pon 30.03.2015 15:42
pon 30.03.2015 15:54
pon 30.03.2015 17:02
pon 30.03.2015 17:03
pon 30.03.2015 18:32
BoŠ píše:
Tak to, Petře, prostě tak nech, při tvých letech jsem sluchem změnu otáček nezaznamenal. A holt nesmíš vylétat baterky až do mrtě. Btw, myslím si, že lidé z Mikáda věděli, co dělají.
.
pon 30.03.2015 20:00
pon 30.03.2015 21:51
helipali píše:
Napatie nabytej baterky pod zataz klesne asi na nominalnu hodnotu tych 3.7V na cell. Preto pocitam teoreticky s 22.2V na 6S.
A ked beriem, ze uz mam vybitu baterku na dve tretini (a uz koncim lietanie), a vtedy baterka dava asi 3.5V/cell pod zatazom(normalny let nie lopping), tak je to na 6S 6x3.5=21V.
pon 30.03.2015 23:29
úte 31.03.2015 4:37
úte 31.03.2015 6:52
helipali píše:
Logo 550SE tiez by sa dalo pouzivat na 12S s povodnym motorom a prevodom. Len treba kupit HV regulator a otvorit max na 50% (Aby sa ten motor neodpalil a vrtulnik nerozpadol)
úte 31.03.2015 7:16
úte 31.03.2015 8:02
úte 31.03.2015 10:40
BoŠ píše:Co se týká použití motoru na 6S na 12S, tak bych to neriskoval, u brushless motoru je motor řízen pulsně plným napětím, takže by se mohlo vinutí prorazit, nejedná se o klasický lineární ss regl, který si můžeš ideálně představit jako odpor (btw. i klasické ss regly jsou většinou spínané).
prtka píše:Jen taková drobnost . Mikado připouští na 550tce jen 2100ot/min. kvůli gripům které jsou menší jak u 6ti stovky.
úte 31.03.2015 10:57
pkotatko píše:Logo 600 litam. Mam tam 10S4000mAh, motor 560KV, prevod 106/12, regl Kontronik HeliJive 120, otacky 1700-2200, otevreni reglu je 56-73%.
úte 31.03.2015 13:15