Autor |
Zpráva |
psena
|
Napsal: ned 27.11.2011 17:32 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
tomasvrx1 píše: Tak si to přečti ještě jednou a pomalu Align by se mohl inspirovat kapotováním zadní části kabinky, jako to má LOGO. Ocasní trubku,bych nechal tak jak je. Ctu to pomalu a porad dokola.. nic. Citace: U LOGA na to přišli... Tam kapotovali poměrně čistě kabinovou část a ocasní trupku nechali být. Super volba.Škoda že se ALIGN neinspiruje... Toť můj názor. Ale uz jsi me to vysvetlil... ovsem 600Pro uz ma kabinku skoro pres cely telo, jen to neni vzadu spojene, rozdil od kapotaze Loga uz neni nijak vice odlisny.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
OPR
|
Napsal: ned 27.11.2011 17:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Popravdě, zná někdo někoho kdo v České Republice létá ( a nebo létal) FIA akrbacii s vrtulníkem?
|
|
Nahoru |
|
|
tomasvrx1
|
Napsal: ned 27.11.2011 19:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.6.2011 Příspěvky: 618 Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
|
psena píše: tomasvrx1 píše: Tak si to přečti ještě jednou a pomalu Align by se mohl inspirovat kapotováním zadní části kabinky, jako to má LOGO. Ocasní trubku,bych nechal tak jak je. Ctu to pomalu a porad dokola.. nic. Citace: U LOGA na to přišli... Tam kapotovali poměrně čistě kabinovou část a ocasní trupku nechali být. Super volba.Škoda že se ALIGN neinspiruje... Toť můj názor. Ale uz jsi me to vysvetlil... ovsem 600Pro uz ma kabinku skoro pres cely telo, jen to neni vzadu spojene, rozdil od kapotaze Loga uz neni nijak vice odlisny. Ano máš pravdu Ono to kapotování až upně do zadu takovou roli nehraje,ale přece jen je to o neco airodynamičtější. Já létám Align a nestěžuji si, je to stroj nad mé pilotní schopnosti. Ale dobrý pocit udělá divy
_________________ T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
tomasvrx1
|
Napsal: ned 27.11.2011 20:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.6.2011 Příspěvky: 618 Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
|
DaveLister píše: Tomu moc nerozumim, co je tak prevratneho a uzasneho na zakapotovani zadni casti kabinky u loga?
A mimochodem, todle neni zakapotovany ocas ale ta kapota je ocas, nic jineho krome te kapoty a remenu tam neni(zadna trubka), cili zadna vaha navic. Nejak v tom nevidim problem. No spíš jde o její 4 úhelnikovitý tvar.Alespoň se mi tak jeví,myslím že tvar kruhový by byl lepší. jde o turbolenci která na ní vzniká. Zdá se mi to o krok zpět. Kdybychom na naše UL. letadla dali zákazníkovi jako vzpěru jekl, na místo profilové zpěry asi bychom brzo zkrachovali. Protože konkurence neodpouští Nevím je to jen můj bezvíznamný pocit. Je to fórum a o tom je důležité spekulovat
_________________ T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
pitrs73
|
Napsal: pon 28.11.2011 18:45 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 3.2.2010 Příspěvky: 48 Bydliště: chicago
|
tomasvrx1 píše: OPR píše: Kapotují se především F3C soutěžní speciály. A pro srandu králíkům ty kapoty tam opravdu nejsou. Ovšem pro tvrdou akrobacii (na kterou si tenhle stroj chce asi hrát) jest to celé nežádoucí. Přesně tak, pro F3C ano, ale pro tvrdé 3D -NE-. A co si budem povídat, soutěžní F3C to taky není.. Své místo si ale určitě najde.Konec konců, špičkový piot zalétá i s vraty od stodoly. Myslím že bybylo dobrý, aby se k tomu vyjádřili takoví piloti. no ja vydim jako plus na ocase to, ze jde hlavne perfektne vydet ! http://www.youtube.com/watch?v=C_G4GNUWq6wikdyz, ne kazdy ho rad ukazuje,ze?
