Autor |
Zpráva |
baui
|
Napsal: čtv 20.02.2014 11:16 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 10.11.2010 Příspěvky: 4631 Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Bohuzel ma Troll pravdu... Bude to chtit dukladnou kontrolu a idealne s pomoci nekoho, kdo uz velky vrtulnik letal. A na tvem miste bych se dobre zasobil dily. Z vice zdroju jsem uz slysel, ze Align omezuje dodavku dilu pro 700N. Od hlavnich distributoru v US uz zacina byt problem bezne dily sehnat vubec a tenhle model asi prestane postupne existovat.
_________________ Tom
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
shake13
|
Napsal: čtv 20.02.2014 12:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.1.2010 Příspěvky: 861 Bydliště: Partizanske Obrázky: 6
|
Ja by som sa kolegu alfika 166 este rad spytal , kolko uz ma nalietane s tou 500-kou, co ma v popise, ked uz zainvestoval do 700-ovky.
_________________ Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2, MAX,Rival,BN-2 Islander
|
|
Nahoru |
|
|
alfik166
|
Napsal: čtv 20.02.2014 15:44 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 25.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Liptovsky Mikulas
|
No s 500vkou tak max 30min, zatial trenujem simulator, ten mi uz ide vcelku dost dobre, no v real je to ine. Mam na nom cvicny kriz cize je to uplne bezproblemov, zatial len take poletovanie nad zemou na viac si netrufam. V simulatore si mozem >D no je to bez padov v nom. Skusal som dnes nakopnut motor no moc mi to neslo, chytil no vzapeti zdochol. No robil som to narychlo lebo som sa ponahlal do prace. Zadna tyc vyzera byt rovna, zuby na kolesach su vsetky, pastorek na motore vyzera byt ok a aj serva. V sobotu idem za jednym helinarom aby sa mi nan pozrel.
_________________ T-rex 500ep FBL-microbeast + T-rex700 nitro
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: čtv 20.02.2014 16:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Podle me koupit velikost 700N a na velikosti 500 mit nalitano pouze 30 minut a jeste s krizem je sebevrazda vrtulnikem. Ono totiz rana do zeme s velikosti 500 je tak kolem 2 - 3k s tou 700N se musis spolehnout i na motor a pokud ti to zdechne ve vzduchu a neumis autorotaci tak si nachystej tak 10k na nahradni dily.
Nic ve zlem, ale asi bych ji strcil na polici ve stavu v jakem je a trenoval s tou 500 do doby nez zvladnes bezproblemu viseni k sobe, osmicky a i nejaky ten loping, souvrat a vykrut.
Sam pokukuji po nejake velikosti 700, ale s tim ze uz jsem poradne natrenoval to co pisu vyse a s velikosti 500 litam uz cca 3 roku.
|
|
Nahoru |
|
|
alfik166
|
Napsal: čtv 20.02.2014 18:31 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 25.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Liptovsky Mikulas
|
No sak takto to chcem, samozrejme nepojdem s nou hned lietat, to by bola sebevrazda. Az pokym nebudem dokonale vediet lietat s 500vkou tak zacnem so 700. Hadam dovtedy nezhniju gufera v motore >D
Do ktoreho portu na primaci ma byt zapojene servo plynu ? Do thro ? Totiz heli je bez primaca, trci tam spusta kablov no chcel by som zapojit aspon primac, mam ar8000+tm1000, v heli je aj governor motora a to duplom neviem kam mam pripojit.
_________________ T-rex 500ep FBL-microbeast + T-rex700 nitro
|
|
Nahoru |
|
|
shake13
|
Napsal: čtv 20.02.2014 19:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.1.2010 Příspěvky: 861 Bydliště: Partizanske Obrázky: 6
|
No myslim ze hates ti to vysvetlil velmi pekne, ale ty si zda sa nic nepochopil. To co si napisal hned v uvode, ze si cital ako heli niekomu usekla hlavu, tak to bude asi jedine, co ta dokaze v tvojom nadseni zastavit. Nic v zlom, ale komu niet rady tomu niet pomoci. Na 700-ovku zabudni a lietaj s 500-vkou. To je dobra volba. Ked to budes ako tak zvladat a budes si isty, ze nikoho ani seba neohrozis, mozes skusit 700-ovku.
_________________ Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2, MAX,Rival,BN-2 Islander
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: čtv 20.02.2014 21:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zase ho tak moc nestrašte. Já se učil na spalovací šedesátce protože nic jiného nebylo, nebyl ani internet, simulátory měli jenom největší pracháči a naučil jsem se. Bez rány a bez ND. Jenom to šlo pomalu. Alfíku, s velkým vrtulníkem se létá a i učí snáze jako s malým. Jenom nesmíš divočit, pořádně vše kontrolovat a učit se . Když něco nevíš anebo tomu nerozumíš, nepouštěj se do toho. Jiný příběh ovšem je, že se ten prodávající dobře zbavil vrtulníku , a Ty jsi koupil, co jsi kupovat neměl. Ale i tak to není žádná tragédie.
|
|
Nahoru |
|
|
Screwball671
|
Napsal: čtv 20.02.2014 22:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2010 Příspěvky: 1313 Bydliště: Praha Barrandov
|
Já bych ho taky nechal trochu v klidu, pokud nebude chtít s ním hned létat, tak může párkrát do měsíce vyviset nádrž a učit se může s T500. Nedávmo jsme tady psali podobnému případu a asi po pár dnech se vše co měl a popisoval objevilo v rubrice prodám, myslím si že byl tak postrašenej že radši vše hned prodal. Chce to ale velmi zodpovědný přístup a učit se po malých krocích s velkou trpělivostí.
_________________ Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
|
|
Nahoru |
|
|
Ezio
|
Napsal: čtv 20.02.2014 22:39 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.10.2013 Příspěvky: 166 Bydliště: Ostrava
|
Já jsem začal s helinama pred rokem a půl. Jenže pracuju, studuju, mam rok a půl starého syna a ještě k tomu jezdím na služebky do zahraničí, takže času mam fakt málo...ale rc heli byla mym snem od mala. Začal jsem na walkere v400d02 koupil jsem ji pres aukro, a potom co mi dorazila domu jsem ji zkousel zvednout ze zeme a ani boha se mi to nedarilo, nakonec jsem zjistil ze prodejce havaroval a vymenil servo, které bylo inverzní vuci ostatnim, takze techn.nebylo mozne ji dostat do vzduchu, pak jsem ji rozbil hned ja:grin: (byla divoka a neserizena) Nicmene jsem googlil a studoval, a googlil a zase se učil a pak jsem si ji krasne sesteloval. Asi 3/4 roku mam rexe 450 a to uz je jine kafe (ikdyz v400 mam stale a semtam ji provetram). Nicmene stale si pripadam jako zacatecnik, zvladam pomale 8cky, vis i zatacky, ale to mam vzdy srdce az v kalhotach... jenze neni moc casu pri tom, jak to všechno mam nabite.. rozhodne zadny A. Szabo jr. ze me hooodne dlouho nebude, ale bavi me to a postupnymi krucky se k necemu dopracuju... rozhodne co muzu rict je, ze ted helinu dokazu sestelovat k pěknému letu a dokazu vylitat baterky aniz bych ji rozstrelil Pokud umis anglicky, urcite doporucuju tuto knihu, dost pomuze - "Carpenter J.Salt-The Beginners Guide To Flying RC Helicopters". Tak hodně štěstí!
_________________ Fly & land in safe. DEVO 10 - Deviation4, Agile 7.2, T-REX 450L, 450 DFC, V120D02S, Cessna 400
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: čtv 20.02.2014 23:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Ale tady ma dotaz na zakladni veci a snazi se roztocit nitro heli. Dokud nebude mit zmaknute rozlozeni a slozeni nejake heli velikosti 500 bez toho aby se nemusel na vsechno divat do manualu tak bych se ji ani nesnazil opravovat. Ono pokud ji tedy opravi tak druha vec je ji seridit a potom taky nastavit poradne motor aby neco vydrzel a mohl se na nej ve vzduchu spolehnout.
Ono pouze nastartovat tu heli muze byt pekne nebezpecny pokud nevi co dela a nedej boze ze ji nastartuje a nebude mit cvaknuty hold.
