Autor |
Zpráva |
Kuba78
|
Napsal: stř 19.01.2022 10:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
MomoBrut píše: Aktuálně hodnocení Firmy, to jsem myslím ještě nikdy nikde neviděl ... https://www.firmy.cz/detail/13301516-vy ... oholy.htmlAnebo hodnocení na Google, stačí pohledat ... Kdo s tím kdy konečně něco udělá? Tohle je jak z jiného světa. 51 hodnoceni, vsichni dali 1/5 a to jen kvuli tomu ze je to nejmensi mozne hodnoceni, co jsem si tak procetl recenze tak nejlepsi by bylo zaporny Tohle je teda fakt cisty zlo.. a jako vrchol mi prijde jak tam nekdo pise ze zamezili i tomu, aby tam nekdo fyzicky chodil.tak jen az bude nekdo mit ten pocit zoufalstvi tak velky ze je pujde vyhodit do povetri, prosim o spravny sizing naloze, bydlim pres kopec tak aby mi pak neprsely na barak nevyrizene zasilky mimochodem kdybyste preci jen nekdo tam chtel jet fyzicky a autem - i ta mapa co maji zde https://www.ceskaposta.cz/-/vymenovaci- ... ove-adrese je schvalne spatne, asi pro zmateni nepritele - z kutnohorske se tam autem nedostanete, tato cesta je schvalne zatarasena, jedina sance je jet odspodu od hostivare a sjet tim sjezdem jak je vyznaceny dole (barvy laky ze smeru haje). Pokud tedy dobre chapu, je neradno objednavat ze zahranicnich obchodu cokoliv, co by dostala do sparu ceska posta.. Jak tomu zamezit? kdyz budu objednavat z evropskych skladu HK, banggod, ebay apod.. je sance ze mi to tam skonci? nekdo v tech hodnocenich psal, ze mu tam zadrzeli i doporuceny dopis. nemecka..
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
malé zvíře
|
Napsal: pát 21.01.2022 16:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.6.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Svitavy a okolí
|
Pokud budeš objednávat z EU, tak to tady neskončí. V této černé díře končí pouze balíčky mimo EU. S tou poštou (poštou-poštou, ne poštou-Poštou) je to vždy taková duchařina. Z EU skladů BG mi to většinou dovezlo PPL, nebo něco takového, EU sklady AliExpressu jak kdy, něco dovezl pošťák, něco skončilo v Zásilkovně. Zahraničí nákupy na BG se proclívají v Holandsku (tuším?), takže ty se potom taky tomuhle vyhnou. Nákupy z Ali s poštovným Ali-něco; respektive Ciaino-něco se taky proclívají v EU mimo ČR, takže opět pohoda. Ostaní eshopy v zahraničí - leda si připlatit za lepší (=dražší) dopravu typu UPS, kde balíček proclí dopravce u sebe
_________________ Last one alive, lock the door!
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: sob 05.02.2022 14:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 743
|
MomoBrut píše: Aktuálně se nedá asi 3 týdny dovolat na celní poštu Praha 120. Píšu to, protože to 3 týdny zkouším. Napsal jsem jim už 3 emaily, na žádný jsem nedostal odpověď. Česká pošta absolutně sabotuje kontakt se zákazníkem. Lžou, když informují, že linka je obsazená, on tam prostě opravdu nikdo není a nikdo to nebere, zkoušeno mnohokrát přesně na začátku časového intervalu (8:00), kdy automat dovolí přijetí hovoru automatem. Zkoušeno asi 10 krát. Mne fascinuje, že se řeší všelijaká politika v médiích, ale funkčnost této organizace nikoliv. To, co se aktuálně děje na celní poště, je prostě zcela mimo smyslové chápání. Nebudu vůbec ani komentovat to, že jejich webový formulář rozlišuje jen běžného pacienta a výdělečný hospodářský subjekt. Oni jsou snad všichni přijemci jen tyto typy subjektů? Debilita. Problém je ten, že této organizaci se u zahraničních zásilek od dodavatelů nedá vždy vyhnout, trčí mi tam moje osobní i pracovní zásilky. Od 1.10 po zavedení nových pravidel se to úplně posralo, do té doby to bylo jen připosrané. Musím dodat, že nejsem sprostý. Kolega nemá doručené zasilky od září ... Aktuálně hodnocení Firmy, to jsem myslím ještě nikdy nikde neviděl ... https://www.firmy.cz/detail/13301516-vy ... oholy.htmlAnebo hodnocení na Google, stačí pohledat ... Kdo s tím kdy konečně něco udělá? Tohle je jak z jiného světa. Update, zásilka je stále v celním řízení, tedy zablokovaná v Mordoru, je tam bez pohnutí už měsíc a půl. Podklady k vyřízení jsem posílal emailem na začátku prosince v den, kdy přišlo avízo o zásilce. Podklady jsem na email cd-zvlastnirezim@cpost.cz uvedený v avízu poslal celkem 5 krát za dobu 2 měsíců. V týdnu mi teď přišlo upozornění z české pošty, že pokud do 14 dnů nepošlu podklady, zásilku buď odešlou zpět nebo zničí. Co k tomu říct? Těžko k tomu říct něco racionálního. No, jak to vidím já, Česká pošta klame zákazníky tím, že v avízu uvádí kontaktní email, který nikdo na české poště nečte, uvádí kontaktní telefon, který Vám nikdo nikdy nezvedne, ještě za něj platíte, na toto číslo jsem protelefonoval více než 300 Kč za poslední dva měsíce, uslyšíte pouze automat a hlášku, že je pro ně Váš telefonát důležitý, ale opravdu Vám to nikdy nikdo nezvedne, je to v podstatě jen kasírka za čas protelefonovaný na automat. Pokud chcete něco proclít, česká pošta Vám bude tvrdit, že musíte použít jejich debilní a často nefunkční webowské rozhraní a za to zaplatit jako za službu, která nefunguje a trvá neúměrnou dobu, anebo musíte v písemné podobě zaslat veškeré podklady k proclení. Takže posílat musíme českou poštou české poště podklady k proclení. Jinak je to naprosto neprůchozí hradba, dokonce když si proto zajedete do Prahy osobně, nic Vám nevydají. Co k tomu říct? Webovské rozhraní umožňuje clení v zastoupení české pošty pouze pro soukromou osobu nebo podnikající hospodářský subjekt, žádná jiná alternativa tam není. To znamená, že pokud nespadáte do ani jedné skupiny, musíte opravdu poslat podklady poštou, to jako fakt? Česká pošta samozřejmě lže, proclít to jde i bez ní, ale to by z toho nic neměli. Počet stížností na českou poštu rapidně narostl v posledních dvou měsících, fascinuje mne, že toto není téma v médiích. Můj apel na všechny, kteří kupujete něco v zahraničí, co se musí clít a jít přes Mordor. Clete vše přes eCEP, naučte se to, je to jednoduché, rychlé a za tu službu nic neplatite navíc. Tady jde hlavně o to, aby česká pošta neměla z těchto zásilek žádné brebendy, přeji si z celého srdce, aby tato společnost zkrachovala, čím dříve, tím lépe.
|
|
Nahoru |
|
|
xpetr
|
Napsal: stř 09.02.2022 10:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 12.11.2008 Příspěvky: 346 Bydliště: Kralupy
|
Něco nového? Jsem v naprosto stejné situaci..... Je to zralý koupit vidle a vyrazit do Štěrbohol.... Aliexpres, kde vypršela lhůta mi dal 15 dni na avízo o nedoručení. 1. Je mi trapný chtít vrátit peníze, když všichni vědí , že se to válí ve Štěrboholech. 2. Jestli se to ztratí jako zásilka před půl rokem, a já nyní vím, že Alxprs je v tom nevině, nedostanu nic a je zaplaceno 10kKč.
Jak se dá svolat nepokoj do Štěrbohol? Vidle už mám....
