Ahoj, všetko je o guľových čapoch na pákach serv. A o uhloch toho tiahla na dosku cykliky.
Pri tých gumách je zámer jasný. Ale zaznel aj názor, že to vychádza hlavne z prevádzky strojov so spaľovacím motorom. Ak mnohí lietajú bez toho, tak sa kvôli zmenšeniu sklonu tiahla pridám k nim.
Netuším, čo viedlo konštruktéra šikmým tiahlam, asi nebol v škole, keď sa hovorilo o rozklade síl. (pohľad zboku, pohľad odzadu dopredu).
Trochu som vystrašený, lebo heli havarovala počas môjho tretieho letu, našiel som jedno vyzuté očko, jedno tiahlo na list zmizlo (tiež sa vyzulo) a jeden čap na páke serva bol zlomený. Prvotnú príčinu a následky neviem zoradiť. A to som s tým Trexom narábal skutočne opatrne. chcel som ho obrátiť "cez krídelká". So 450tkou narábam podstatne hrubšie.
Keď vidím Alana, ako trhá so Trex600 pýtam sa, či to má setové alebo extra tuning(?).