Opravdu větší kousky.
čtv 05.03.2015 19:21
Taky anglicky neumím a dva roky před důchodem se už učit nebudu. Předpokládám, pokud 550L koupím u nás, tak dostanu i český návod. Aspoň u MiniTitana to tak bylo a k GT5.1 byl taky český překlad.
čtv 05.03.2015 19:46
Tak já už jsem čtyři roky v důchodu a anglicky jsem se také nezačal učit.Jinak já heli koupil v česku,a dostal jsem jen český návod k bezpádlovému systému, ten instrukční manual v češtině jaksi nedodali, tak čekám.
čtv 12.03.2015 10:26
Nastavit pak už jen létat
čtv 02.04.2015 21:35
Tak Dominátor sešroubkován.Při sestavování nebyl žádný problém,jedině jsem musel na ose motoru zvětšit plošku.Pastorek nešel posunout níže po hřídelce, aby spodek pastorku lícoval se spodkem hl. kola.Pastorek byl asi o 3mm výše.A tedˇhlavní problém, GPRO nekomunikuje s OS počítače,už se o tom píše na zdejších stránkách.Tak se budu koukat na vrtulník na poličce. Nebo vyndám helicommanda z 500,ale to vidím jako blbost.
ned 05.04.2015 9:01
Tak dominátor bude dominovat na poličce,neb bezpádlovou jednotku nelze rozchodit s OS Windows v českém jazyce, pouze v anglickém.Osobní zkušenost potvrzena. A zatím se neví co s tím.Prodejce o tom už ví.Ale co výrobce? bude na to kašlat, jako výrobce jiné bezpádlovky kde to nechodí s dvěma satelitama, pouze v sestavě satelit-přijímač.Jinak to bezpádlo tedˇ chodí exelentně!!!
ned 05.04.2015 9:28
Taky ho teď skládám,s tím pastorkem mám stejný problém,motor sedí na desce mot.lože na správné straně,bohužel však o cca 3 mm výše a pastorek už neposunu.Drážku na hřídelce motoru jsi vypiloval?
O Gpročku ani nemluvím.Nepoužitelné
Použil jsem Spirita
ned 05.04.2015 12:00
Ahoj,plošku musíš vybrousit dremelkou,osa je kalená, pilníkem nemáš šanci.Zabal motor do igelitového sáčku,propíchni osou ten igelit a jestli máš dremelku, tak probruš tu plošku asi o 3mm směrem ke konci osičky.do igelitu proto aby se do motoru nedostali železné piliny.
Naposledy upravil
beka dne ned 05.04.2015 21:16, celkově upraveno 1
ned 05.04.2015 21:15
Tak jsem se rozhodl, je objednaný demon.
ned 05.04.2015 22:19
beka píše:Ahoj,plošku musíš vybrousit dremelkou,osa je kalená, pilníkem nemáš šanci.Zabal motor do igelitového sáčku,propíchni osou ten igelit a jestli máš dremelku, tak probruš tu plošku asi o 3mm směrem ke konci osičky.do igelitu proto aby se do motoru nedostali železné piliny.
Šlo to celkem dobře jehlovým pilníkem
pon 06.04.2015 9:35
To je divný, já jsem zkracoval hřídelku motoru na HK 250 a měl jsem co dělat aby ji uřízl dremelkou, oddělal jsem diamantový kotouček.Že by motory aling 730MX měli tak měkkou hřídel? Mě to šlo drem. blbě,no nebudu to řešit.
čtv 09.04.2015 10:51
Tak hláška k baterkám,koupil jsem Zippy ligntmax 5000 jsou hodně na fest, do boku je vůle asi 2mm na každou stranu a ještě se to zmenšuje o šroubky držáku kabiny,takže baterka-šroubek vůle 1mm Když se trochu nafouknou,baterka je tou užší stranou mezi bočnicemi, to bude směrem dolů,je místa dost.Rozměry kastlíku na baterku jsou:v. 65mm, š. od šroubku kabiny 50mm, a když je tam suchý zip tak silně šoupe o ty šroubky.Jedině tam dát šroubky s plochou hlavou.Jo a mezi baterku a suchý zip jsem musel dát 4mm oboustranou mechovku, aby sucháče nevadily drážce desky baterky.
pon 01.06.2015 22:55
Tak jsem upravil nasazování kabiny, vyhodil jsem spodní kolíky a dal jsem držák kabiny z trex 550E nebo trex 600 je to ten plastový klips, snadněji se nasazuje kabina.V neděli jsem si škrtnul zadní vrtulkou, je po ní, 90mm. A tedˇprosím o radu, koupil jsem delší listy, 95mm, bude velký rozdíl v letovém projevu ocasu? Děkuji za odpovědˇ.
Tak jsem si dnes 4.6. odpověděl sám.
úte 09.06.2015 19:44
co se stalo s T Rexem 550L?Align to přestal vyrábět nebo to distributor přestal vozit do ČR?Nějak zmizel z trhu
úte 09.06.2015 21:07
Elcobre2 píše:co se stalo s T Rexem 550L?Align to přestal vyrábět nebo to distributor přestal vozit do ČR?Nějak zmizel z trhu
Tady píšou že skladem:
http://www.prag-info.cz/_shop/Modely+vr ... 21590.html ale znáš to.Zašli dotaz.
ned 25.09.2016 10:36
Ahoj, no já uvažuju že koupím 550L ale podle množství příspěvků mi přijde, že ji snad nikdo nechce ani nemá v čř.O 450L je tu vše.Zajímalo by mě jak jste spokojení a hlavně nedostatky.
Například jsem četl že se musí upravit ploška na hřídeli motoru(musí se prodloužit protože pastorek není v rovině s ozubeným kolem).
U mé 450L jsem musel vyměnit hlavu protože díry na radiální ložiska v grypech měli rozměr snad plus 2 a více desetin všechno tam čvachtalo jako by to mělo za sebou 100 letů.
Hlavní hřídel v ložiscích se mi protáčela musel sem to upravit aby se hřídel trošku zalisovala a neprotáčela se.
Mám čekat něco takové u 550L?
Pokud bych ji koupil tak určitě dám SPIRITA a beasta prodám.Teď mi vrtá hlavou ten regulátor CASTL TALON 90 dá se tím spolehlivě řídit governor?
Ono někdo CASTL chválí ale jsou i negativní reakce tak nevím.Nyní u 450L mám YEP 45 a zatím jede.
Často slýchám, že heli do velikosti 500 jsou "odfláklé", ale ty větší už mají většinou vše přesné a provedení kvalitnější.
Uvažoval jsem o 600L ale náklady jsou větší a hlavně na jeden let je potřeba 2 x 6S které nejsou zrovna levné( tam kde nakupuji to stojí 2000 až 5000 Kč jedna LIPO).
Najde se někdo kdo bude sdílet informace o této heli?