Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: sob 21.03.2015 20:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Majitelé simulátoru Phoenix RC se nyní nově mohou svézt s X7 a prohlédnout si ji dříve než já to tady dopíšu :D

_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: sob 21.03.2015 23:50 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 30.9.2012
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha východ
supr ,alespoň se s ní prolítnu dřív než dorazí bec ,na kterej čekám z DE už asi měsíc :lol:

_________________
T-rex 550X, MZ-24pro


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: pát 27.03.2015 9:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Po přišroubování celého podvozku přijde řada na přední a zadní sloupky vložené mezi bočnice a střední desku. Na předních sloupcích jsou navlečeny gumové trubky, které v případě použití desek baterií přidržují tyto desky přitisklé ke střední desce. Pokud se majitel rozhodne provozovat vrtulník bez desek baterií a baterie vkládat přímo do rámu, není důvod gumové trubku na sloupky vůbec montovat. Dalším krokem stavby bude sestavení hlavního a autorotačního kola.


Přílohy:
Poznámka: Sloupky a gumové trubky.
DSC_6345a.JPG
DSC_6345a.JPG
[ 23.29 KiB | Zobrazeno 3245 krát ]

Poznámka: Přední sloupky s navlečenými gumovými trubkami.
DSC_6346a.JPG
DSC_6346a.JPG
[ 47.42 KiB | Zobrazeno 3245 krát ]

Poznámka: Zadní sloupky.
DSC_6347a.JPG
DSC_6347a.JPG
[ 47.1 KiB | Zobrazeno 3245 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 29.11.2015 9:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Hlavní a autorotační kolo je dodáváno předsmontované. Hlavní kolo má šikmé ozubení s modulem 1.2, což jej řadí k největším zubům používaným na vrtulnících (naprostá většina výrobců používá modul 1). Jen bych na vysvětlení poznamenal, že s velikostí zubů stoupá jejich odolnost proti ulomení při havárii a naopak může klesat odolnost proti dlouhodobému opotřebení což ale rozhodně v tomto případě nehrozí. Ozubení ve vyfrézováno do vstřikovaného plastového polotovaru, což zajišťuje menší házení ozubení. Jen vstřikovaná kola se kroutí při chladnutí. Hlavní kolo je našroubováno na poměrně masivní hliníkový náboj, do kterého je nalisována segmentová volnoběžka. Volnoběžka je proti protočení v náboji pojištěna třemi kolíky a nespoléhá tak jen na Loctite jak tomu je třeba u T-Rexů (což seAlignu v minulosti v jedné sérii nevyplatilo). Volnoběžka je vedena mezi dvěma ložisky (segmentová volnoběžka není schopna vést hřídel) a je třeba ji naplnit řádně tukem. Autorotační kolo je kuželové s přímým ozubením a je opět našroubované na hliníkový náboj o velkém průměru do kterého je nalisované broušené vnitřní pouzdro volnoběžky. Kuželové autorotační kolo zjednodušuje konstrukci vrtulíku protože odpadá předlohový čelní převod a "kardan" je poháněn přímo autorotačním kolem. Vrtulník má tedy o jeden pár ozubených kol méně. (před Gauim začala tento princip využívat Kasama, ovšem s autorotačním kolem pod kolem hlavním, což obrátilo směr točení vrtulky a proto mají Kasamy vrtulku na opačné stravě než většina vrtulníků)


Přílohy:
Poznámka: Předsmontované hlavní a autorotační kolo.
DSC_6362a.JPG
DSC_6362a.JPG
[ 32.51 KiB | Zobrazeno 2996 krát ]

Poznámka: Ozubení hlavního kola je prakticky nejrobustnější na trhu.
DSC_6364a.JPG
DSC_6364a.JPG
[ 28.27 KiB | Zobrazeno 2996 krát ]

Poznámka: Volnoběžka je pojištěna v náboji kolíky. Vnitřní pouzdro je pevně nalisováno do náboje autorotačního kola.
DSC_6368a.JPG
DSC_6368a.JPG
[ 39.76 KiB | Zobrazeno 2996 krát ]

Poznámka: Tenká vymezovací podložka zajišťuje potřebný odstup obou kol.
DSC_6375a.jpg
DSC_6375a.jpg
[ 30.43 KiB | Zobrazeno 2996 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: pon 07.12.2015 11:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Na řadu přichází motor. Samotný Gaui do X7 doporučuje dva motory Scorpion 4035 - 500KV a Scorpion 4530 - 540KV. Motory se liší svoji velikostí (zejména průměrem) ale hlavně se liší svým výkonem. Druhý motor je schopen dodat rotorovým listům na 2 sekundy až 11 kW, kdežto ten první jen 4,6 kW. Fóra se shodují na tom, že i slabší motor pro X7 naprosté většině pilotů dostačuje. Ten silnější má ovšem daleko větší "WOW" efekt. Protože se říká "Důvěřuj, ale prověřuj" rozhodl jsem se nakonec vyzkoušet motory oba. Přednost dostal ten slabší, u kterého jsem očekával úspornější provoz a celkově klidnější letový projev, což na seznamování s novým strojem nebývá na škodu.


Přílohy:
Poznámka: Motory Scorpion se dodávají v plechových krabičkách. Menší motor je osazen 4mm konektory. (Větší motory už sázejí na konektory 5,5mm)
DSC_6385a.JPG
DSC_6385a.JPG
[ 43.75 KiB | Zobrazeno 2856 krát ]

Poznámka: Motory dodává Scorpion pro GAUI jako speciální edici. Speciální není jen nápisem GAUI, ale hlavně prodlouženou hřídelí.
DSC_6391a.JPG
DSC_6391a.JPG
[ 49.88 KiB | Zobrazeno 2856 krát ]

Poznámka: Motor drží na jeho loži 4 šrouby. Pastorek je na hřídeli pojištěn dvěma červíky M3.
DSC_6394a.JPG
DSC_6394a.JPG
[ 38.25 KiB | Zobrazeno 2856 krát ]

Poznámka: Kompletní motor s ložem na kterém jsou držáky chladičů. Šrouby motoru procházejí ložem oválnými dírami, které umožňují nastavit zubovou vůli v hlavním převodu.
DSC_6396a.JPG
DSC_6396a.JPG
[ 39.5 KiB | Zobrazeno 2856 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: sob 12.12.2015 10:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Dlouhá hřídel motoru je zasunuta svým koncem do třetího opěrného ložiska. To je zasazeno do malého, ale masivního bloku, jehož polohu lze pomocí oválných děr pro šrouby přizpůsobovat poloze motoru na motorovém loži. Motorové lože je s třetím opěrným ložiskem propojeno hliníkovými výztuhami bočnic, které roznášejí dynamické síly dané hmotností motoru a silami v ozubení široce do rámu.


Přílohy:
Poznámka: Třetí ložisko podepírající hřídel motoru za pastorkem.
DSC_6401a.JPG
DSC_6401a.JPG
[ 19.25 KiB | Zobrazeno 2750 krát ]

Poznámka: Domek třetího opěrného ložiska s výztuhami bočnic.
DSC_6403a.JPG
DSC_6403a.JPG
[ 33.68 KiB | Zobrazeno 2750 krát ]

Poznámka: Opěrné ložisko a výztuhy bočnic namontované na rámu.
DSC_6407a.JPG
DSC_6407a.JPG
[ 75.65 KiB | Zobrazeno 2750 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 13.12.2015 9:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Zbývá sesadit motor a hlavní kolo dohromady. K tomu je ovšem zapotřebí i pastorek náhonu vrtulky. V kuželovém ozubení náhonu vrtulky je nutné nastavit přiměřenou vůli a to pomocí podkládání hlavního kola vymezovacími podložkami. Skoušením se najde správná kombinace vymezovacích podložek. Několikeré zasunutí a vysunuté hlavní hřídele do hlavního kola je tedy nevyhnutelné. GAUI si ovšem zakládá na přesné výrobě a jeho hřídele rozhodně nejsou podbroušené, jak je to u jiných výrobců časté. Hřídel jde do hlavního kola opravdu na těsno a pro snadnější opakovanou montáž a demontáž při nastavování vůle v kuželovém ozubení jsem si vypomohl malým uvolněním tolerance v náboji pomocí jemného smirkového papíru a Dremelu.
Kuželový pastorek je uložen ve dvou ložiscích nalisovaných v hliníkovém pouzdře, které je vloženo už přímo do ocasní trubky. Zde bych připomenul, že kuželový pastorek je podepírán ložisky na obou svých stranách, takže i když dvě ložiska kterými pastorek prochází působí poněkud subtilně, je výsledný celek velice tuhý a únosný.


Přílohy:
Poznámka: Sestava hlavního a autorotačního kola s hlavní hřídelí a sadou vymezovacich podložek.
DSC_6414a.JPG
DSC_6414a.JPG
[ 34.54 KiB | Zobrazeno 2698 krát ]

Poznámka: Opatrné uvolňování tolerance díry v náboji.
DSC_6416a.JPG
DSC_6416a.JPG
[ 41.92 KiB | Zobrazeno 2698 krát ]

Poznámka: Kuželový pastorek se svým domkem a ocasní trubkou.
DSC_6421a.JPG
DSC_6421a.JPG
[ 24.94 KiB | Zobrazeno 2698 krát ]

Poznámka: Smontovaný pastorek připravený k zasunutí do rámu.
DSC_6422.JPG
DSC_6422.JPG
[ 24.84 KiB | Zobrazeno 2698 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 20.12.2015 10:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Hliníkové pouzdro vložené do ocasní trubky je nyní možné vsunout do rámu až na doraz do opěrného ložiska pastorku a přitáhnout objímky okolo ocasní trubky. Nyní je převod náhonu autorotace sesazen a je možné nastavit v soukolí vůli pomocí vkládání podložek mezi dva spodní ložiskové domečky hlavní hřídele. Zde se vyplatí nastavit vůli opravdu pečlivě, protože se tím značně ovlivní životnost a spolehlivosti kuželového soukolí.
Když je hlavní hřídel s koly v rámu správně vypodložen, je možné ocasní trubku s kuželovým pastorkem vyjmout k následnému domontování celého ocasu a do rámu namontovat kompletní sestavu motoru. I zde je již možné nastavit správnou vůli mezi pastorkem motoru a hlavním kolem. Vůle se nastavuje přisouváním motoru k hlavnímu kolu. To je ale jde jen s celou sestavou motoru vyjmutou z rámu. Nastavení vůle tedy vyžaduje několik pokusů. Zde je výhodou velký modul ozubení hlavního soukolí, protože zuby jsou tím pádem velké a není nutné se snažit o opravdu malou vůli, která je u menších modulů nutná kvůli nebezpečí vylomení zubů v případě přílišné vůle. Po nalezení správné polohy motoru na jeho loži se posuvný domeček třetího ložiska této nové poloze přizpůsobí a lože motoru, domeček ložiska i výztužné bočnice je možné dotáhnout. Tím je pohon hlavního rotoru je po mechanické stránce hotov.


Přílohy:
Poznámka: Pastorek pohonu vrtulky zasunutý i s ocasní trubkou do rámu.
DSC_6433a.JPG
DSC_6433a.JPG
[ 59.53 KiB | Zobrazeno 2531 krát ]

Poznámka: Namontované hlavní kolo s autorotačním převodem ve kterém je vypodkládáním hlavního a autorotačního kola nastavena potřebná vůle.
DSC_6434a.JPG
DSC_6434a.JPG
[ 71.62 KiB | Zobrazeno 2531 krát ]

