RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://rcmania.cz/

90 heli a novy OS max GT15HZ
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=108&t=61828
Stránka 1 z 2

Autor:  IgorGSM [ ned 27.10.2013 11:10 ]
Předmět příspěvku:  90 heli a novy OS max GT15HZ

Tak nejako mi udrel do oci novy osmax GT15HZ ktory je na benzin a je urceny do 90 heli. Neni treba ziadny kit na upravu heli a aj vykon pisu ze je porovnatelny zo zhavikom. Tu su odkazy na video a motor:

http://www.youtube.com/watch?v=dieqbsr2JI8

Autor:  ronin [ ned 27.10.2013 13:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Na 90. heli zapomen, ten motor je vykonove akorat do 50.heli. Jinak na helikraftu ho maji ve sleve za 375 dolacu

Autor:  bonis [ ned 27.10.2013 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Taky jsem na neho koukal a podle vykonu bych ho videl prave spis do .50 heli.
Akorat tam by to upravy obnaselo.
Treba jednou do Velotky, ikdyz na to, ze jeste neletela tak tentokrat premyslim hoooooodne daleko do budoucna :D
Ale vidina levneho paliva je moc hezka.
A vlastne, na muj styl letu by to asi vykonem stacilo i do .90 heli.
Nebudu vymyslet, ale rad si prectu, co kdo jeste pripisete.

Autor:  pkotatko [ ned 27.10.2013 14:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Nevim, rad bych se mylil. I kdyz opominu vykon. Ale u takoveho benzinu bude problem s teplotou, bude daleko nachylnejsi na presne serizeni nez motor na metanol. Bude doma smrdet. Zapomen na obyvak. A porad je tam moznost dost vaznych problemu s rusenim od zapalovani. U heli nemas kam ty ostatni komponenty dat. To neni jako u letadla, aby jsi mohl zapalovani a prijimac mit od sebe treba 40 cm. A taky mit dvoje baterky pro zapalovani a prijimac. Z jednech bych se bal. To ti rekne kazdy kdo benzin v letadle lita.

Autor:  bonis [ ned 27.10.2013 15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Protoze jsem benzin nikdy nelital, tak mne tyhle veci vesmes ani nenapadly.
Smrad, vetsi hmotnost a vibrace bych cekal.
Ale ony ty benziny prece litaj, tak to asi nejak resit pujde.
Ale tohle je, alespon u mne opravdu jen teoreticka diskuse.
Jeste jsem ani nezvednul ten nitrak. :(

Autor:  bonis [ ned 27.10.2013 15:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Mimochodem, na FG-cku jsem taky baterky pro zapalko nepotreboval, ale je fakt, ze takovej motor bych tezko nacpal do .50 heli :D

Autor:  ronin [ ned 27.10.2013 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Videl jsem T-Rexe 600 se Zenoahem 20. Zenoah ma oproti OS Maxu podstatne vetsi zebra na chlazeni a pri razantnim letani sla teplota pres 200 stupnu. Take neverim, ze tem motor bude na teplotu v pohode. Jinak zapalko problem nebylo.

Autor:  pkotatko [ ned 27.10.2013 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie.
Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny.
Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic.

Autor:  bonis [ ned 27.10.2013 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Hmmm, skoda.
Vsechny ty modelarske motory jsou se sanim pres membranu. Ta holt nedovoli takove ucinosti sani, jako klapka u dvoutaktnich motorek.
Je pravda, ze tak malou klapku, aby byla naladena na rezonanci by byl velky problem vyrobit a zivotnost by byla velmi omezena.
O privere se ani bavit nebudu.
Sani pres kliku je malo uciny, hlavne pri vysokych otackach.
Tam uz hraje velkou roli setrvacnost a pruznost sani.
No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky.

Autor:  ronin [ ned 27.10.2013 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

pkotatko píše:
Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie.
Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny.
Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic.

Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pises

Příloha:
zz.jpg
zz.jpg [ 6.21 KiB | Zobrazeno 5284 krát ]

Autor:  Troll [ ned 27.10.2013 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

bonis píše:
..No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky.

Moudré rozhodnutí :)

Autor:  pkotatko [ pon 28.10.2013 7:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pises
No vidis, a pak ze vim vsechno... :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  obadal.rada [ ned 16.03.2014 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

no já teď řeším budˇraptora 90 nebo trexe 700 ale na pohon benzín asi zenoah 260RC s tahovým startérem , nechci to na 3D ale když tak na klasickou akrbačku a časem do makety, pujde to tam dát aniž by se musel řešit ten přestavbový kit?

Autor:  shake13 [ ned 16.03.2014 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

Bez prestavbového kitu to urcite nepojde. Ten motor je daleko vecsi ako 90-ka.

Autor:  obadal.rada [ ned 16.03.2014 14:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 90 heli a novy OS max GT15HZ

a jak by to lítalo s tím benzínovým OSMAX GT-15HZ?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/