Portor
|
Napsal: pon 02.11.2015 22:38 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 2.11.2015 Příspěvky: 3
|
Bozha píše: Hele a Google Translate jsi nahodou nezkousel, ze?
Mas v kosiku nahazene veci z ruznych skladu. A jo, blbě jsem si to přeložil, díkes už to funguje. Jinak díky všem za rady.
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: úte 03.11.2015 19:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Nestalo se vám že by vám zrušily objednávku? Zaplatil jsem, vše probíhalo ok a najednou mail že se moc omlouvají a objednávku ruší. Neuvedly důvod, jen mail. Tak jsem jim napsal, ale zatím nic. Nestalo se to někomu? V obchodě vidím že je balíček zrušený. To nechápu, peníze asi pošlou zpět na PayPal? No uvidíme co z nich vyleze.
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
tomas1987
|
Napsal: úte 03.11.2015 20:18 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.5.2015 Příspěvky: 679 Bydliště: Plzeň
|
Tak se mi po týdnu rozsypala GPS z banggoodu k APM. Na live chatu mi dali adresu kam zaslat fotky, poslal sem je tam i s dotazem zda to mam zaslat zpet k nim, je to 4 dny a zatím žádná odpověď. Jaké máte zkušenosti s reklamací od Banggood?
_________________ Taranis 9D, x210 race, TBS disco clone, H 450 FPV, durango desc210R
|
|
Nahoru |
|
|
reseth
|
Napsal: úte 03.11.2015 23:56 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.10.2015 Příspěvky: 38 Bydliště: Liberec
|
tomas1987: Na BG jsem reklamoval jen jeden přidřený motor u miniquadu(eachine H8) a reakční doba byla 2-3 dny. Mail jsem posílal na cservice@banggood.com rovnou i s odkazem na video na youtube. Pokud nejseš kamarád s počítačema(čti, neumíš zmenšit fotky před odesláním mailem), tak je lepší fotky uploadnout třeba na imgur.com a přiložit odkaz. Z foťáku lezou v dnešní době docela velký fotky a mailem nemusí projít. Dejfak: Peníze ti vrátí na paypal a ten je refunduje přímo na účet ke kartě (alespoň mě to tak zafungovalo). Se zrušením zkušenost nemám. Jednou mi napsali, že LEDka není skladem a jestli trvám na "cold white" tak si můžu počkat až bude nebo to zrušíme nebo si mám vzít "warm white". Dokonce se zachovali korektně i po chybě kdy před cca dvěma týdny měli věc místo za 11,99 za 1,99. Napsali, že to je chyba, ale že jeden kus mi teda pošlou, druhý(bral jsem dva kusy) refundnou a za komplikace se omlouvají a posílají kupón na $5. Dej pak vědět jak to dopadlo.
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: stř 04.11.2015 0:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Teď jsem na Live chatu. Konečně se něco děje. Ale už 15 min to řeší a zatím nic. Snad tu neusnu než na něco přijdou. O peníze tolik strach nemám. Když byl nějaký problém, tak vždy vše přišlo na zpět. Tak snad to zůstane i v tomto duchu dál. Určitě dám vědět kde byl problém.
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
petrovo
|
Napsal: stř 04.11.2015 0:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.5.2007 Příspěvky: 463 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Tak to mne tedy dost překvapuje. Pokud vím, tak live chat funguje od 9:00 hodin jejich času, to znamená cca. od 1:00 hodiny času našeho . Minule jsem tedy psal po 1. hodině v noci a nic. Pak jsem písnul v 6:00 hodin a měl jsem je hned připojené. Jen se podivuji tomu, že teď je live chat aktivní...
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: stř 04.11.2015 0:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Taky jsem se divil, ale frčí to. Tak se to vysvětlilo. Důvod je prostý. Zrušil jsem si to sám Chtěl jsem sčouhnout stav objednávky na telefonu. Ale aplikace mi dvakrát zamrzla. Ale ikony byly asi aktivní. A jak jsem se to snažil rozchodit, tak jsem musel zmáčknout zrušit objednávku. Prostě jsem si to nechtěně zrušil. Po domluvě to opět obnový. Tak Live je super, toto bych mailama řešil celý den.