|
|
Nahoru |
|
|
pitrs73
|
Napsal: stř 30.11.2011 6:52 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 3.2.2010 Příspěvky: 48 Bydliště: chicago
|
poridil jsem na goblina MKS HBL serva. http://helidirect.com/mks-servo-hbl950-p-24428.hdx Chtel jsem pouzit i Western Robotics Hercules Super BEC 14S , ale dava jen 5.3v, 6v, 8.4v, 9v. Myslite, ze bych mohl jet na 8.4v kdyz na servech pisou 6v a 7.4v ? Nebo jsou i jine spolehlive firmy jako Western Robotic? A nebo jsem odkazany na 2s...? diky za vase nazory...
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 30.11.2011 8:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Tady ti nikdo s klidem v duši neporadí , že máš pustit do serva víc voltu , než je povolené výrobcem, i když se to běžně dělá. Já pouštím do BLS251 6V už tři roky a nic. Ten BEC mám , lítám ho na logu, zatím funguje , vypadá i dobře. Nejdřív jsi se měl poradit jaký koupit serva , tyhle jsou zrovna na moderní helinu , po který chceš ultimátní chování, dost pomalý!!! s BLS255HV , nebo BL9180 už bys udělal líp...
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
pitrs73
|
Napsal: stř 30.11.2011 10:20 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 3.2.2010 Příspěvky: 48 Bydliště: chicago
|
[quote="krtek2k"]Tady ti nikdo s klidem v duši neporadí , že máš pustit do serva víc voltu , než je povolené výrobcem, i když se to běžně dělá. Já pouštím do BLS251 6V už tři roky a nic. Ten BEC mám , lítám ho na logu, zatím funguje , vypadá i dobře. Nejdřív jsi se měl poradit jaký koupit serva , tyhle jsou zrovna na moderní helinu , po který chceš ultimátní chování, dost pomalý!!! s BLS255HV , nebo BL9180 už bys udělal líp...[/quote
Na BLS255HV jsem tez koukal ale vyrobce sabu doporucoval silnejsi serva. BLS 9180 maji stejny cas a silu jako MKS, 0.10 a 15kg+ je standart u tehle tridy. Ty jsem nebral,protoze MKS by mneli byt kvalitnejsi. To neni dulezite, mne zarazi to, ze na MKS HBL 950 i 980 pisou 2s lipo 7.4V. A pri nabiti ma 2s 8.4V ! Takze by to znamenalo 6V, 7.4V i 8.4V, ne? Proto si myslim, ze bych na 8.4V mohl litat, je to tak ? Co vy nato chlapi?
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 30.11.2011 10:35 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Pokud je servo urceno pro pouziti na 2S lipol, tak to neres. U LiPol je 3,7V nominalni napeti a 4,2V maximalni napeti na ktere se baterie nabiji. Proto u elektroniky na 2S mas nekde napsano 7,4V a nekde 8,4V.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
boZZda
|
Napsal: sob 03.12.2011 14:29 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 6.10.2008 Příspěvky: 2789 Bydliště: Cesko
|
matrosek píše: Tak to bude hodne dlouhe vlakno, na jehoz konci se stejne pravdu nedozvime
_________________ bavarianDemon 3X a 3SX SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
|
|
Nahoru |
|
|
Screwball671
|
Napsal: úte 13.12.2011 11:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2010 Příspěvky: 1313 Bydliště: Praha Barrandov
|
Tak jim to v Orlandu spadlo, http://www.youtube.com/watch?v=S38YHYZtr9c3:55 min, nemá padat po ocasu z takový vejšky, asi to ta zelená příšera nemá ráda.
_________________ Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Naposledy upravil Screwball671 dne úte 13.12.2011 12:39, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Screwball671
|
Napsal: úte 13.12.2011 12:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2010 Příspěvky: 1313 Bydliště: Praha Barrandov
|
Prej se mu tam něco střihlo v hlavě, na ruce by takovej mazák asi nespadl.
_________________ Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|