak nebude podle toho zlepšení s rostoucími otáčkami. (Pozn. ŘJ je Spirit)
(pozn. Nová kvalitní serva mám na cestě, škoda že bodou cestovat ještě asi týden, ty bych vyměnil jako první a vidělo by se.)
Ještě jednou děkuji všem za nápady a rady, budu pokračovat dokud to nevyřeším. Škoda toho horka teď, když přijdu z práce, tak to není ani k zavisení