_________________ Jantar 3,5m,Biglift 2,8m 80ccm,ASW28 4m,Staudacher O.S.-20ccm, Solius MPX
|
|
Nahoru |
|
|
corsair
|
Napsal: stř 09.02.2022 11:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.1.2007 Příspěvky: 4172 Bydliště: KLADNO Obrázky: 1
|
Obrať se na poštovní ombucmáňu......časem ti pošle takový krásný " fakáč" a alspon budeš mít něco za své peníze.....normálně bych dal na Alíkovi nedoručení v posledním možném termínu a finito a v rámci zachování morálky pokud ta situace nastane, bych později zásilku odmítl převzít....ale na to musíš mít morální sílu
_________________ Pravda začíná tam kde končí signál České televize. Nevěřím ničemu, co vláda říká.
|
|
Nahoru |
|
|
xpetr
|
Napsal: stř 09.02.2022 12:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 12.11.2008 Příspěvky: 346 Bydliště: Kralupy
|
To bych snad i měl, ale přestože pošta nepřevzaté zboží sešrotuje, celní poplatek zůstává jako můj dluh vůči poště/celnici a už pofičí vymáhání.... viz podmínky při celním řízení
_________________ Jantar 3,5m,Biglift 2,8m 80ccm,ASW28 4m,Staudacher O.S.-20ccm, Solius MPX
|
|
Nahoru |
|
|
corsair
|
Napsal: stř 09.02.2022 17:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.1.2007 Příspěvky: 4172 Bydliště: KLADNO Obrázky: 1
|
sešrotuje????? já myslet,že vrátí odesílateli
_________________ Pravda začíná tam kde končí signál České televize. Nevěřím ničemu, co vláda říká.
|
|
Nahoru |
|
|
xpetr
|
Napsal: stř 09.02.2022 20:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 12.11.2008 Příspěvky: 346 Bydliště: Kralupy
|
Kdo by platil cestu zpět? číňan? ten má zaplaceno...., nechce ani reklamovat, už několikrát ověřeno
z FAQ ČP a.s. Česká pošta, s. p. na základě rozhodnutí o propuštění zboží do volného oběhu poštovní zásilku vypraví na doručovací adresu. Pokud na zásilce váznou poplatky, dodací pošta doručí zásilku oproti uhrazení poplatků v hotovosti případně platební kartou. Pokud adresát odmítne poplatky uhradit, dodací pošta mu zásilku nevydá. Pokud adresát nepřevezme zásilku, dodací pošta vrátí zásilku zpět na poštu Praha 120. Po dalším neúspěšném pokusu o doručení zásilky adresátovi, který má zajistit převzetí zásilky a uhrazení poplatků, je zásilka vrácena zpět odesílateli, v případě označení „Nevracet“ („Abandonné“), je zásilka úředně zničena. V případě, že celní dluh (clo/DPH) nezaniká, protože nebyly splněny zákonné podmínky pro zrušení celního prohlášení a vrácení celního dluhu, Česká pošta, s. p. se stává věřitelem této pohledávky vůči adresátovi. Z tohoto důvodu je nutno chápat závazek uvedený v plné moci týkající se platby celní dluhu, odměny za zastoupení v celním řízení a všech dalších poplatků dle ceníku zmocněnce, jako vymahatelný i v případě, že adresát, který plnou moc podepsal, poskytl podklady pro celní řízení, odmítl zásilku převzít, ačkoliv nejsou důvody z hlediska poštovních předpisů a podmínek pro odmítnutí. Adresát podpisem plné moci souhlasí se zastoupením v celním řízení, se vznikem celního dluhu, s jeho úhradou, i se skutečnost, že celní dluh automaticky nezaniká, byť zásilku nepřijme.
_________________ Jantar 3,5m,Biglift 2,8m 80ccm,ASW28 4m,Staudacher O.S.-20ccm, Solius MPX
|
|
Nahoru |
|
|
Miro_V
|
Napsal: stř 09.02.2022 20:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.7.2020 Příspěvky: 1099 Bydliště: Žilina, let.Hôrky-Brezovec , SK Obrázky: 7
|
Zaujimalo by ma , ako postupuju v pripade napr. ked zasielku na moje meno objedna niekto iny (a zasielku som neobjednal alebo o nej neviem , proste ju nechcem). Splnomocnenie na colne riadenie samozrejme nepodpisem , ale mozu aj tak odo mna pytat nejake poplatky ? Alebo zasielku , po urcitom case , znicia ? Neostanem tak dlznikom proti svojej voli ?
_________________ Radiomaster TX16s / FrSky Horus X12s / Spektrum Dx8 G2 + pár lietadielok....
|
|
Nahoru |
|
|
blembondo
|
Napsal: stř 09.02.2022 20:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.12.2008 Příspěvky: 1729 Bydliště: Lysice,Brno. Obrázky: 12
|
Kuba78 píše: jo, to je vybornej napad, jak provest nekomu pekny kanadsky zertik.. na jeho jmeno objednat treba sto zasilek po dolaru, nereagovat na zadost o zaslani podkladu (pokud by cirou nahodou vubec nejaka zadost od posty vubec prisla.. ), pockat az tech 100 zasilek sesrotujou a postizenemu naskace pekny celni dluh krat sto To není možné ani teoreticky.Odmítneš převzít a tím neproběhne celní řízení a zásilka maže zpět k odesilateli. Teď je bohužel blbá doba.Číňan má Nový rok a v Mordoru jsou ještě zásilky co měly být pod Vánočním stromkem.
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: stř 09.02.2022 23:05 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
blembondo píše: .... a v Mordoru jsou ještě zásilky co měly být pod Vánočním stromkem. Bohužel pravda. Minulý týden jsem tam byl osobně a vyclíval si obchodní balík po 3 týdnech nečinnosti pošty. Bavil jsem se tam s borcem, co si vyclíval balík z listopadu - taky původně pod stromek. A to mají prý obchodní zásilky přednost Nejdřív sice 1,5 hodiny balík hledali, ale když našli už to bylo šup šup. Osobně na místě je ale možno vyclít pouze a jen zásilky firemní. Je tam i cedule, že soukromé zásilky momentálně nedělají a opravdu ti co přijdou pro soukromou zásilku odchází s nepořízenou, prostě jen čekej. Teď mi tam leží další, už týden, opět obchodní, tak jsem zvědavej jak dlouho vydržím než vyrazím zase na výlet.
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
MomoBrut
|
Napsal: čtv 10.02.2022 10:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.12.2003 Příspěvky: 743
|
Prý se česká pošta ohání tím, že na celní řízení má 90 dní. Nevíte, kde oficiálně je toto uvedeno, co to je za panflet, jaký typ dokumentu? Oni se chovají jako normální ..., vše je nastaveno s velkou pravděpodobností tak, aby to bylo právně neprůstřelné. Je postižitelné matení zákazníka nefunkčními kontakty pošty? U obchodních balíků žaloby za krácení zisku z prodlení apod. to nikdo neřeší?
Jen pro zasmání se slzou, za poslední dva dny mám po dvou custom clearance, ani jedno nebylo ale děláno českou poštou ... Jedno v Budapešti, v trackingu tento proces trval přesně 47 minut a v Lutychu necelé tři hodiny. Tihle ... ve Štěrboholech clí už déle než 57 dní, stále to neproclili. Pravda, mají ještě 33 dní. Otázkou je, jestli tihle ... budou vůbec dodržovat ten jejich vlastní panflet o lhůtě.
Naposledy upravil MomoBrut dne stř 16.02.2022 0:41, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
Bel Mondo
|
Napsal: čtv 10.02.2022 11:37 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 15.1.2021 Příspěvky: 43
|
Před týdnem mi přišla od operátora SMS, že mám překročen limit volání. Přitom mám docela velký balíček, tak jsem jim volal, jak je to možné. Bylo to cca 500 Kč navíc za volání na speciální linky. To jsem několikrát vyčkával, až mě automat přepojí na operátorku pošty 120. Nikdy se to nepovedlo. Tak pozor a nevěřte automatu, že si vašeho hovoru váží. Dělá to asi jen pro prachy.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|