baui
|
Napsal: čtv 13.10.2011 13:26 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 10.11.2010 Příspěvky: 4631 Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Krasna mechanika, konecne aspon neco jako "velky protos" Ale vidim spatne, nebo hridel motoru vazne nema operne lozisko??
_________________ Tom
|
|
Nahoru |
|
|
koulinek
|
Napsal: čtv 13.10.2011 13:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.12.2010 Příspěvky: 2318 Bydliště: Hradec Králové (nedaleko) Obrázky: 16
|
Akorát že píšou že skladem bude od 19. prosince, to do vánoc těžko někdo stihne ale jináč to vypadá zajímavě.
_________________ T14SG, PhoenixRC 5, Hexacopter Y6, GoPro 3 Black, FPV QAV250, TF2, SWIFT2, TREX450, FunCub, SuperCub
|
|
Nahoru |
|
|
MarthiR
|
Napsal: čtv 13.10.2011 13:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
|
|
Nahoru |
|
|
harleyr
|
Napsal: čtv 13.10.2011 14:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.2.2009 Příspěvky: 167 Bydliště: Mezice
|
Panečku tak to je krasavec
_________________ harleyrfutaba T7C T Rex 450 pro super combo Honey bee upgrade Drn Čmelák ve výstavbě......
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: čtv 13.10.2011 18:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
pitrs73
|
Napsal: sob 26.11.2011 6:07 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 3.2.2010 Příspěvky: 48 Bydliště: chicago
|
19. prosinec se blizi,na goblina jsem nekde v prvni rade a protoze tu mame cerny patek, je cas nakupovat! V bar MKS HBL 950 YGE 120 HV thunder power 4400 65c Skoncil jsem u motoru XERA 4035/2.5y, ktery neni skladem. Opravdu se na nej vyplati cekat nebo kouknout po necem jinem? Ma s nim nekdo zkusenosti ?
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: sob 26.11.2011 6:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Vyrobce se tvari ze ho skladem ma. http://www.xeramotors.com/index.php?opt ... 4&Itemid=5Tenhle motor jsem mel v Kasame. Mohu srovnavat s Pyrem. Proti nemu je jednoznacne efektivnejsi a bezi daleko klidneji. Po dolitani studeny. Cely motor mi pripada masivnejsi a loziska jsou vetsi. Hridel uvnitr ma 8mm. Vykonove je nastejno s Pyrem 700-52. Do dalsi heliny mam zase Xeru objednanou i kdyz tu Pyro mam.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
tomasvrx1
|
Napsal: ned 27.11.2011 12:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.6.2011 Příspěvky: 618 Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
|
No tak krasavec to určitě je, to bezesporu. Ovšem takhle uzavřená kapotáž. Na vzhled a aerodynamiku asi dobrý? Ale čím větší boční plocha, tím horší u letadla je to + ale u vrtulníku který létá všemi směry...3D No nevím já bych to nechtěl. Alespoň to tak funguje u dospělých letadel. Čas a zkušenosti ukáží ,ale myslím ,že kapota zejména ocasní trubky dostane časem Facelift. Jsem zastáncem cesty menšího odporu. U LOGA na to přišli... Tam kapotovali poměrně čistě kabinovou část a ocasní trupku nechali být. Super volba.Škoda že se ALIGN neinspiruje... Toť můj názor.
_________________ T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil tomasvrx1 dne ned 27.11.2011 16:18, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: ned 27.11.2011 13:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5679 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Kapotují se především F3C soutěžní speciály. A pro srandu králíkům ty kapoty tam opravdu nejsou. Ovšem pro tvrdou akrobacii (na kterou si tenhle stroj chce asi hrát) jest to celé nežádoucí.
|
|
Nahoru |
|
|
tomasvrx1
|
Napsal: ned 27.11.2011 16:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.6.2011 Příspěvky: 618 Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
|
psena píše: Je docela tezky prelouskat co jsi napsal, ale v cem se ma Align inspirovat? Align ma snad kapotovanou ocasni trubku? Tak si to přečti ještě jednou a pomalu Align by se mohl inspirovat kapotováním zadní části kabinky, jako to má LOGO. Ocasní trubku,bych nechal tak jak je.
_________________ T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
tomasvrx1
|
Napsal: ned 27.11.2011 16:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.6.2011 Příspěvky: 618 Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
|
OPR píše: Kapotují se především F3C soutěžní speciály. A pro srandu králíkům ty kapoty tam opravdu nejsou. Ovšem pro tvrdou akrobacii (na kterou si tenhle stroj chce asi hrát) jest to celé nežádoucí. Přesně tak, pro F3C ano, ale pro tvrdé 3D -NE-. A co si budem povídat, soutěžní F3C to taky není.. Své místo si ale určitě najde.Konec konců, špičkový piot zalétá i s vraty od stodoly. Myslím že bybylo dobrý, aby se k tomu vyjádřili takoví piloti.
_________________ T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
DaveLister
|
Napsal: ned 27.11.2011 16:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.9.2009 Příspěvky: 1156 Bydliště: Kadaň/Praha
|
Tomu moc nerozumim, co je tak prevratneho a uzasneho na zakapotovani zadni casti kabinky u loga?
A mimochodem, todle neni zakapotovany ocas ale ta kapota je ocas, nic jineho krome te kapoty a remenu tam neni(zadna trubka), cili zadna vaha navic. Nejak v tom nevidim problem.
_________________ Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|