Autor |
Zpráva |
Woita
|
Napsal: ned 19.05.2019 8:19 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
No právě že já mám mechaniku zcela uzavřenou v maketě, tak není vůbec ofukovaná. Regl (HobbyWing 120A v4) to nese s chladnou hlavou, ale motor, na tom po letu neudržím ruku. A to ještě nebyla žádná horka. Proto plánuju motor vyměnit za Xnovu, ten je prý ze všech nejchladněnší, jak jsem nastudoval na RCGroups.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 19.05.2019 8:31 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Woita píše: No právě že já mám mechaniku zcela uzavřenou v maketě, tak není vůbec ofukovaná. Regl (HobbyWing 120A v4) to nese s chladnou hlavou, ale motor, na tom po letu neudržím ruku. A to ještě nebyla žádná horka. Proto plánuju motor vyměnit za Xnovu, ten je prý ze všech nejchladněnší, jak jsem nastudoval na RCGroups. Dej tam vetracek a usetris Ne vazne, u maket tenhle problem je. Cirkulace vzduchu je omezena a neni uplne jiste, ze se jiny motor take nebude hrat. Vetracek to muze vyresit. Je to vyzkouseno. Kolega to resil u Mi8 a fungovalo to. Ja to resil u Mi8 taky ale u reglu. V akro se regl nehral ani s dvojnasobnym proudem. V makete musel dostat vetracek. Motor XNova XTS, ktery byl v akro studeny se v makete take hreje, ale je to na unosne hranici.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: ned 19.05.2019 9:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Uvidíme. Motor mám už objednaný. Myslím že bude velký rozdíl, teď tam mám slabý motor, s trvalým výkonem 1100W (špičkově 1750W). Lítá to s ním perfektně, ale chladný je jen když je venku zima. Ten XNova má dvojnásobný výkon, to musí být na teplotě sakra poznat. Větráček nechávám jako poslední variantu.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
11marty11
|
Napsal: ned 19.05.2019 17:47 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 26.9.2018 Příspěvky: 125
|
Ahoj. Já měl původně v maketě Mi-8 motor Xnova 4035 + kontronic jive 80+. Přestože byl trvalý odběr cca 25A na 12s, tak obojí vyloženě hořelo. Na regl jsem musel dodělat větrák, ale i s ním byl horkej jako kráva. Motor Xnova topil opravdu hodně - vyloženě bych se o něj spálil. Musel jsem na něj taky dodělat větrák - pak to sice bylo na hraně ale nějak to fungovalo. Do nové Mi-8 jsem dal regl Hobbywing 120 a motor KDE. Nejen že jsem si polepšil teplotně ale i proudově šlo všechno dolů. Teď se pohybuju okolo 18A. Regl je vyloženě studenej a motor má cca 45 st - po přistání na něm udržím ruku. Jo a je bez větráku. Ono ani tak nepůjde o to jestli motor má trvale 1 nebo 2 kW, ale spíš o účinnost celé soustavy a tím pádem o to kolik se "protopí" a to teplo se prostě musí někam odvést. Třeba u toho goblina se dělá i motorový lože s velkým žebrováním ....
|
|
Nahoru |
|
|
vasylp
|
Napsal: pon 20.05.2019 12:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.1.2009 Příspěvky: 515 Bydliště: Mlada Boleslav
|
11marty11 píše: Třeba u toho goblina se dělá i motorový lože s velkým žebrováním .... je to dobra věc H0317-S jo a regl mam JIVE PRO 120+ HV
Přílohy: |
IMG_20190520_133932.jpg [ 45.87 KiB | Zobrazeno 8310 krát ]
|
|
_________________ JETI DS-14 / MAVERICK / Goblin RAW / Spirit / Phoenix /
|
|
Nahoru |
|
|
vasylp
|
Napsal: pát 24.05.2019 17:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.1.2009 Příspěvky: 515 Bydliště: Mlada Boleslav
|
Woita píše: No právě že já mám mechaniku zcela uzavřenou v maketě, tak není vůbec ofukovaná. Regl (HobbyWing 120A v4) to nese s chladnou hlavou, ale motor, na tom po letu neudržím ruku. A to ještě nebyla žádná horka. Proto plánuju motor vyměnit za Xnovu, ten je prý ze všech nejchladněnší, jak jsem nastudoval na RCGroups. Woito jen pro informaci třeba se hodi v lidlu budou prodavat infra teploměr třeba se ti hodi na měřeni a porovnani
Přílohy: |
IMG_20190524_181843.jpg [ 81.51 KiB | Zobrazeno 8187 krát ]
|
|
_________________ JETI DS-14 / MAVERICK / Goblin RAW / Spirit / Phoenix /
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pát 24.05.2019 18:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Vasylp díky za tip, teploměr mám Schválně to zkusím změřit, zatím jsem měřil metodou udržím / neudržím ruku. Teď je to na hraně, udržím tak 3 vteřiny.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
ujovko
|
Napsal: stř 17.07.2019 10:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 31.3.2015 Příspěvky: 449 Bydliště: Košice, SR
|
Ahoj všetkým, skladám nanovo Trex600, vyskočilo za letu jedno očko. V manuály na nejaký väčší stroj je písané, že očko má ísť na čap nápisom von. Nápisy sú obvykle na strane, kde je menší okrajový priemer očka. Teda očko sa nasadí väčším priemerom na čap. Ale dostal som radu, nasaď menším priemerom dovnútra. Ako teda? Ďakujem.
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: stř 17.07.2019 20:10 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ak sa to vyskocilo, bude lepsie s mensim priemerom vnutri, kludne to mozes davat tak, takze opacne, ako zvycajne. ..Problem je iba v tom, ze sa tak ten mensi priemer moze roztiahnut, hlavne ked viacejkrat to oddelas a nasunies, do konca ocko sa moze aj poskodit. Najlepsie by bolo najprv nasadit ocko na gulovy cap zo zavitovej strany, az potom zasrobovat gulovy cap na svoje miesto. Nove a kvalitne ocko by sa nemalo vyskocit. No, ak sa to stane, skor sa to stane na pomerne tazsich masinach, ako na pomerne lahsich, samozrejme. Nech nikomu za letu nevyskoci ocko, lebo to je teda havaria! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Co sa tyka "Chinese Weight", napriklad aj vyrobcovia KDS 450 Quiet spocitali s tym. Alebo Tarot: Příloha:
Tarot tail holder.jpg [ 33.77 KiB | Zobrazeno 7621 krát ]
Tie kridelka na drziakov nie su kvoli dizajnu teda.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Naposledy upravil helipali dne stř 17.07.2019 22:21, celkově upraveno 3
|
|
Nahoru |
|
|
ujovko
|
Napsal: stř 17.07.2019 21:04 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 31.3.2015 Příspěvky: 449 Bydliště: Košice, SR
|
Ahoj, všetky očká dávam nové. Tiež mi napadlo ísť na to "z druhej strany", len potom je tej montáže pri nastavovaní trochu mnoho a hliníkové závity to tiež nemusia prežiť.
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: stř 17.07.2019 21:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ahoj! Ano ma tu nevyhodu. Nieco za nieco. ................. Najprv vsetko presne nastavujes normalne, az potom ich obratis, ..aj to je riesenie.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|