Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 213 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 14:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2013
Příspěvky: 1538
Bydliště: Brno
stanikg píše:
Takze dnes konecne nastavene logo 550 zalietane za to velmi dakujem TomiXl inak by som sa natrapil riadne . Na akych otackach lietate ja mam zatial 2000 governon ale podla rad tomiho chcelo by to ist hore aspon na 2100 .mam 14 pin na motore a 153 motor scorpion reg yge 90 lv .ake otacky lietate vy .


Logo 550SE,
listy 603 mm,
Scorpion HK III 4025-1100 KV,
13z/153z
HeliJive 120+
GensAce 4400mAh 35C

Governor 1850,2000 a 2100ot/min
létám na spotřebovaný náboj, délka letu při kulaté akrobacii cca 7 min (spotř. 3000 mAh),
max. proudové špičky běžně 100A, max. špička za 9 letů byla 150A,
max. proudová špička BEC byla 9A.

_________________
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 18:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2008
Příspěvky: 406
Bydliště: Plzeň, CZ
Jde i z T-Rex 600 karbonova, ma prum. 22mm a jde snadno upravit.

_________________
Spirit System (Spirit W1, GTR & others)
Spirit Wave & JETI DS 12
http://www.habada.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 18:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2008
Příspěvky: 406
Bydliště: Plzeň, CZ
Když dáváte na Logo 550 SX hl.ozub. kolo s modulem M1.0 T106 jaky davate pastorek na 1100kv motor?

_________________
Spirit System (Spirit W1, GTR & others)
Spirit Wave & JETI DS 12
http://www.habada.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 18:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Nelze zpřevodovat.
Už jsem si tím prošel a vrátil se zpět k 153z 0,7M.
Psal jsem o tom ve vlákně o Kontroniku.
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=107&t=56554&start=195#p1110077
tady to začíná a postupně jsem se dopracoval k tomu, že to s dostupnym pastorkem nejde.
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=107&t=56554&start=195#p1110544
a tady jsem se dopátral problému.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: stř 26.11.2014 20:30 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 11.8.2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Brno
Obrázky: 0
JiRas píše:
Máte někdo verzi 550SE? Tedy s listy 603mm. Zajímalo by mě, jaký pastorek používáte a jaké otáčky točíte na hlavním rotoru.

Nejraději lítám 2000ot. , pastorek 13z . ( kulaté akro , Tic-toc ...), čas až 6min..

_________________
Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max

Futaba 14SG


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: ned 29.03.2015 11:09 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 576
22.2V, 1100 KV, 13T, 153z hlavne kolo. A 2000 otacky. Potom regulator mas otvoreny na 100%?

_________________
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: ned 29.03.2015 16:13 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 11.8.2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Brno
Obrázky: 0
Na 95 % ...

_________________
Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max

Futaba 14SG


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 12:11 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 576
(22.2x1100x13) :153=2075 -to su teoreticke 100% otacky. Potom 95%=1971. Co nie je daleko od 2000.
Otackomer nemam, preto pytam:
Ked vrtulnik je vo vzduchu (myslim na vysenie) a motor je pod zatazom, potom dosiahne rotor pri 100% otvoreneho regulatora tie 100% teoreticke otacky?

_________________
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 12:55 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Nedosahne, resp. dosahne jen ze zacatku letu, protoze napeti baterie pada s vybijenim. Tim spadnou i otacky pokud si regulator v governor modu nema kam sahnout. Pokud tam ten prostor je, tak otacky drzi. Pokud tam neni nebo je to nastavene na krivku, pak otacky klesaji.
Na obrazku je hodne zacatecnicky let s T550 na 6S baterku. Regl Jive 80 s governorem. Vsimni si jak ta cervena krivka leze postupne nahoru se snizujicim se napetim. To je PWM, jinymi slovy otevreni regulatoru nutne k tomu aby udrzel konstantni otacky.
Příloha:
T550.jpg
T550.jpg
[ 58.59 KiB | Zobrazeno 3688 krát ]


_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 13:36 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 576
To viem. Nemyslel som tak. To som pytal, ze teoreticke (vypoctove) max. otacky motor dosiahne iba v behu naprazdno, alebo pod zatazom vo viseni?

