Autor |
Zpráva |
Maxik
|
Napsal: pon 15.09.2014 12:50 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.3.2014 Příspěvky: 12
|
Na http://www.zj-hobbyshop.de/ jsem si koupil nabíječku iCharger308Duo, fungovala půl roku naprosto bez problému. Včera při nabíjení 3S LiPo, přestalo fungovat balancování na druhém kanálu, tedy ukazuje to, že článek balancuje, nicméně nic to nedělá. Napsal jsem tedy na zj-hobbyshop, že jim zboží pošlu k reklamaci. Odpověď byla okamžitá, že jsem si to znižil zkratováním balančního konektoru a musím tedy zaplatit 40EUR + 14 za zaslání. Odpověděl jsem, že jsem nic nezkratoval nabijel jen jednu baterii na kanál a počítám se záruční dobou 1 rok a vyřešením v rámci záruční doby. Na to mě přišla odpověď, že jsem si to zničil a pokud jim nezaplatím 40EUR, ať je neobtěžuji, že již měli 60 podobných případů, vždy si uživatel platil opravu. (( Nejvíc mě na tom překvapuje, že ví čím to je, aniž bych jim nabíječku poslal. Přeposlal jsem tedy jejich komunikaci na výrobce. Nevíte jestli to v ČR někdo dokáže opravit? Zřejmě odešel nějaký vybíjecí obvod, kanál 1 funguje bez problému. Kanál dva krom balancování též. Předem díky, s podobnou komunikací / řešením reklamací jsem se v Německu ještě nesetkal. Petr
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Drondys
|
Napsal: pon 15.09.2014 13:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Pokud jde o ten postup při reklamaci zkus se obrátit na http://www.evropskyspotrebitel.cz Ti řeší spory ohledně reklamací vůči prodejcům v ostatních zemích EU a poskytují v tomto ohledu i bezplatnou právní pomoc. Pokud jde o opravu u nás tam připadá v úvahu pouze mimozáruční oprava, a tu by mohl zvládnout klidně i servisák elektroniky z nějakého servisu třeba pro HIFI techniku apod. ve tvém okolí. Takže si prostě najdi nějaký servis elektroniky ve tvém okolí a tam se zkus domluvit. Když jim to přivezeš tak ušetříš za poštovné. Nicméně počítej s tím, že oprava bude za poplatek. Jestli bude či nebude výše poplatku podobná té sumě, kterou ti sdělili z toho německého eshopu to nedokážu odhadnout.
|
|
Nahoru |
|
|
JBP
|
Napsal: pon 15.09.2014 13:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.10.2011 Příspěvky: 495 Bydliště: Příbram Obrázky: 0
|
|
Nahoru |
|
|
JaraFara
|
Napsal: pon 15.09.2014 14:33 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 24.3.2013 Příspěvky: 32 Bydliště: Praha
|
Toto je běžné jednání německých prodejců. Nerespektují nic a dělají si co chtějí. Žádné lhůty na reklamace nedodržují a placené reklamace v záruční lhůtě je běžným jevem. Běžně takto řeší reklamace http://kyosho.de/, http://shop.robitronic.com/ aj. velcí prodejci. Domnívám se, že tento způsob řešení praktikují pouze na ČR a další pobaltské země.