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
jindraj
|
Napsal: stř 04.11.2015 1:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.9.2013 Příspěvky: 1383 Bydliště: Praha, ČR Obrázky: 38
|
jo jo z hlediska komunikace a ochoty je bangood asi nejlepší shop co znám. na to zě jaou v čajně nebo kde je s nimi lepší domluva než s lecjakým českým. když byl náhodou problém tak vždy vyřešeno a peníze vráceny na paypal nebo dohoda jak bude řešeno. když zjiszí že něco trvá dýl tak sami píší co se s tím dá dělat a tak.
|
|
Nahoru |
|
|
dt
|
Napsal: stř 04.11.2015 10:03 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
Pokud se nejedná o velké částky, které by udělaly vítr v peněžence, tak rychlosti kladného vyřízení výrazně pomáhá, když jim předem napíšete, že částku nemusejí nutně vracet na PP, ale že stačí když ji nechají jako kredit pro příští nákupy. Člověk tam stejně dřív nebo později zase něco objedná, takže je to jedno, a obchodník je ochotnější, když ví že zákazník je loajální.
|
|
Nahoru |
|
|
tomas1987
|
Napsal: úte 10.11.2015 12:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.5.2015 Příspěvky: 679 Bydliště: Plzeň
|
Uff tak můžu říct že sice to trvalo ale dnes vyjádření že pošlou novou GPS, kterou jsem mezitím objednal, takže jsem se domluvil na výměně za rozvodný blok s připojením k APM a rozdíl mi dali ve formě bodů. Dokonce to posílaj i tak jak to bylo (letecky express) tak doufám, že za to nebudu muset zas platit DHLku výpalné a DPH. posledně mě to přišlo na 900
_________________ Taranis 9D, x210 race, TBS disco clone, H 450 FPV, durango desc210R
|
|
Nahoru |
|
|
eco
|
Napsal: pon 25.04.2016 19:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.12.2007 Příspěvky: 732 Bydliště: Ostrava
|
Zdravím pánové, 20.3. jsem objednal na Banggood pár serv. Zatím nic nedorazilo, zásilka ani není v ČR. Jen se zobrazuje 23.3. odesláno do ČR. Dá se s tím něco dělat? Má smysl to rozporovat na Pay Pal? Díky za pomoc. Petr
_________________ MPX Royal SX 2,4Ghz...F3J Enjoy3
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: pon 25.04.2016 23:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
eco píše: Dá se s tím něco dělat? Má smysl to rozporovat na Pay Pal? Za to nic nedáš akorát chvilku času. Payapal umožňuje reklamovat nedoručení zásilky s požadavkem na vrácení celé částky včetně poštovného, a to nejpozději před uplynutím 180 dnů od zaplacení objednávky a dost často Paypal v těchto případech rozhoduje ve prospěch kupujícího. Takže je dost slušná šance na to, že pokud ti to nedoručí tak dostaneš celou částku včetně poštovného zpět pokud to na Paypalu vyreklamuješ. Podrobnější info k tomu najdeš viz tento odkaz.
|
|
Nahoru |
|
|
pixel1
|
Napsal: úte 26.04.2016 7:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.12.2014 Příspěvky: 232
|
Ještě vydrz. Kolikrát se zásilka někde toulá déle. Tak týden 10 dní vydržet ono to přijde
|
|
Nahoru |
|
|
eco
|
Napsal: úte 26.04.2016 7:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.12.2007 Příspěvky: 732 Bydliště: Ostrava
|
Díky za odpovědi. Drondys - myslím, že se budou bránit tím, že to odeslali... pixel1 - moc času už nemá, musí se to reklamovat do 45dnů.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|