Poznámka: Vkládání sestavy motoru do rámu.
DSC_6440a.JPG
DSC_6440a.JPG
[ 101.84 KiB | Zobrazeno 2531 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: sob 02.01.2016 8:47 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Dalším krokem stavby je zkompletování ocasu. Pro to je ale nejprve nutné sestavit "kardan", vzpěry a táhlo vrtulky. "Kardan" se skládá s prosté trubky a koncovek se čtyřzubým rovnobokým drážkováním, které jsou vysokovpevnostním Loctitem do trubky zalepené a poijištěné příčným šroubem se samojistnou maticí. Na tubku jsou CA lepidlem nalepena nesymetricky rozmístěna dvě ložiska nalisovaná v plastových domcích. Ty jsou opatřeny dvěma "O" kroužky vymezujícími vůli mezi domky a ocasní trubkou. Asymetrické rozmístění ložisek se obecně doporučuje, protože v případě symetrického umístění by ložiska byla přímo v uzlových bodech vlastních kmitů trubky, což by usnadnilo rozmitání "kardanu" v ocasní trubce.
Ocasní vzpěry jsou karbonové trubky s nalepenými koncovkami opět pojištěnými příčnými šrouby se samojistnými maticemi. Pro nalepení koncovek je v tomto případě doporučován epoxid.


Přílohy:
Poznámka: Koncovky "kardanu" s domečky ložisek před nalepením.
DSC_6441.JPG
DSC_6441.JPG
[ 28.77 KiB | Zobrazeno 2421 krát ]

Poznámka: Hotový "kardan".
DSC_6442.JPG
DSC_6442.JPG
[ 19.11 KiB | Zobrazeno 2421 krát ]

Poznámka: Koncovky vzpěr ocasu.
DSC_6443.JPG
DSC_6443.JPG
[ 32.49 KiB | Zobrazeno 2421 krát ]

Poznámka: Připravené vzpěry.
DSC_6444.JPG
DSC_6444.JPG
[ 25.82 KiB | Zobrazeno 2421 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: sob 02.01.2016 8:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Táhlo vrtulky je tvořeno drátem opláštěným karbonovou trubkou. Nejedná se tedy jen o karbonovou trubku s koncovkami. Toto řešení je sice těžší, ale na druhou stranu výrazně přizpívá ke tlunení vibrací táhla. Táhlo je vedeno ve třech vodítkách což dohromady s jejich nerovnoměrným uspořádáním dále přispívá k výraznému potlačení vibrací. Ve vodítkách se táhlo pohybuje po CA lepidlem nalepených hliníkových bandážích.


Přílohy:
Poznámka: Drát táhla je opláštěný karbonovou trubkou na kterou jsou nalepeny bandáže a koncovky.
DSC_6445.JPG
DSC_6445.JPG
[ 25.1 KiB | Zobrazeno 2420 krát ]

Poznámka: Táhlo připravené k montáži.
DSC_6446.JPG
DSC_6446.JPG
[ 19.05 KiB | Zobrazeno 2420 krát ]

Poznámka: Vodítka táhla.
DSC_6447.JPG
DSC_6447.JPG
[ 31.85 KiB | Zobrazeno 2420 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 31.01.2016 10:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Ke smontování ocasu už chybí jen ocasní domek. Na něj je ve stavebnici dodáno vše smontované. Smontované jsou převody, smykátko i rotorová hlava vrtulky. Na X7 je hodně věcí navrženo a "vydesignováno" v jedinečném stylu. Domeček ocasního převodu není výjimkou. Je tvořen vyfrézovaným monoblokem, který má jen jednu bočnici pro vložení hřídele vrtulky. Jedná se o docela masivní kus hliníku, který ovšem nijak nekomplikuje vyvážení vrtulníku. Převod má zakřivené zuby, takže ve spojení s pevnostním plastem opravdu není třeba mít obavy jeho pevnost a životnost. Vrtulková hlava je netlumená a smykátko využívá systém s přesouvací vidličkou.


Přílohy:
Poznámka: Kompletně smontovaný ocas.
DSC_6448.JPG
DSC_6448.JPG
[ 51.1 KiB | Zobrazeno 2276 krát ]