_________________ Hitec ECLIPSE 7 PRO 2,4 GHz / Multiplex FunCub / Bellanca Super Decathlon
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 15.09.2014 16:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Drondys, děkuju za odkaz, prostuduju. Taky mám teď problém s libovým prodejcem: http://www.quadcopters.co.uk/Koupil jsem videovysílač, cca 2700,- Kč. Dorazil hned, vše vypadalo O.K., ale nefungoval. Psal jsem jim několik e-mailů, zkoušel jsem volat, nic. Pak jsem poprosil kolegu který mluví opravdu excelentně anglicky, aby mi napsal e-mail, a oni se cca za týden ozvali. Jako by nic, dali RMA číslo a že to mám poslat. Poslal jsem doporučeně, a od té doby se zase už cca 2 měsíce nic neděje. Nechci to nechat vyšumět, budu je bombardovat maily (jiná možnost asi není?). Zjevně nás mají za divochy z pralesa, nestojíme jim za řeč.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: pon 15.09.2014 16:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Woita píše: ...Jako by nic, dali RMA číslo a že to mám poslat. Poslal jsem doporučeně, a od té doby se zase už cca 2 měsíce nic neděje. Nechci to nechat vyšumět, budu je bombardovat maily (jiná možnost asi není?). Zjevně nás mají za divochy z pralesa, nestojíme jim za řeč... Předej případ k řešení na evropskyspotrebitel.cz dle postupu uvedeného viz tento odkaz. Možnosti existují ať už mimosoudní nebo v krajním případě i soudní, pro které je v rámci EU stanovena u drobných sporů do hodnoty 2000 Eur forma tzv. zrychleného řízení v rámci přeshraničního soudního sporu viz tento odkaz na stručné info k tomu. Na evropskyspotrebitel.cz by ti měli poradit jaké jsou možnosti i jak dál postupovat. Jejich právníci posoudí jaké jsou možnosti a pokud usoudí, že je stížnost oprávněná tak se nejprve pokusí oslovit příslušného prodejce prostřednictvím svého zastoupení v příslušné zemi a vyzvou ho k nápravě a pokud neuspějí tak poradí jak to řešit dál případně i soudním sporem v tom již zmíněném zrychleném soudním řízení.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 15.09.2014 17:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
To je super, děkuju, budu takto postupovat. Nevěděl jsem že něco takového existuje.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
zorem
|
Napsal: pon 15.09.2014 18:15 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 21.7.2013 Příspěvky: 84
|
Jo jo to jsou ti skvělí lidé ze západu , jak nás všichni přesvědčují. Já mam s těmito lidmi opačnou zkušenost. Chceš něco koupit, jsi kamarád, jakmile je reklamace nastává obrat. Přeju ať to dobře dopadne.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 15.09.2014 18:40 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Naopak s číňanama mám přesně opačnou zkušenost. Několik reklamací jsem zažil (svých i vlastních), a pokaždé by se číňan přetrhnul, jen aby nedostal nějaké neutrální nebo (nedej bože) záporné hodnocení. Fakt ochota a promptní jednání, stačí např. fotka poškozené věci a už posílá novou, starou ani nechce vrátit. Nemůžu říci křivé slovo. Možná to bude tím, že jedou na množství a v případě záporných referencí by mu to množství mohlo citelně poklesnout, a on by šel sázet rýži - a to by nerad...
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
cholerik
|
Napsal: pon 15.09.2014 18:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.8.2007 Příspěvky: 447 Bydliště: východní/střední čechy
|
stran i Chargeru si na rc groups najdi uživatele junsi. Je to někdo z jednatelů firmy. klidně popiš i peripetie se skopčákem a jeho shopem. Řešil jsem s ním reklamaci iCh 208, už po záruce, koupena na Hobby kingu. Nejdřív to se mnou zkoušel diagnostikovat přes mail, pak mi dal RMA číslo. Poslal jsem to do Číny, do tří týdnů jsem měl nový iCharger doma, jen boj s celníky, že to byla reklamace trval týden. O nějaké záruční době (bylo už po ní) nepadlo ani slovo a bylo to celé gratis kromě poštovného. Hádej, jaké nabíječky od té doby používám? Eventuelně máš v textu níže přímo mail adresu. Tak pokud to nikdo nebude chtít za rozumnou cenu opravit v Čechách, je to taky možnost. Tož ať to klapne. Mirek Hello Sir, Please press STOP for 3 seconds to monitor the voltage of each cell to see if there is any difference between the displayed voltage and measured voltage? If different, please check if the battery balance port, the wire from balance board to the charger, and the balance board are damaged or some lines are disconnected. You can contact us directly via harrief111@hotmail.com, pictures will be appreciated.
|
|
Nahoru |
|
|
Maxik
|
Napsal: pon 15.09.2014 19:52 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.3.2014 Příspěvky: 12
|
Diky moc všem. Napsal jsem harrief111@hotmail.com, preposlal jsem mu i mail z Německa, podle mě je dle jména vlastník shopu nějaký turek, osobně bych tipnul, že Němci by podobnou odpověď co mě neposlal. Zkusím nějak zajistit opravu, případně kontaktovat www.evropskyspotrebitel.czNapíšu sem jak jsem dopadl. Plánuju mail z Německa trochu rozšířit i po Německých fórech. Petr
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 15.09.2014 20:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Tak já už jsem podal stížnost pomocí formuláře na "Evropskémspotřebiteli". Je to jednoduché: Iniciály svoje a prodejce, slovní popis problému, fakta, čísla, datumy a přiložení dokumentů. Schválně, jestli to zamaká
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Maxik
|
Napsal: úte 16.09.2014 13:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.3.2014 Příspěvky: 12
|
Psal jsem do Junsi do Číny, omluvili se za komunikaci se skopčákem/asi turkem a že to opraví zdarma, jen musím zaplatit poštovné tam a zpět (roundtrip costs), můžu se zeptat jak jsi to posílal? Kolik přibližně vyšlo poštovné?
Díky
Petr
[quote="cholerik"]stran i Chargeru si na rc groups najdi uživatele junsi. Je to někdo z jednatelů firmy. klidně popiš i peripetie se skopčákem a jeho shopem. Řešil jsem s ním reklamaci iCh 208, už po záruce, koupena na Hobby kingu. Nejdřív to se mnou zkoušel diagnostikovat přes mail, pak mi dal RMA číslo. Poslal jsem to do Číny, do tří týdnů jsem měl nový iCharger doma, jen boj s celníky, že to byla reklamace trval týden. O nějaké záruční době (bylo už po ní) nepadlo ani slovo a bylo to celé gratis kromě poštovného. Hádej, jaké nabíječky od té doby používám? Eventuelně máš v textu níže přímo mail adresu. Tak pokud to nikdo nebude chtít za rozumnou cenu opravit v Čechách, je to taky možnost. Tož ať to klapne. Mirek
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: čtv 18.09.2014 14:02 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Pro informaci všech zde, přikládám co mi dnes přišlo v e-mailu. Drondysi, děkuju za výborný tip na Evropské spotřebitelské centrum , vypadá to jako výborná služba (čísla a jména jsem vyhvězdičkoval) Dobrý den,
Evropské spotřebitelské centrum ČR (ESC) poskytuje informace o právech spotřebitelů na společném evropském trhu a pomáhá a radí spotřebitelům v jejich sporech s obchodníky z jiných zemí Evropské unie, Norska a Islandu. Zprostředkovává i možnosti mimosoudního řešení sporů spotřebitelů s obchodníky. Financováno je Evropskou komisí a Českou obchodní inspekcí, při níž působí. Více na http://www.evropskyspotrebitel.cz a rovněž v přiloženém souboru.
Tímto potvrzuji přijetí Vašeho elektronického podání. Váš případ byl zpracován a pod zn. ********/14/CZ předán partnerskému centru ve Velké Británii k řešení s obchodníkem. Upozorňujeme, že činnost sítě ESC je povahy poradenské a mediační. ESC nevystupuje jako správní dozorový orgán a nevydává právně závazná rozhodnutí. Doba řešení případů v rámci sítě ESC se odvíjí od aktuální vytíženosti jednotlivých partnerských center v zahraničí a rychlosti reakce obchodníka, obvykle se pohybuje v řádu několika týdnů.
O vývoji ve věci Vás budeme informovat. Předem děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem ***************
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|