Switch to full style
Aby těch modelářských kategorií nebylo zbytečně moc. Když se to dotýká modelaření, ale nenašli jste zde specializované fórum. Taková témata vložte sem.
Odeslat odpověď

Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 18:33

Po šesti letech bych se rád vrátil k létání. Přišel jsem však o pravé oko. Auto řídím, na kole jezdím, ale není to úplně sranda. Dokážu se s modelem zorientovat ve vzduchu bez prostorového vidění? Máte někdo zkušenost, nebo znáte někoho takového? Díky Kuba

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 18:50

Ahoj, mám mezi kamarády modeláři seniory jednoho, který vidí na jedno oko a ještě ne moc dobře, taky špatně slyší, bude mu 70 a lítá...
Zdravím do Jeseníku (jsem rodák...)
Michal

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 19:07

Už jsem zažil na letišti učitele+žáka na kabelu-oba se pomalu blížili k "osmdesátce" ,zrak už jim taky moc nesloužil a šlo jim to velmi dobře.Myslím,že s nějakým větším a pomalým epp elektrovětroněm to nebude žádný problém.Tak se hlavně neboj,pro začátek si vezmi někoho zkušenějšího a uvidíšže to půjde.Pokud zvládášsilniční provoz,lehce zvládneši éro!!! :D

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 19:19

Pokud nebudeš létat mezi objekty, ale na volném prostranství , nevidím problém .
Možná ze začátku bude horší odhad s přistáním .
Pokud létám na počítači (ne 3d) v simulátoru , je to jako bych koukal jedním okem .
Taky tam není prostorový vjem a v pohodě :D

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 19:43

Dokaze !!!

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 20:16

Na větší dálku ani oběma očima kolikrát neodhadnu, jestli jsem už před stromem nebo ještě za ním :lol: Kamarád lítá na jednom oku šedý zákal, na druhém zelený, jen si hlídá rozumnou vzdálenost.
Hádám, že na volném prostoru to zvládneš, držím place.

Re: Dokáže jednooký létat s modelem

pát 19.05.2017 21:15