Autor |
Zpráva |
BoŠ
|
Napsal: stř 26.11.2014 14:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
stanikg píše: Takze dnes konecne nastavene logo 550 zalietane za to velmi dakujem TomiXl inak by som sa natrapil riadne . Na akych otackach lietate ja mam zatial 2000 governon ale podla rad tomiho chcelo by to ist hore aspon na 2100 .mam 14 pin na motore a 153 motor scorpion reg yge 90 lv .ake otacky lietate vy . Logo 550SE, listy 603 mm, Scorpion HK III 4025-1100 KV, 13z/153z HeliJive 120+ GensAce 4400mAh 35C Governor 1850,2000 a 2100ot/min létám na spotřebovaný náboj, délka letu při kulaté akrobacii cca 7 min (spotř. 3000 mAh), max. proudové špičky běžně 100A, max. špička za 9 letů byla 150A, max. proudová špička BEC byla 9A.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
habasek
|
Napsal: stř 26.11.2014 18:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.3.2008 Příspěvky: 406 Bydliště: Plzeň, CZ
|
Jde i z T-Rex 600 karbonova, ma prum. 22mm a jde snadno upravit.
_________________ Spirit System (Spirit W1, GTR & others) Spirit Wave & JETI DS 12 http://www.habada.cz
|
|
Nahoru |
|
|
habasek
|
Napsal: stř 26.11.2014 18:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.3.2008 Příspěvky: 406 Bydliště: Plzeň, CZ
|
Když dáváte na Logo 550 SX hl.ozub. kolo s modulem M1.0 T106 jaky davate pastorek na 1100kv motor?
_________________ Spirit System (Spirit W1, GTR & others) Spirit Wave & JETI DS 12 http://www.habada.cz
|
|
Nahoru |
|
|
prtka
|
Napsal: stř 26.11.2014 20:30 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 11.8.2010 Příspěvky: 1724 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
JiRas píše: Máte někdo verzi 550SE? Tedy s listy 603mm. Zajímalo by mě, jaký pastorek používáte a jaké otáčky točíte na hlavním rotoru. Nejraději lítám 2000ot. , pastorek 13z . ( kulaté akro , Tic-toc ...), čas až 6min..
_________________ Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max
Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: ned 29.03.2015 11:09 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
22.2V, 1100 KV, 13T, 153z hlavne kolo. A 2000 otacky. Potom regulator mas otvoreny na 100%?
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
prtka
|
Napsal: ned 29.03.2015 16:13 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 11.8.2010 Příspěvky: 1724 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
Na 95 % ...
_________________ Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max
Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pon 30.03.2015 12:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
(22.2x1100x13) :153=2075 -to su teoreticke 100% otacky. Potom 95%=1971. Co nie je daleko od 2000. Otackomer nemam, preto pytam: Ked vrtulnik je vo vzduchu (myslim na vysenie) a motor je pod zatazom, potom dosiahne rotor pri 100% otvoreneho regulatora tie 100% teoreticke otacky?
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 30.03.2015 12:55 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Nedosahne, resp. dosahne jen ze zacatku letu, protoze napeti baterie pada s vybijenim. Tim spadnou i otacky pokud si regulator v governor modu nema kam sahnout. Pokud tam ten prostor je, tak otacky drzi. Pokud tam neni nebo je to nastavene na krivku, pak otacky klesaji. Na obrazku je hodne zacatecnicky let s T550 na 6S baterku. Regl Jive 80 s governorem. Vsimni si jak ta cervena krivka leze postupne nahoru se snizujicim se napetim. To je PWM, jinymi slovy otevreni regulatoru nutne k tomu aby udrzel konstantni otacky. Příloha:
T550.jpg [ 58.59 KiB | Zobrazeno 3693 krát ]
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pon 30.03.2015 13:36 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
To viem. Nemyslel som tak. To som pytal, ze teoreticke (vypoctove) max. otacky motor dosiahne iba v behu naprazdno, alebo pod zatazom vo viseni?
Ale ked sme pri tom, tak aka je skusenost? Na kolko percent mozem regulator pri governor maximalne otvorit, aby do konca lietania udrzal rovnake otacky? 85%, 90%, 95%?
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 30.03.2015 14:33 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Pokud pouze pocitas VxKV/prevod tak to pod zatezi tam odchylka urcite bude. Kolik to nevim. Pro governor se bezne dava 20% prostoru. Takze nastaveni plynu na cca. 80% Ale zalezi i na typu regulatoru.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pon 30.03.2015 15:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ano, ked dam vo vysielacke 100% otvorenia, vtedy musi byt aj regulator na 100% otvoreny. Niekedy nie je to tak. Aby som mal priestor pre govik viac ako 90% otvorenia nedam, tiez si myslim. A ten teoreticky vypocet otacok KV krat napatie, tiez si myslym, ze sa znizi o par percent aj pri mierneho zatazenia. Pri uvedenia KV by mali aj uviest, ze pri akej mieri zatazenia (vykonu) motora je platne. Nieco take, ze otacky naprazdno a otacky za zatazenia. Napriklad KV v chodu naprazdno a KV pri odovzdania vykonu.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: pon 30.03.2015 15:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
helipali píše: (22.2x1100x13) :153=2075 -to su teoreticke 100% otacky. Potom 95%=1971. Co nie je daleko od 2000. Otackomer nemam, preto pytam: Ked vrtulnik je vo vzduchu (myslim na vysenie) a motor je pod zatazom, potom dosiahne rotor pri 100% otvoreneho regulatora tie 100% teoreticke otacky? Nabitá baterka má naprázdno 4,2V/čl., takže do vylítání na 1/3 kapacity je napětí šestičlánku v rozmezí 25,2V až 22,2V. Samozřejmě záleží na Ri paku a přechoďácích. A výpočet je hned trochu jinde (2 5.2x1100x13) :153=2 355 -to su teoreticke 100% otacky (byť naprázdno)
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: pon 30.03.2015 15:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
helipali píše: Ano, ked dam vo vysielacke 100% otvorenia, vtedy musi byt aj regulator na 100% otvoreny. Niekedy nie je to tak. Aby som mal priestor pre govik viac ako 90% otvorenia nedam, tiez si myslim. A ten teoreticky vypocet otacok KV krat napatie, tiez si myslym, ze sa znizi o par percent aj pri mierneho zatazenia. Pri uvedenia KV by mali aj uviest, ze pri akej mieri zatazenia (vykonu) motora je platne. Nieco take, ze otacky naprazdno a otacky za zatazenia. Napriklad KV v chodu naprazdno a KV pri odovzdania vykonu. Jestli se nepletu, jedná se o bezkomutátorový synchronní motor, takže se snaží udržet otáčky dané kV, dokud mu stačí výkon, tzn. proud, který odvisí od odporu vinutí - to jen pro první přiblížení, problematika je trochu složitější.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 30.03.2015 15:37 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
90% pro governor je malo. Pocitej s tim, ze potrebujes kompenzovat pokles napeti baterie a take musis mit prostor pro kompenzaci pri ruznem zatizeni. Zrovna tak cim mas mekci baterku, potrebujes pro governor vetsi prostor ke kompenzaci. Logo 600 na 10S krivka plynu 46% Příloha:
logo 46.jpg [ 98.88 KiB | Zobrazeno 3674 krát ]
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|