Autor |
Zpráva |
Lukash
|
Napsal: úte 05.04.2011 20:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.9.2006 Příspěvky: 1920 Bydliště: Praha
|
frontier píše: Lukash píše: Měl jsem na svém vysílači Hitec Aurora ulomený třípolohový přepínač... Proč si neuděláš takovou banalitu sám? Na tom přeci nic není, pro modeláře už vůbec ne...než vysílač někam posílat čekat měsíc dva, a potom je to stejně nekvalitně provedeno, to nechápu
Jak už jsem psal, nic jsem nikam neposílal. Byl jsem tam osobně a měl to během dne hotové.
Sám jsem se do toho nepouštěl proto, že vysílač je (teď už spíš byl) v záruce a já to nechtěl otevírat, abych něco náhodou nepomrvil. Autorizovaný servis Hitec mi přišel šikovnější. Navíc, origo Hitec přepínač bych stejně musel kupovat u pana Hnízdila.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pepin
|
Napsal: úte 05.04.2011 20:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
JMalik píše: TomasC píše: JMalik píše: proč tam nemáte problém. Je to proto, že se dlouho osobně znáte. Tohle je naprosto čirá spekulace..... Ne, to je skutečnost. Přece mi nechceš říct, že když přijdeš za kamarádem s prosbou o opravu, že to on neudělá. Tady za cenu toho, že se odsune další v pořadí. Tak to tam prostě funguje. Pokud to chceš mít opravené v nějakém rozumném termínu, musíš tm osobně dojet. To je moje zkušenost, uživatele Linbderga a mnoha dalších. Shodou okolností právě na tohle přišla řeč tak před měsícem.
Naposledy jsem s ním byl v kontaktu dnes-telefonicky,řešil jsem s ním svuj problém ohledně podvozkového serva,potřeboval jsem jen takovou hloupost,aby všeho okamžitě nechal a jal se zkoušení,jestli to podvozkové servo co má skladem má ochranu která zamezí jeho spálení.Nakonec to pro mě udělal.Ted jen tedy nevím,co je správné,jestli jsem si na to měl počkat až přijdu na řadu-třeba za 14 dnu,čímž bych nikoho nepředběhl,ale to by zase mohlo v někom vyvolat potřebu mu napsat ostřejší mejl,že svuj problém vyřešil jinde a že toto není přístup obchodníka a že se mi to jeví,jako neochota,ba přístup-mám tě na háku.Třeba kdyby Lukáš nebrečel a neškemral,sice by si počkal právě těch 14 dnu,ale mohl to pan Hnízdil opravovat v klidu a né mezi věnováním se zákazníkum a třeba zkoušení nějakého serva někomu na telefonu.Opravna o jednom člověku má jednu chybu,měla by tam sedět baba,co ničemu nerozumí,lakuje si nehty,převezme si vaši zakázku a ohlídá termín opravy podle zákoníku,pak se teprve dozvíte,jestli je to vubec opravené a nebo to nejde ale předevšim,pokud už na to vubec někdo sáhl,měli by jste samozřejmě zaplatit,protože je pak velice nespravedlivé,pokud to musí dotovat někdo jiný opravou proveditelnou.Vubec elektroopravářum nezávidim,já bych na to nervy neměl.Klobouk dolu.
|
|
Nahoru |
|
|
frontier
|
Napsal: úte 05.04.2011 21:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.12.2005 Příspěvky: 1122 Bydliště: Praha
|
Lukash píše: frontier píše: Lukash píše: Měl jsem na svém vysílači Hitec Aurora ulomený třípolohový přepínač... Proč si neuděláš takovou banalitu sám? Na tom přeci nic není, pro modeláře už vůbec ne...než vysílač někam posílat čekat měsíc dva, a potom je to stejně nekvalitně provedeno, to nechápu Jak už jsem psal, nic jsem nikam neposílal. Byl jsem tam osobně a měl to během dne hotové. Sám jsem se do toho nepouštěl proto, že vysílač je (teď už spíš byl) v záruce a já to nechtěl otevírat, abych něco náhodou nepomrvil. Autorizovaný servis Hitec mi přišel šikovnější. Navíc, origo Hitec přepínač bych stejně musel kupovat u pana Hnízdila.
Já vím, myslel jsem to spíš jak píší ostatní, když posílají
Pokud budeš patřičně opatrný tak na otevření vysílače se záruka nevztahuje, co když měníš Mod a pod... koupil bych origo přepínač, to už je jedno kde, na výměně přeci nic není.
|
|
Nahoru |
|
|
Lukash
|
Napsal: úte 05.04.2011 22:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.9.2006 Příspěvky: 1920 Bydliště: Praha
|
frontier: U Aurory nepotřebuješ otevírat vysílač, aby jsi změnil mod.
pepin: Kdyby mi pan Hnízdil řekl, že to bude trvat x dní, pak bych počkal x dní. Když řekl, že to bude odpoledne hotové, tak jsem si proto odpoledne jel. Rozhodně jsem ho netlačil do toho, aby to bylo odpoledne hotové.
|
|
Nahoru |
|
|
MX12
|
Napsal: stř 06.04.2011 17:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 18.3.2007 Příspěvky: 214
|
Lukashi, nedivím se tvému rozčarování z jednání pana RCservis, mám také velmi špatnou zkušenost, koupil jsem si u něj 5k RX Hitec, přinesu domů ,vyzkouším, přijímač nefunguje, druhý den jedu reklamovat, očekávam výměnu kus za kus, ale velmi jsem se zmýlil, přijal ho jako reklamaci do opravy, po několika telefonátech a dvou týdnech čekání byl opraven, v okamžiku, kdy jsem požadoval úhradu cestovních nákladů, které mi vznikly v souvislosti s reklamací přijímače (cca 150 km ), tak mi odpověděl ať jsem rád že to uznal jako reklamaci a že po mě nechce peníze za opravu. od té doby RCSERVIS nikdy vice
ta Aurora se neprodává dlouho , tak nemohla být moc stará?
MX12
_________________ Nerozumím Vám, zkuste mi to zahrát loutkovým divadlem.
|
|
Nahoru |
|
|
Abu
|
Napsal: stř 06.04.2011 17:47 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 10798 Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 11
|
Ja mam zase pro zmenu s panem Hnizdilem zkusenosti vesmes dobre. Chodim tam teda osobne, protoze to mam "za rohem", ale ne moc casto, nevim jestli to ma nejaky vliv? Mel jsem tam i par oprav, vetsinou vyrizeno vcas a uspokojive, snad akorat jednou jsem na neco cekal docela dlouho. Ohledne nakupu a reklamaci taky celkem spokojenost. Kdyz jsem si koupil krystal do lacineho 40MHz prijimace (china koupena z HobbyCity) a ten v nem nefungoval, tak mi byl bez reci zdarma vymenen za jiny krystal (typ pro jiny Rx) a s nim uz to fungovalo.... (nevim jak by se v takovem pripade zachovali treba u Pecky?)
_________________ Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
|
|
Nahoru |
|
|
bermas
|
Napsal: pát 19.05.2017 23:03 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 23.3.2009 Příspěvky: 3
|
Málo kdy reaguji na diskuse, ale udělám vyjímku. Příběh první. V roce 77 jsem si pořizoval hit sezony, Modela Digi. Pamětníci vědí! Nebyl jsem z Prahy a tak jsem se tam najezdil. Nejdříve měli přijímač a pak zase vysílač. To mě prodavačka poradila "kupte ho", až dostaneme přijímače, vysílače zase nebudou. A tak se stalo. Při další návštěvě přijímače skutečně byly, ale na jiném kanálu. Opět rada prodavačky: Kupte ho a zajeďte si na Ruzyň, oni vám tam ten krystal vymění. Tak jsem tam dojel. To bylo mé první setkání se Zdeňkem Hnízdilem. Vzhledem k tomu, že jsem byl v uniformě (vojenské) koukal na mě jako na blbce a já neměl sílu mu vysvětlit, že příčinu nefunkčnosti plně chápu, ale že problém je v dodávkách. Nicméně krystal vyměnil a navíc mi soupravu sám doladil, neboť se mu dosah nezdál. Vše to bylo za děkuju. Později jsme se seznámili a stali jsme se skoro kamarády. Ne vždy jsem byl stoprocentně spokojen, ale vždy jsem viděl snahu. Příběh druhý. Na aukru jsem koupil televizi, novou, ale bez záruky, zato za dobrou cenu. Po roce zhasla. Profesionální opravář řekl, že oprava je možná pouze výměnou LED pásů které stojí 4 TK + práce. Televizi jsem koupil za 5 TK a tak jsem to vzdal. Pak ji na verandě než jsem ji vyhodil viděl kámoš modelář, profesí svářeč. A že to zkusí opravit. po cca 3 nebo 6-ti měsících (už si to nepamatuju) mi volá, že se k tomu konečně dostal až pojedu kolem ať se pro to stavím. Jářku co jsem dlužnej. Nic prosimtě, já sem jenom přemostil vadný diody. Tak jsem koupil za stovku (99,-Kč) flašku myslivce a televize už hraje půl roku. Když se pozorně zadívám na obrazovku, tak vidím tři trochu tmavší místa. To jsou ty překlenuté diody. Příběh třetí. Od mládí jsem toužil mít Bavoráka. A tak jsem si ho v 95-tým pořídil. Byl dva roky starej, ale bouchnutej. Ale stříkačka a vopravdu to jelo. Jezdil jsem opravovat do Plzně do značkovýho servisu. Na "dobrý den" mi odpovídali 5 tisíc. Byla tam cedulka: Cena jedné prac. jednotky tuším 500,- Kč. Délka prac jednotky 5 min. Něco mi na autě dělali a říkám, tady na blatník mi dejte tu plastovou lištičku cca 15 cm délky. Když jsem auto po opravě přebíral všiml jsem si, že na to zapomněli. Je promiňte hned to napravím zněla odpověď technika a odběhl do skladu. V mžiku byl zpět, cvak a bylo hotovo. Načež povídá tisíc Kč. Na můj pohled(udivený) vysvětlil: 500,- Kč materiál a 500,- Kč práce.
Pointu nechť si každý domyslí. Podle přísloví:"Chytrému napověz, hloupého kopni".
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|