Moje rada je takova litej dal s velikosti 500 a studuj aby jsi byl schopny ji vubec opravit a sestelovat sam. Zalitnout ji a dalsi veci s tim spojenych si nech radeji u cloveka co s tim lita a ma zkusenosti.
|
|
Nahoru |
|
|
Ezio
|
Napsal: čtv 20.02.2014 23:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.10.2013 Příspěvky: 166 Bydliště: Ostrava
|
Vsak jasne, nerikam at vezme hned 700 a na ni se uci (jednak je to fakt nebezpecna a vrazedna zbran a taky v neposledni rade dost draha), ale chtel jsem jen popsat sve zkušenosti. Urcite pro zacatek doporucuju helinu do 500, stabilni je dost a na sestaveni a serizeni je to akorat. Ono pred kazdym litanim musi clovek udelat kontrolu a cas od casu rozebrani, promazani a nove serizeni...
_________________ Fly & land in safe. DEVO 10 - Deviation4, Agile 7.2, T-REX 450L, 450 DFC, V120D02S, Cessna 400
|
|
Nahoru |
|
|
alfik166
|
Napsal: pát 21.02.2014 11:56 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 25.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Liptovsky Mikulas
|
Zrejme ju posuniem dalej, je to fakt nebezpecne uz, hotova gilotina, 500vka az taka nebezpecna nieje ale i ta ma dost sily na utnutie palca Podarilo sa mi nakopnut motor cize ten je ok a aj spojka vyzera byt ok, pri pridavani plynu sa roztacaju padla-hlava. Zuby na kolesach vyzeraju byt taktiez ok a aj hl. hriadel je rovna. No ked odstavim motor a chcem znova nakopnut tak uz nejde, ledva pretoci starter cize je zachlastany, treba ubrat paliva na karbeci ?
_________________ T-rex 500ep FBL-microbeast + T-rex700 nitro
|
|
Nahoru |
|
|
alfik166
|
Napsal: pát 21.02.2014 13:27 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 25.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Liptovsky Mikulas
|
Kam ma byt zapojene servo plynu ?
_________________ T-rex 500ep FBL-microbeast + T-rex700 nitro
|
|
Nahoru |
|
|
Radekkk
|
Napsal: pát 21.02.2014 14:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 3.2.2014 Příspěvky: 288
|
Já když jsem s vrtulníky začínal,též jsem si myslel že jsem za dobrý peníz koupil složenýho Raptora 60. Poradit mi neměl kdo a hodně se psalo že velký vrtulník je daleko stabilnější atd.tak proč ne.No ale v zápětí jsem sám přišel na to,že to nebylo to pravý ořechový jak se říká.Takže na začátky létání jsem si pořídil Mini Titana a až po nějaké době letů a pádů!!! přišel na řadu Raptor.Záměrně dávám vykřičník za ty pády.Stáhni si manuál jak už tu bylo psaný a pořádně si ho prostuduj jestli Ti mohu poradit.Nejde totiž jen o letovou část.Tu se pomalu třeba naučíš.Na tvém místě bych vrtulník kompletně rozebral popř.vyčistil a sám ho podle manuálu zase složil.Také o to jde.Aby jsi věděl,že každá součástka v jednotlivých celcích je dobrá,popř.zalepená Loctitem tak jak má a k čemu vlastně slouží.Podle manuálu to zas není tak složitý.Mně se osobně moc nezdá jak píšeš,že vrtulník trefil do země a nemá ani ohlou hřídel a očesaný žádný zub když se rozletěly listy.No a pak si to samozřejmně vyzkoušet nastavit také v rádiu.Teprve potom si můžeš být jistý,že vše bude fungovat tak jak má.I pokud by byl vrtulník kompletně seřízený na jiné rádio než tvoje tak fungovat nebude.Můžeš mít jinak nastavené mixy,jiné křivky atd.než samozřejmně původní majitel.Ale na to přijdeš,až to sám budeš zkoušet dělat a uvidíš jak to funguje.Pokud teda neznáš někoho zkušenýho kdo to udělá za Tebe nebo Ti to ukáže.V manuálu máš i zapojení serv které je u každýho rádia jiné.Třeba u Futaby je plyn kanál tři.
_________________ Mini Titan, Velocity 90, Azimut Atlantic Challenger, Mangusta 65 Open, Futaba T 14 MZ
|
|
Nahoru |
|
|
alfik166
|
Napsal: pát 21.02.2014 18:38 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 25.1.2014 Příspěvky: 65 Bydliště: Liptovsky Mikulas
|
Zapojil som ho do throd. Malo by to byt ok. No neviem kam pripojit napajanie pre primac. Zostava mi bind alebo niektory z aux-ov. ???
_________________ T-rex 500ep FBL-microbeast + T-rex700 nitro
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|