Switch to full style
Opravdu větší kousky.
Odeslat odpověď

Re: Nízké otáčky Logo 550 vs TREX 550

sob 18.04.2015 22:37

No jo. Komu co vyhovuje. Pre zacitocnika, ako som ja staci plavajuce akro. A mozem lietat na baterku ako som pisal az 9 minut. Vyssia vaha, vyssie otacky, lepsie letove vlastnosti, krasne lietanie, tvrdsie akro. To potrebuje uz naozaj skuseneho pilota v triede 550. A samozrejme to znamena iba 5-6 minut letoveho casu na jednu baterku. Ale dobry pilot za styri minuti zaleti viac, ako ja za 9 minut. Len som to doplnil.

Re: Nízké otáčky Logo 550 vs TREX 550

ned 19.04.2015 11:43

V tom akro to dělá hlavně bezpádlo... S pádlem jsem nebyl shopný zaletět hezký rovný loopink ( ne na rychlosti, ale takové to vrtulníkové překlopení ) s bezpádlem to je skoro bez řízení a je to rovné.

ono ten vrtulník stejně lítá tak jako to umí bezpádlová jednotka...

Re: Nízké otáčky Logo 550 vs TREX 550

ned 19.04.2015 19:47

blesk píše:......
ono ten vrtulník stejně lítá tak jako to umí bezpádlová jednotka...



s tím bych si dovolil částečně nesouhlasit, pravdu budeš mít v případě , že požadavky, které budou kladeny z kontroleru na mechaniku, musí být schopna mechanika plnit. (obrazně řečeno)

Osobně jsem poznal rozdíl s jedním kontrolerem a jednou heli a výměna hlav byla poznat. To samé platí i o ocasu vrtulky.
Odeslat odpověď