Autor |
Zpráva |
xGrany
|
Napsal: ned 09.04.2017 22:32 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 9.9.2012 Příspěvky: 160 Bydliště: Nové Město na Mor.
|
Tak pri oprave sveho ,, problemoveho,, vrtulniku sem objevil zavazny problem. Nevim jestli to mohlo zpusobovat mnou popisovane problemy, (pravdepodobne ne) nebo je to jen nasledek posledniho ,,padu,,. Pri vymene hlavni hridele se mi na stul kompletne vysypalo jednosmerne (volnobezne) lozisko. Kdyz tak nad tim premyslim, mohlo se teoreticky zadrit, zaseknout a setrvacnosti listu, by se mohl vrtulnik prevratit. Ale i pred vytazenim hridele slo celym prevodem v pohode tocit. Takze sem prosel vsechny loziska na heli a vetsinu ceka vymena. Zadne vylozene spatne sem uz nenasel, ale ty ktere treba jen malinko drhly, radeji vymenim.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
OPR
|
Napsal: pon 10.04.2017 9:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Jednosměrné ložisko je taková malá potvůrka. I když se vysype, tak by ale mělo před tím fungovat normálně. Teoreticky, pokud bys tam dal nezpět ty válečky a drželi tam (obvykle to musíš třošku mazat olejem aby se tam jako tak trošku přicůcli nebo nalepili) tak by to mělo fungovat dál. Ale určitě ho vyměň když už víš že je v takovém stavu.
|
|
Nahoru |
|
|
xGrany
|
Napsal: pon 10.04.2017 9:59 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 9.9.2012 Příspěvky: 160 Bydliště: Nové Město na Mor.
|
No rovnat to zpet si nedovedu ani predstavit, takze sem objednal rovnou nove, plus nejake ty dalsi co se mi nezdaly a kdyz uz je to rozdelane... Vzal sem i novou hridel motoru a loziska, kdyz uz jsem v tom a budu jen doufat, ze to zase hned nerozflakam...
|
|
Nahoru |
|
|
xGrany
|
Napsal: pon 17.04.2017 22:08 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 9.9.2012 Příspěvky: 160 Bydliště: Nové Město na Mor.
|
Tak vrtulnik je zase komplet. Konecne sem namontoval antistatickou sadu od Mikada, tak doufam, ze uz nebudou problemy. Dnes probehl zalet, 4 baterky vylitane a zatim vse v poradku. Jinak na zalet sem nasadil cinske karbonove listy za cca 600Kc, abych nerozstrelil nove EDGE a kupodivu letely docela pekne. Stopu drzely pekne, jen byly mozna pocitove malinko hlucnejsi, pri razantnejsim tahani za kolektiv. A podle telemetrie si ve spickach vzali o chloupek vic Amper. Ale az cas ukaze. Jeste je tam nejakou baterku necham a budu je sledovat.
|
|
Nahoru |
|
|
pheek
|
Napsal: úte 18.04.2017 7:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2014 Příspěvky: 727 Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
|
Zrovna jsem se chtěl zeptat jak to dopadlo. Je fajn že vše drží, dal bych ruku do ohně za to, že to byla statika.
_________________ LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
|
|
Nahoru |
|
|
prtka
|
Napsal: úte 18.04.2017 17:54 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 12.8.2010 Příspěvky: 1724 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
xGrany píše: Včera jsem to šel vyzkoušet, no a při roztáčení rotoru, když naběhly provozní otáčky najednou helina bez mého zásahu nekontrolovaně vystřelila naplno na pravou stranu a v podstatě se převrátila. Takže sem zase nesl v igelitce. Můžu si teď jen nadávat, že jsem neukostřil drátem, ale otázka je jestli to způsobuje opravdu statika. Každopádně už je vyměněn přijímač, bezpádlová jednotka, motor i regulátor. Takže mám zase chvíli co dávat dohromady. To co popisuješ se mi stalo hned 2x ale s Microbeastem na Logu 400SE. Závada odstraněna stažením Beasta páskou ( suchý zip ) . Tzn . vibrace.
_________________ Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max
Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
xGrany
|
Napsal: čtv 05.10.2017 12:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 9.9.2012 Příspěvky: 160 Bydliště: Nové Město na Mor.
|
Zdravím, jelikož je tady nějak mrtvo,tak napíšu závěr k těm mým popisovaným problémům z jara. Teď už si jsem na 100% jistý, že za všechno to chování mohla statika. Od ukostření mám vylétáno přesně 101 baterek a vše je naprosto bez problémů. Tak snad to teď nezakřiknu.
|
|
Nahoru |
|
|
pheek
|
Napsal: čtv 05.10.2017 12:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2014 Příspěvky: 727 Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
|
Tak to je super že tak krásně lítáš. Jen tak dál. Co nějaké video z nějakého letu, docela bych se mrkl na tvé Logo, v letu A co jinak, jsi spokojený s Logem a velikostí 550? Já byl moc. Ideální velikost na jednu baterku to lítalo suprově.
_________________ LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pát 23.11.2018 19:54 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
HA-HA Příloha:
logo.jpg [ 107.58 KiB | Zobrazeno 10472 krát ]
Příloha:
logo2.jpg [ 133.09 KiB | Zobrazeno 10463 krát ]
Příloha:
logo3.jpg [ 131.42 KiB | Zobrazeno 10454 krát ]
Zvykol som sa lietat bez kabiny, o jedna starost menej. ..At ma nejaku kulturu! ... 100g-ova kabina Loga ostava v skrine a 120g-ovy podvozok tiez. Nelietal som s ' Logo 500 SE ' asi dva roky a velakrat ani pred tym. Snazim sa teraz slusne to prerabat a aby bolo co najjednoduchsie a najlahsie. Skoda, ze serva a FBL jednotka nie su lahsie, no, uberiem z vahy inde, ani zbytocne dlhe kable tam nebudu napriklad. ............... Snad, pichnem sem este nejake fotky.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: úte 27.11.2018 12:05 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Příloha:
logo4.jpg [ 50.63 KiB | Zobrazeno 10343 krát ]
Kablovanie by mohlo byt aj krajsie, nevadi, je zakryte. Příloha:
logo 5.jpg [ 77.9 KiB | Zobrazeno 10343 krát ]
Příloha:
logo6.jpg [ 80.86 KiB | Zobrazeno 10343 krát ]
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: úte 27.11.2018 13:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
LOGO má nejhezčí kabinky(hlavně 800).Podle jejich stylu vyrábím kabiny na všechny své modely.Většinou trochu přidám na velikosti a hned to vypadá jako o třídu větší stroj .A hlavně je to líp vidět. Když už spadnu tak je to většinou na závadu serva nebo regulátoru a kabina většinou zafungovala jako deformační zona a pobrala většinu škod nebo zabránila dalším,větším.Takže bez kabiny bych já asi nelítal.Nízká váha je super věc ale má i své záporné stránky.To hlavní omezení přichází se silou větru.Bez něj je ale lehký stroj nádherný zážitek. Ale nemůžu říct,že by Tvá ůprava nebyla zajímavá. Jsem zvědavý na fotku celého vrtulníku.Nějaký podvozek tam ale mít přece musíš.To vyřešíš jak?
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: stř 28.11.2018 1:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ano, Logo vrtulniky maju krasne a velke kabiny a kabina sa partri ku kompletnemu vrtulnikovi bez debaty. Ta seria Loga '500-600' s plastovou konstrukciou ma pekne rysy aj bez kabiny. ..Davam sem fotku aj o cely vrtulnik, ked pride cas. .................. Slabsi vietor snad nebude vadit, ved celkova hmotnost bude priblizne 2850 g, bude to zas pomerne lahky vrtulnik vzhladom na 1352 mm-ovy rotorovy priemer. Povodny 120g-ovy podvozok tam nebude, ani iny cely podvozok s lyzinamy, nohy budu a mozno tie, alebo nieco podobne lahke: Příloha:
nohy.jpg [ 33.1 KiB | Zobrazeno 10279 krát ]
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|