Ale ked sme pri tom, tak aka je skusenost? Na kolko percent mozem regulator pri governor maximalne otvorit, aby do konca lietania udrzal rovnake otacky? 85%, 90%, 95%?

_________________
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 14:33 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Pokud pouze pocitas VxKV/prevod tak to pod zatezi tam odchylka urcite bude. Kolik to nevim.
Pro governor se bezne dava 20% prostoru. Takze nastaveni plynu na cca. 80% Ale zalezi i na typu regulatoru.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 15:04 
Mazák
Mazák

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 576
Ano, ked dam vo vysielacke 100% otvorenia, vtedy musi byt aj regulator na 100% otvoreny. Niekedy nie je to tak.
Aby som mal priestor pre govik viac ako 90% otvorenia nedam, tiez si myslim.
A ten teoreticky vypocet otacok KV krat napatie, tiez si myslym, ze sa znizi o par percent aj pri mierneho zatazenia.
Pri uvedenia KV by mali aj uviest, ze pri akej mieri zatazenia (vykonu) motora je platne.
Nieco take, ze otacky naprazdno a otacky za zatazenia.
Napriklad KV v chodu naprazdno a KV pri odovzdania vykonu.

_________________
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 15:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2013
Příspěvky: 1538
Bydliště: Brno
helipali píše:
(22.2x1100x13) :153=2075 -to su teoreticke 100% otacky. Potom 95%=1971. Co nie je daleko od 2000.
Otackomer nemam, preto pytam:
Ked vrtulnik je vo vzduchu (myslim na vysenie) a motor je pod zatazom, potom dosiahne rotor pri 100% otvoreneho regulatora tie 100% teoreticke otacky?


Nabitá baterka má naprázdno 4,2V/čl., takže do vylítání na 1/3 kapacity je napětí šestičlánku v rozmezí 25,2V až 22,2V. Samozřejmě záleží na Ri paku a přechoďácích. A výpočet je hned trochu jinde (25.2x1100x13) :153=2355 -to su teoreticke 100% otacky (byť naprázdno)

_________________
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 15:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2013
Příspěvky: 1538
Bydliště: Brno
helipali píše:
Ano, ked dam vo vysielacke 100% otvorenia, vtedy musi byt aj regulator na 100% otvoreny. Niekedy nie je to tak.
Aby som mal priestor pre govik viac ako 90% otvorenia nedam, tiez si myslim.
A ten teoreticky vypocet otacok KV krat napatie, tiez si myslym, ze sa znizi o par percent aj pri mierneho zatazenia.
Pri uvedenia KV by mali aj uviest, ze pri akej mieri zatazenia (vykonu) motora je platne.
Nieco take, ze otacky naprazdno a otacky za zatazenia.
Napriklad KV v chodu naprazdno a KV pri odovzdania vykonu.



Jestli se nepletu, jedná se o bezkomutátorový synchronní motor, takže se snaží udržet otáčky dané kV, dokud mu stačí výkon, tzn. proud, který odvisí od odporu vinutí - to jen pro první přiblížení, problematika je trochu složitější.

_________________
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Logo 550 sx alebo se
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 15:37 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
90% pro governor je malo. Pocitej s tim, ze potrebujes kompenzovat pokles napeti baterie a take musis mit prostor pro kompenzaci pri ruznem zatizeni. Zrovna tak cim mas mekci baterku, potrebujes pro governor vetsi prostor ke kompenzaci.

Logo 600 na 10S krivka plynu 46%
Příloha:
logo 46.jpg
logo 46.jpg
[ 98.88 KiB | Zobrazeno 3669 krát ]


_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 213 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz