Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 05.12.2018 18:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 24.8.2014
Příspěvky: 195
A ono to lita nejak lip kdyz je to lehci skoro o nic? :)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: čtv 06.12.2018 4:43 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6545
Bydliště: Dubai, UAE
Take by me zajimal duvod techto uprav. 300g na heline teto velikosti tezko poznas.
Pokud je to kvuli prodlouzeni letoveho casu, staci snizit otacky rotoru a letovy cas se prodlouzi velmi znatelne.
Sestikilova 700 s 12S 5000mAh baterkou, kdyz se toci pres 2000 na rotoru da stezi 5 minut letu. Kdyz budu tocit 1500 otacek, budu ve vzduchu cca 8 minut, mozna i dele. Maketa se stejnou 12S5000mAh baterkou, rotorem s listy 840mm a vahou pres 10 Kg umi letat klidne 12 minut.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: sob 08.12.2018 12:57 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 415
300g je zhruba tolko v tejto velkosti, ako u Protosa 150g a tam som citil cititelny rozdiel. :D ..................... Mal som v hlave este davnejsie, ze to stare Logo 500 SE prerobim, aby z hladiska vykonu bol niekde tam, ako nove Logo550 SX, ..no a teraz sa snazim vsetko urobit tak, aby zvladol dobre akrobaciu aj s priemernou baterkou a s tym nie moc vykonnym avsak uspornym, efektivnym Hacker motorom, s velkymi listami a na nizsich otackach cca; 1700, aby letovy cas bol okolo 8 minut.

Celkova hmotnost Loga 500/550SE podla manualu malo by byt 3200g. Ked 300g-ov dole nerozhoduje, potom ani hore, treba tam davat vacsiu baterku trebars, ved moze byt aj 3500g. :wink: Ono to tak nie je. .......... Pre vykonny pohonny system roztocene na vysoke rotorove otacky nadvaha natolko nerozhoduje, ale pri nizsich otackach ano. Lebo nelietam tvrde 3D a nemam vykonny pohonny system a chcem ziskat viac letoveho casu, musim bezat na nizsich otackach a tam uz skoro kazdy gram rozhoduje o tom, ako sa ten vrtulnik bude vznasat vo vzduchu. ... Na KDS Q s celkovou hmotnostu 700g jednoznacne som spoznal aj 15 gramov ulahcenia, co je dvojpercentna hodnota oproti celkovej hmotnosti. A v pripade trojkilogramoveho stroja to je 60 g.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha:
logo500se.jpg
logo500se.jpg [ 31.6 KiB | Zobrazeno 133 krát ]

Stare Logo 500SE z roku 2009 rotorovu hlavu mal smiesne vysoko! Asi preto, lebo to bolo prechodne obdobie z padla na bezpadlo. Samozrejme, ze som tak nenechal, z povodneho 210 mm-oveho hlavneho hriadela na druhy pokus uz je iba 180 mm. Nizsie uz ta hlava nemoze byt:
Příloha:
logo hlava.jpg
logo hlava.jpg [ 83.92 KiB | Zobrazeno 133 krát ]

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz