Neuhádol
Ja som si tiež v prvej sekunde myslel, že strelil remeň...
Ale keď som pozrel to video, tak vidno, že problém vznikol pri dotyku heli so zemou.
Bolo to po ôsmych minútach lietania, do baterky 6S/5800mAh som dobíjal cca 4400mAh, takže baterka je vonku z obliga. Pristával som štandardne - pár cenťákov nad zemou som cvakol TH a išiel autorotáciou - zlomok sekundy pred dotykom je počuť, ako začínajú padať otáčky motora. To "tri -li -li -li" hneď zo začiatku, ako nalietavam na pristátie je telemetria ( druhá úroveň varovania na nízku baterku ). Pri dotyku so zemou je počuť ako telemetria zavreští "húú -húú - húú" - to je reštart prijímača. No a čo ešte na tom videu nevidno, že obe antény prijímača mám chytené o pristávacie nohy podvozku - ideálny bleskozvod
Keď si to pustím spomalene, vidno, že osvetlenie nevyplo, takže kontrolér osvetlenia to ustál. A nepočujem tam ani inicializáciu FBL kontroléra - ale za to by som hlavu na špalek nedal.
Takže čo to bolo je jasné - statika. A schytal to minimálne prijímač. Súkromne si myslím, že k tomu výrazne prispel ten zvírený prach.
Heli má síce remeň, ale má uhlíkové bočnice, kovovú ocasnú trubku, držiak ocasnej trubky je kovový aj zadná mechanika, takže to nie je statika remeň - zvyšok heli, ale heli zem. Má odlietané rok a pol, 120 štartov. Toto bol včera koniec prvej baterky, druhá bola v pohode, dokonca aj pristátie
Skôr ma zaujíma, čo proti tomu: že pôjdu antény z podvozkovej nohy preč je jasné, ale reku ešte nejaké dobré rady od skúsenejších by sa šikli...