DSC_6449.JPG
DSC_6449.JPG
[ 29.64 KiB | Zobrazeno 2276 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 06.03.2016 9:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Po odmlce se dostává va řadu rotorová hlava. GAUI se v duchu hesla "Innovative Technology" opravdu snaží sledovat trendy a byl velice aktivní v převzetí DFC technologie. Stejně aktivní byl i v jejím opuštění a právě montovaná hlava patří právě do této "post DFC" skupiny. Samotná hlava je nízká a využívá dnes již běžného svěrného spojení mezi hlavou a hlavní hřídelí. Svěrné šroubu jsou zároveň využívány k přišroubování ramen unašeče desky cykliky. Poněkud netradiční konstrukce jsou unašeče rotorových listů. Jsou dvoudílné s přišroubovanými rameny táhel. Ta jsou přišroubována pomocí jen jednoho šroubu přičemž hlavní přenos síly obstarává tvarový styk ve formě rozměrného půlkruhového lůžka obepínajícího vnější plášť držáku listu. Při návrhu unašečů je vždy třeba jistého kompromisu mezi hmotností a odolností proti deformaci v případě havárie. Držáky na GAUI X7 jsou poměrně subtilní, což přispívá k příznivé hmotnostní bilanci celého vrtulníku a pevnostní stránka jejich konstrukce je kompenzována pevnějším materiálem.


Přílohy:
Poznámka: Rotorová hlava GAUI X7 s inovovanou konstrukcí.
DSC_6488a.JPG
DSC_6488a.JPG
[ 43.41 KiB | Zobrazeno 2094 krát ]

Poznámka: Unašeče rotorových listů jsou dvoudílné s přišroubovanými rameny táhel. Uspořádání ložisek v unašeči je klasické koncepce.
DSC_6492a.JPG
DSC_6492a.JPG
[ 33.92 KiB | Zobrazeno 2094 krát ]

Poznámka: Jako obvykle je třeba naplnit axiální ložiska tukem.
DSC_6501a.JPG
DSC_6501a.JPG
[ 33.95 KiB | Zobrazeno 2094 krát ]

Poznámka: Protože je rameno táhla k unašeči přišroubováno jen jedním šroubem, je vhodné tvarový spoj posílit lepícím Loctitem.
DSC_6506a.JPG
DSC_6506a.JPG
[ 35.09 KiB | Zobrazeno 2094 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 06.03.2016 10:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Příčná hřídel je tlumená s definovanou osou kývání. Příčná hřídel může kývat jen svisle což je zajištěno vnitřním pouzdrem uloženým v ložiscích kterým příčná hřídel prochází. Důsledkem je předvídatelnější letový projev daný přesnějším řízením listů. Akrobatické prvky náročnější na přesnost lze tak zalétnout snáze nebo přesněji. Je ovšem dlužno podotknout že samotné uložení příčné hřídele není samospásné a záleží velice na tuhosti zbytku stroje a použitá elektronika může efekt této konstrukce zastínit.


Přílohy:
Poznámka: Příčná hřídel s definovanou osou kývání.
DSC_6507a.JPG
DSC_6507a.JPG
[ 34.17 KiB | Zobrazeno 2086 krát ]

Poznámka: Tlumícím gumám prospívá tuková náplň.
DSC_6533a.JPG
DSC_6533a.JPG
[ 29.28 KiB | Zobrazeno 2086 krát ]

Poznámka: Zkompletovaná rotorová hlava vyniká nízkou stavbou a nízkou hmotností při zachování vysoké tuhosti a přesnosti chodu.
DSC_6546a.JPG
DSC_6546a.JPG
[ 35.21 KiB | Zobrazeno 2086 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 06.03.2016 18:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 3.2.2014
Příspěvky: 288
vypadá to super.Jde to koupit v ČR a dováží někdo i náhradní díly?
Líbí se mi X 7 a hlavně Gaui NX 7.Něco málo jsem našel na Benovo letadylka ale jinak nic.
No a shánět díly po celým světě,mně od koupě zatím odrazuje.

_________________
Mini Titan, Velocity 90, Azimut Atlantic Challenger, Mangusta 65 Open, Futaba T 14 MZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Gaui X7
PříspěvekNapsal: ned 06.03.2016 18:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.2011
Příspěvky: 2522
Bydliště: Brušperk
Blog: Zobrazit blog (7)
na Gaui seženeš díly jen na benovu, což ale rozhodně nevadí, jelikož se jedná o více než solidní obchod http://www.benovoletadylka.cz/nahradni- ... 9_482.html

_________________
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz