Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: pon 22.12.2014 18:08 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 11.8.2012
Příspěvky: 31
Bydliště: Plzeň
Nene mam elektriku, takž první nebo šestá minuta furt to samé ;)

_________________
Jeti DC-16, Trex 450PRO, Logo 550, Kasama Srimok FAIFA, Goblin 700


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: úte 23.12.2014 12:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
mikipike píše:
Nene mam elektriku, takž první nebo šestá minuta furt to samé ;)


:lol: :wink:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: sob 27.12.2014 9:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Koukám, že máme stejně blbou váhu. Mě ty heliny taky vždycky váží o půl kila víc než ostatním pilotům. Když jsem psal, že 690 váží 4,8 kila s pětitisícovkama, tak mě bylo odpovězeno, že je to cihla a že Goblin má míň :-D

_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: sob 27.12.2014 10:17 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Goblin ma 5.7 Kg. Ale je to Competition verze, ktera je mirne tezsi nez klasika. Logo 700XX je na 6.2Kg.
Jsou letovky s baterkama 12S5000
Vybava Goblina a Loga 700 je naprosto stejna. Stejny motor, regl, serva i bezpadlo.
4.8Kg u L690 je na sedmistovku krasna vaha. To mi vazila Kasama.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: sob 27.12.2014 10:34 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Konečně se mi podařilo naladit Logo 690 k obrazu mému. Příjemňounká mašinka ideální k trénování složitějši akrobacie. Nezáludná a když je třeba pěkně živá. Kromě toho je při trénincích docela příjemný letový čas - běžně 10mim bez jakéhokoliv omezování se. S pěti packy tedy 50 minut čistého času ve vzduchu a šup domů :-)


Přílohy:
IMG_2557.JPG
IMG_2557.JPG
[ 70.97 KiB | Zobrazeno 3997 krát ]

IMG_2659.JPG
IMG_2659.JPG
[ 83.67 KiB | Zobrazeno 3997 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: sob 27.12.2014 11:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Mám dotaz (teoretický).
690-ka by šla bez úprav zabudovat do F3C trupu od Mikada?
Mám na mysli tento:
Uvular
Je původně určen na 600SE, tak si nejsem úplně jist, zda se nějakýma podstatnýma rozměrama neliší.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: sob 27.12.2014 17:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Hlavní rozdíl je délka ocasní trubky a řemínek. 690 je na 700 dlouhé listy. Jinak by to mělo jít. U 690 je hlavně zesilovaná cyklika, volnoběžka a řemen. Ten je ale HTD (má jiné zuby) takže na 690 řemenice nepůjde 600 řemen. Řemenice by se musely dát z 600. Pak ale nebude vycházet výškově volnoběžka. Takže cesta tu je, ale má pár zádrhelů.

_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 28.12.2014 10:43 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Asi trosku nepochopena otazka. 600SE na kterou se Bonis pta je velikost 700.
Rekl bych ( ale strilim od boku ), ze to bude stejne. Stejny ram, stejne zakladni rozmery.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 28.12.2014 11:13 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 6.10.2003
Příspěvky: 305
prosimtě a tohle je tedy 690sx nebo 600SE??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 28.12.2014 11:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Ano, bylo to myšleno, zda se 690SX vejde do toho trupu.
Jinými slovy, zda je vnějšími rozměry shodná s Logo 600SE, což je také skoro 700ka.
Když jsem koukal na fotky a popisky, co jsem vygooglil, jediný vnější rozměr, který se neshoduje je ta podložka pod podvozek u 690SX, která zvyšuje celou heli.
Ale chtěl jsem si to ověřit.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 28.12.2014 17:58 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
No bývám někdy trochu pomalejší. Z venku se 600SE a 690 liší jen vaničkou pod rámem, poličkou na baterky a tlustšími vzpěrami. Takže to tam musí jít.

_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: pon 19.01.2015 9:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Konečně jsem se se 690 sžil natolik, aby jsem se mohl začít vrtat v nastavení bezpádla. No vrtat - snížil jsem trošku rate na vrtulce, což není tak podstatné, ale zkusil jsem jaké je to více ve "vivid stylu". No a docela mě to překvapilo. Létám na otáčky 1200, 1600 a 1800. Na 1800 prakticky nelétám, protože lehounké Logo splňuje vše co od něj očekávám na 1600 otáček. Docela často se vozím se i na 1200 otáček, protože mnoho obratu je na tyhle otáčky docela prga. Co mě na přidáni "vivid" na VBaru překvapilo, že se vrtulník začal chovat jako by najednou tošil tak o 100 otáček víc. Na 1600 otáček šel z obratu do obratu ochotněji, ale nepřijde mě, že by byl na cyklice rychlejší. Pocitově se to projevuje jen při změnách polohy. Na 1200 otáček se vrtulník méně dusil. Jakoby VBar plynuleji dávkoval kolektiv (i když by VBar do kolektivu vůbec sahat neměl) a motor změny zátěže lépe snášel. Máte s nastavením "vivid" někdo také takovéhle zkušenosti?

_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 29.03.2015 11:11 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Tak se mi minulý týden zadařilo (viz první foto) a už nemám žlutou 690 ale oranžovou.


Přílohy:
Poznámka: Bohužel tohle není moje první jarní brázda...
017.JPG
017.JPG
[ 319.94 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]

Poznámka: Žlutá SE bouda se mi hrozně libila, ale oranžovou přeci jen lépe vidím.
020.JPG
020.JPG
[ 199.9 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]

Poznámka: Opět jsem vynechal vaničku pod rámem.
022.JPG
022.JPG
[ 144.03 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]

Poznámka: VBar on the board :-)
025.JPG
025.JPG
[ 99.29 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: ned 29.03.2015 11:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
I bez boudičky není nikde ani známka o domácím násilí. Ještě že moje vrtulníky neumí mnluvit...


Přílohy:
027.JPG
027.JPG
[ 224.8 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]

029.JPG
029.JPG
[ 108.91 KiB | Zobrazeno 3557 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 690 SX
PříspěvekNapsal: pon 11.07.2016 14:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.3.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Plzeň
Už je to nějaký měsíc co jsem stavěl nějaké další LOGO 690, tentokrát ve verzi V2 a udělal jsem při tom nějaké obrázky které mě přišly zajímavé.
U Loga se mi vždycky líbilo, že se dá vyfotit jakoby v "řezu" bez jedné bočnice přičemž je vidět celé vnitřní uspořádáni.


Přílohy:
003.jpg
003.jpg
[ 48.43 KiB | Zobrazeno 2951 krát ]

006.jpg
006.jpg
[ 56.3 KiB | Zobrazeno 2951 krát ]

007.jpg
007.jpg
[ 49.14 KiB | Zobrazeno 2951 krát ]

008.jpg
008.jpg
[ 49.73 KiB | Zobrazeno 2951 krát ]


_________________
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz