Hates má pravdu .Mám ještě t-rex 550e a je to velkej rozdil ,když se ty 920 mm dlouhý listy roztočí tak toje masakr.Dlouho se na logo 800xx budu jenom dívat jak mi leži na stole než najdu odvahu.Škoda že nemám žádný video a letos s toho asi nic nebude u nás je totiž skoro zima.Čus
chápu proste je to drahý koníček,vlastním t-rexa 600 ale létal jsem s ním pouze normálně po obloze.A a teď díky tady diskuzi přemýšlím nad tim logem 550-600 akorád nevím jaký je rozdíl mezi sx a se
550SX má listy 550mm a delší tam nedáš, musel by si vyměnit trubku, řemen, táhlo vrtulky - to je nerentabilní. 550SE má listy 600mm, obě verze jsou jinak stejné - mají podporu 3 ložiska motoru.
Já uvažuji o verzi 550SE z důvodu více rozšířených listů 600mm, hlavně jich mám několik párů doma a je to vlastně velikost 600, takže autorotace budou lahůdka
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
Jake baterky v tech 550SE litate? Pokud nepocitam dily, pak jsou aku a jejich nabijeni nejvetsi polozka u tech vetsich heli. Premyslim nad 550, nebo 600, ale rad bych se "vesel" do 6ti clanku. Co jsem koukal, tak 600 uz letaji 12s, je to tak?
EDIT : da se treba vhodne vykombinovat baterky tak, aby byly vyuzitelne v 500 a 550? Treba u 500 by se mohlo dat spojenim 450tkovych baterek do serie vytvorit 6s 2250. 2250 je asi malo, ale na bezne letani? Tak mne zajima, jak je to u vetsich heli? Jde o to, ze clovek ma 3 vrtulniky a vetsinou lita jen jeden, nebo dva a mit pro kazdy 3-4 packy (at nemusi porad nabijet) je docela darda, navic baterky maji svou zivotnost, takze kazdy rok/max.dva kupovat treba 12 packu je masakr. Proto by nebylo marne, mit moznost je vhodne spojit a vyuzit ve vice strojich dle potreby.
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
550 SX je primárně určená pro drsné zacházení. Baterka 6S je pro pořádné létání vhodná maximálně pro listy 550mm. Na svém Logu mám listy 550mm a s 6S baterkou mám odběry až 240A. Delší listy = větší odběr. 550 SE má listy 600mm, takže při pokusu létat stejný set-up a stejnou skladbu letu už to nedá ani regl, ani baterky. Pokud chceš heli třídy 600, za mne jdi rovnou do 600 SX a použí alespoň 10S, lépe 12S. 600SX má 25mm oproti 550SE 22mm průměr ocasní trubky. Gripy jsou větší (mohutnější) a bezpečně zvládne větší otáčky. Jsou i jiné důvody, proč bych vzal přímo 600ku, místo natažené 500ky. Nejlepší srovnání si uděláš, pokud si stáhneš manuál pro verze Logo 500, 550SX, 55SE a 600SX. Dávám ale přednost na běžné trénování pohonu 6S, jelikož: nabiješ rychleji, víckrát a můžeš mít víc baterek. Mám 3x GensAce 6S 4500mAh 25C zvládnu na letišti za dopoledne 20 letů. Nabití jedné je na 17 minut, let trvá 4:30, s přendaváním baterky je to čas na jeden let 7-8minut, takže létám (můžu létat) bez přestávek.
Serva mám DS 610 a BLS 251 (doufám, že to číslo je správně, je to vrtulkové od Futaby), létal jsem i DS 650 a DS 655 a obě fungovaly parádně. Mám je i ve Velotce, Fusionovi a LA 700. Všude fungují spolehlivě, těch se neboj.
Ja mam Logo 600SX, k nemu dve sady 12S (4x Gens ACE 6S 3300mAh 25C) - cena jedne sady vychazi na 3400Kc - coz je cca stejne jako 1 6S 5000mAh baterka s vetsim C-kem. Dobijim jednu sadu najednou (tj. 2x 6S paralelne) priblizne 15-17m. Zatim neletam skoro zadne 3D, takze letovy cas kolem 6-7min. Je ale pravda, ze mezi letama mam se 2 sama pauzu cca 5minut - alespon mi staci trochu vychladnout motor a ja se taky trochu oklepu
Prijde mi ze 550 na 6S a 600 na 12S vychazi cenovo vice mene stejne. Alespon u Loga. Dost dilu je stejnych. Par ma 550 levnejsich, ale zase na 550 @ 6S tecou vyrazne vetsi proudy, takze clovek vic utrati za regulator, ...
_________________ TDF, TDR, Logo 600SX, Oxy 4 Max @ 3Digi, VBar Neo, Spirit, Grapuner mz-32, mx-20
a co se tyče celkové sestavy výrobce ho prodává s motorem HKIII scorpin a reglem JIVE 80 HV ale předchozím příspěvku píšete až 250A? tak zda mam koupit zrovna v té výbavě nebo koupit pouze stavebnici a koupit lepší(zda se to vyplatí,hard akrobacii nemám zatím v plánu ale nějaké ty přemety jo).Jsem Brňák a kdyby se někdo našel kdo je také z brna a nevadilo by mu že bych se šel podívat na jeho let prosím napište:)
Kolega psal o spickach pro 550SX a ten se dodova bud s Kontronik JIVE 100LV, nebo YGE 90LV. S Jive 80 HV se dodava 600SX a tam jsem mel zatim spicku kolem 80A (ale jak jsem psal, zatim zadne 3D - tech 80A jsem mel pri mem prvnim pokusu o Tic-Toc, pri beznem letani - lopingy, osmicky, ... to bere vyrazne mene).
_________________ TDF, TDR, Logo 600SX, Oxy 4 Max @ 3Digi, VBar Neo, Spirit, Grapuner mz-32, mx-20
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
550 SE na 6s je spíše pro kulatou akrobacii a takovéto domácí polétání, ale nic nebrání tomu dát do SE kratší listy, jiný pastorek (14z nebo 16z), a je z toho SX s dlouhým ocasem. Ale jak píší jiní, pro hard 3D je z hlediska vztahu k baterkám asi opravdu lepší volit 12s (čili jít do 600SX).
V Logu 600SX letam 10S/4000mAh. Posledni tri sady Gensu mam dva a pul roku. Maji neco okolo tri stovek cyklu kazda. Porad nejsem presvedcen, ze tam musi nutne byt 12S.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (2)
pkotatko píše:
V Logu 600SX letam 10S/4000mAh. Posledni tri sady Gensu mam dva a pul roku. Maji neco okolo tri stovek cyklu kazda. Porad nejsem presvedcen, ze tam musi nutne byt 12S.
Souhlas. V Logu 600 jsem létal 12S 2,6Ah, 10S 4,2Ah a 10S 3,3Ah ...... A v porovnání jako nejoptimálnější se mi s odstupem času jeví právě použití sady 10S 3,3Ah.
Porovnávám to z pohledu člověka, kterej nelétá akrobacii, spíš sportovně, maketověji a občas rychlé průlety. Hmtonost, výkon a letový čas. Vše hovoří z mého pohledu pro 10S 3,3Ah.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru