Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1759 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 114, 115, 116, 117, 118  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 18:08 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1109
Bydliště: Praha
pkotatko píše:
Hezky jsi se do toho pustil. Trochu jsem mel obavy ze te po te rane opusti chut na heliny. Ale jak videt, je to vysoce navykove... :-)


Ahoj,
tohle u Tomáše zjevně nehrozí, spíš u mě :?
Ale Tomášova aktivita a tempo je pro mě hlavní impuls, abych taky něco dělal pro obnovení Hughese :)

P.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 18:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Ale nehrozí Pavle, já Ti nedám na svého Hughese zapomenout :-).

Dnes sedm baterek, všechno v pohodě i když tam bylo pár nepěkných momentíků které jdou ale za kompromisním pohonem. Málo otáček na dvoulist, hlavně u MSC laminátů. Na nejnižší otáčky jsem si pěkně drcnul podvozkem ( je to na videu ) prostě to na ně neletí :-). Pak jsem přehodil polosouměrné Spin Blades na které jsem lítal v pohodě ( ale nemaketově co do počtu listů i projevu ) s Aeropowerem než jsem tam dal 570KV motor a pětilist. Jsou potažené černou autofolií z USA, ta firma už zde na Zličíně není což je škoda, plánoval jsem jí dát na pětilist ale mám máto materiálu.

Tyhle listy už jsem nesundal, i na nejnižší otáčky se to pomalu sune nahoru což potvrzuje jejich účinnost i výkon proti laminátům. Jenom je malý zisk vrtulky, taky je malá ( 95mm ) Ale na provizorium to není podstatné.

Budou ještě dvě videa a nějaké dojmy, pak taky zážitek na závěr kdy jsem málem přišel o 550 a pak pokus o nechtěný sestřel jiným modelářem.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 19:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Druhé video - polosouměrné listy. To předchozí video nebylo úplně první, špatně jsem zapnul kameru na čelovém pásku a začal natáčet až přehození další baterky :-). Jinak bylo víceméně shodné.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 28.10.2019 19:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Třetí a poslední video už nejsou žádné zkoušky jak jde vrtulka, slunce je níž.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Demon tedy s trupem žádný problém nemá, přestože vibrace stabilizátorů kdy jsem opakovaně zaletěl dost blízko k sobě aby to široký úhel kamery zobrazil jsou velmi názorné. Nemyslím že rozdělání aby to mělo kolmici to zásadně změní, na druhou stranu předchozí stabilizátory Aeropower byly o něco lepší, po opravě to možná bude jinak.

Špaténka je křívá poloha mechaniky resp. hl. hřídele v hrbu trupu, to jsem podcenil. Proti pětilistu má kompenzátor dvoulistu mnohem větší šířku, dokonce větší než je rozteč táhel na unašeče listů. Právě kompenzátor drhne o trup na pravé straně a logicky se to nestalo pouze při přistání ale kdykoliv jsem dal za letu víc kolektivu. Už se to tam milimetr obrousilo :-).

Na vycentrování mechaniky dojít musí, případně podložit mezidesku na tom novém nosníku na pravé straně při pohledu zepředu, u čepů vzadu je to horší. Bud udělat vpravo větší otvor a pak přes to dát destičku z plechu kde to bude správně nebo podložit mechaniku nad mezideskou, ta první varianta je lepší.

Pak jsem měl obrovskou kliku s nepozorností. Přijel pán na kole, heli se mu líbily a chtivý informací si povídal. To jsem letěl s Hughesem sedmou baterku, zbývala ještě poslední. Rozhodl jsem se mu ukázat jak funguje záchrana když už jsem ji zmínil a taky že model vrtulníku nelétá jenom osmičky sem tam. Přehodím vzorně Jlog+kartu, baterka, zapnutí a letíme. Za chvíli chci přepnout vyšší otáčky - nic. tak nejvyšší - zase nic. Cvaknu záchranu - nic. Co je to za čertovinu ? Koukám na displej vysílače a tam model Trex600BDZ ( Bavarian Demon Záchrana !!! Měl tam být 550-Spirit......... Došlo mi že jsem to potvrdil špatně, nebylo mezitím úplné vypnutí vysílače. Po dlouhé době mi bylo tepleji ale radost žádná.

Někdy 2013 jsem přesně takhle rozbil první 550 od 00ja, nepřepnul jsem ze simu na model, kolektiv opbráceně. 550 začala pomalu sama stoupat, brzy jsem sice zjistil že je obráceně ale co ve 40 metrech na haldě kde nebyl kousek roviny. Zjistil jsem to pozdě. Křidélka i směrovka taky obráceně, to člověk nedá. Tak jsem to vypnul a heli spadla jako kámen, přežilo minimum věcí. OPR mi pak nastavil vysílač tak že se vždycky napřed zeptá, poslední lítaný model pouze nabídne.

Před dvěma roky jsem zalétával sousedovi na chalupě EPP s módem 2 ( lítám mód 1 ), nikdy více. Když jsem přistál tak mi to úplně stačilo. Dnes byla obrovská klika že nebylo nic obráceně a v pohodě jsem opatrně přistál, model přepnul a OK. Pro změnu přijel modelář a z auta vyndal pěkné házedlo, čekal na kolegu. Když přijel tak to zkoušeli ve dvou ale ten druhý nebyl fyzicky tak disponován aby to hodil vysoko, tak šel řídit. tedy - on neřídil a model se zapíchnul fofrem z výšky pár metrů od nás !! Na nic jsem nečekal a tradá do auta, bylo šero, bylo sbaleno a dvě baterky na 450 jsem oželel. Zážitků bylo až až. Než jsem to ukurtoval tak rána a bylo po házedle. Výroba F3K - kamarád z chalupy Jára Čermák.

Ono to už začalo vesele. Plánoval jsem jet tam co vždy ale slunce nízko, skrz stromy by to byl samý stín jak se nám posunul čas. Tak tradá na Kuchařík. Z dálky vidím že odjíždí nějaké auto, kdopak tam byl lítat ? Před Kuchaříkem jsem míjel OPR, ve vesnici dalšího kolegu. Poděkoval řidiči protijedoucího auta jak ho hezky pouští, nekoukal kdo ho řídí :-). Tak jsme se pěkně vystřídali a louka se dnes modelářsky plně využila.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne úte 29.10.2019 2:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29.10.2019 2:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Takhle si dělá kompenzátor místo v trupu. Milimetr výbrus, vlevo tři milimetry mezera.


Přílohy:
IMG_0810.jpg
IMG_0810.jpg
[ 109.73 KiB | Zobrazeno 608 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30.10.2019 15:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Mechaniku jsem vyndal, s motorem 570KV a dvoulistem to nemá smysl a pětilist přijde do druhého trupu který se přes zimu opraví.

Mechaniku 550 s motorem X-Nova 1000KV se mi moc rozdělávat nechce, přece jenom je na tréninkové a oddechové létání neporovnatelně lepší než TREX450. Na druhou stranu má stifener, který výrazně posílí udržení vzájemné polohy pastorku motoru a šikmého ozubeného hlavního kola. Páka na rotoru takhle těžké heli musí být značná. Na vařečku je ho to skoro škoda, navíc už nelítám žádné divočiny, tic toc a piroflip, na ostřejší akro si to poradí i bez něj. Mám dost náhradních dílů od bočnic přes serva a domky, nechy\bí skoro nic kromě hnacích kol s volnoběžkou.

Z toho bych sestavil třetí mechaniku jako vařečku a buď tam dát opět regl JIVE což by udrželo možnost mít kontrolu dat přes Jlog2 a zvolit motor. Align 600MX není nejhorší volbou, nicméně periodická výměna hřídele je otravná a složitá, neobešlo se to bez výpomoci kolegy, který má speciální lis. Asi by byl tam opět X-Nova 4020 1000KV 2Y. plus přijímač a gyro, asi opět Spirita který se tam osvědčil.

Na Hughese by tím pádem byl taky Spirit, i když jsou v poslední době dobré ohlasy pro V-Bar NEO 6.1 Express + senzor Gyro. Bavarian má taky nový Demon Axon, ten je nejdražší. Spirit s cenou jednoznačně vede.

Tím pádem vařečku předělám, kromě trubky a kardanu s táhlem jsou tam složitější práce jako kotvení mechaniky v hrbu heli, napojené na vodítko prodloužené osky výškovky a vzpěry k mezidesce dopředu které drží baterie. Samotnou mezidesku udělám přece jenom jako maximální rozměrovou kopii té stávající, čímž bude možné pro zpestření programu obě mechaniky zaměnit a mít tak pětilist na obou.

Při demontáži jsem zkoušel mechaniku i s mezideskou vyklonit na střed, přední část na hranolu na pravé straně ( při pohledu zepředu ) podložit, napravit tím kolizi kompenzátoru s trupem. Pozitivní překvapení o tom jak účinné jsou kovové 4mm čepy vzadu - nehne se to ani o půl milimetru :-). Nezbývá než pravý otvor zvětšit a pak tam osadit ( přidat ) kovovou desku s finální pozicí. V každém případě to vzadu drží dokonale, žádné provizorium.

Z hlediska deformační zóny je každopádně podvozek napevno jistou nevýhodou. Při nárazu je vše tak pevně propojené že by odešly bočnice a další komponenty. V originální verzi se odlomí kovové nohy z plastových třmenů, nic víc. Tady po pomohly pouze plastové šrouby mezi mezideskou a bočnicemi což je na druhou stranu dost riskantní :-).

Podvozek má zase výhodu enormní pevnosti. Pokud jsem v Bambousku udělal dvakrát skluz a kontakt se zemí na rychlosti tak s tímhle podvozkem by se posunul limit energií výrazně dál, asi by vydržel i simulaci autorotace jakou jsem viděl před lety na jednom videu maďarské policie.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Napevno udělám asi podvozek i v opraveném trupu, odpadne výroba odlitků a forem podle origo třmenů i složitější montáž mechaniky. Jenom to chce uhlídat rovnoběžnost lyžin, to se u žlutého Hughese úplně nepovedlo. Tam je to vepředu o 35mm víc.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03.11.2019 13:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Začal jsem rozebírat vařečku 550 nicméně to asi zarazím. Nakonec jsem objednal komplet díly na třetí mechaniku, nejjednodušší bude to postavit na druhého Hughese od základu a ve vyladěné vařečce se nevrtat. Zbytečná komplikace. Na druhou stranu jsem zjistil že se lehce kývá sestava hnacích kol na hl. hřídeli, musím zjistit v čem to vězí a využít částečné rozborky k servisu, nalítáno to má celkem dost. Stiffener se dá objednat z USA, posuvné motorové lože z Plzně kdy se dá dát do ložiska i konec 35mm hřídele motoru. Mechanika bude víc namáhaná než vařečka, proto raději víc zpevnění.

Bude tam opět regl JIVE 80+HV a přijímač R7108SB. Otázka řídící jednotky je zatím otevřená.

Stávající Spirit zůstane ve vařečce, je otázka jestli koupím druhého (4380 ). Lákají mě tři volitelné letové režimy a hlavně detekce vibrací využitelná minimálně na ty vykutálené stabilizátory.

Další možností je Demon. Nemusí to být nutně nástupce AXON ( 9000 ) který má nově i tři letové režimy jako Spirit ale dají se pořídit starší verze HC3SX nebo DEMON. Buď přes bazar za slušnou cenu ( 2500 - 3200 - někteří jdou do nástupce AXON a pouští ho ), případně vzít HC3SX ze 450 která víc nelítá než lítá. Je prověřený a pokud by se o zprovoznění 450 v budoucnu uvažovalo, koupil by se bazarový kus.

Třetí možností je V-Bar 6.1 NEO se stabilizací ( 7500 ). Další systém který nemám v ruce a nerad inovuji, na druhou stranu jeho nastavení je prý snadné.

Každopádně už asi do Vánoc na zálet mechaniky nedojde. Než dorazí Stiffener bude prosinec a jak začne přituhovat je s lítáním konec. Stejně to musí letět napřed samostatně, v trupu až potom. Na důkladné prověření nestačí pár osmiček a dvě baterky.

Mechanika na pětilist je v pohodě, přes zimu se může řešit oprava trupu Aeropower a jeho finalizace na nový kabát. Stejně tak žlutý Hughes, ten letí zdá se dobře. Bude mít nakonec taky světla od Nightfly. Pan Pavelka už vyrábí Kity pro různé velikosti heli což je značný posun proti době kdy jsem to kupoval do prvního Hughese. Hotové kabely i s konektory, tehdy jsem to dělal sice na přesnou délku ale všechno krimploval sám, zabralo to víc času.

Je co po chvilkách dělat, o to šlo.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 04.11.2019 17:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Dnes dorazil motor a regl, zítra si v Plzni vyzvednu zbytek dílů na mechaniku. Tak či tak bych to stejně nedokončil nýbrž mám pouze jednu servopáku :-).

Objednám jí společně se stiffenerem z GrandRC, tam jich mají "In Stock" 102ks, v ČR není aktuálně ani jeden. Každopádně se začne konečně stavět základ mechaniky.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.11.2019 10:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5748
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Co máš za serva? Mám tady na Futaby /Savox nějkaký páky. Zabalím do obálky a letí to za Tebou. :wink:

_________________
LAheli LA700, Logo 6003D, LAheli Sniper, LAheli Ricco

Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 05.11.2019 16:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
OPR - díky za nabídku, uvidíme zda je aktuální.

Serva mám klasiku 4ks DS610 na kolektiv a cykliku, 1ks DS620 na vrtulku a 1ks DS650 od kolegy.

DS 650 je podle parametrů jednoznačně nejrychlejší ( 0,06s při 4,8V a 0,05s při 6,0V rozsahu šedesát stupňů otočky ) ale má kovové převody ( ostatní Titanové ) a je slabší, 4kg resp. 5kg. Možná by to na vrtulku stačilo, radši nechám DS620 co je v návodu. To má rychlost 0,09s resp. 0,07s a tah 8 resp. 10kg, serva DS610 mají 0,10s resp. 0,08s a tah 9,6kg resp. 12kg.

Páky jsou tam ty na plastové viz snímek.

Kovové z Benovoletadýlka jsem nějak přehlédnul ale stejně nejsou skladem.

Plastová páka je dlouhá 31mm. Když nenajdeš nevadí, každopádně díky že ses ozval :-).

Stejně musím objednat stiffener tak dvě balení přihodím. Je lepší mít jich víc a prozkoušet aby vyšly v neutrálu co nejlíp na horizont a nemuselo se tolik dolaďovat.

Serva ještě projedu JetiBoxem, který je otestuje. Vůle tam je minimální, zcela identická se servy na ostatních dvou mechanikách. Z těch čtyř serv je jedno zcela bez vůle ale nemá popisku kdy si píšu ze kdy servo je a co má za sebou. Mohlo by být v ose heli na výškovce, radši nechám všechna s podobnou vůlí a tohle zůstane "ve špajzu".

I když není dobré serva kombinovat ( výrobce ), na mechaniku po pádu druhého zeleného Hughese jsem koupil Savox s prakticky stejnými parametry a chodí dobře.

Z dílů už zbývá jenom řídící jednotka, tam ještě definitivně rozhodnutý nejsem. Konečně můžu začít skládat, vyrábět atyp. díly a dokončovat mechaniku.


Přílohy:
IMG_4545.jpg
IMG_4545.jpg
[ 98.07 KiB | Zobrazeno 350 krát ]

2019-11-05_175027.jpg
2019-11-05_175027.jpg
[ 44.52 KiB | Zobrazeno 340 krát ]

2019-11-05_175702.jpg
2019-11-05_175702.jpg
[ 46.1 KiB | Zobrazeno 340 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.11.2019 1:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
První lapsus, nepasuje motorové lože Lynx. Spoléhal jsem na odkaz z jednoho obchodu viz snímek kde uvádějí "dostupnost pro 550L a 600E", vím že obě heli mají hodně společného na dílech tak jsem to za 1099 koupil.

Posuvné lože mám na mechanice s pětilistem, vynikající věc. Když se nastavuje Kontronik, žádné vypínání kabelů a vyosení motoru, povolí se 4 šroubky, motor popojede a hotovo, nastavení zubové vůle je taky v pohodě. Bohužel KDE už to lože dělá jenom na 500 což nechápu.

Naštěstí jedno origo lože mám, mělo přijít jako svislá výztuha do rámu před motor nebo dozadu, takhle tam dám volné domky ložisek hl. hřídele. Úprava toho lože Lynx 0225 je nesmysl, je širší o 7mm ( 54 proti 47 ), nefungovalo by systémově ani jinak. Lože pro ložisko nad motorem totéž. Navíc by nešel osadit Stiffener, ten je dělaný na origo rozteč šroubů v bočnicích což má Lynx taky jinak. Stiffener je mnohem důležitější než posouvání lože párkrát za rok.

No nic, pokud má někdo 600 a lože by využil, je k mání, jinak ho dám asi na bazary. Taky jsem ho nemusel hned vyndat z obalu a změřit ho napřed šuplerou, dalo se to asi i vrátit. Teď už ho v benovo skladem nemají, byl to zřejmě poslední kus.

Do mechaniky přijde VBar, dorazí zítra nebo v pátek. Na nastavování, registrace, Key, ID a další papírování "se vysloveně těším" :roll: ale dělá se to naštěstí jenom jednou.


Přílohy:
2019-11-07_010502.jpg
2019-11-07_010502.jpg
[ 60.93 KiB | Zobrazeno 309 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.11.2019 15:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Začal jsem sestavovat mechaniku, dost se to zasekává na nějakém chybějícím dílu a ne všechno jde zalepit definitivně Loctitem dokud nebudou vyrobené přípravky. Taková hra na slepou bábu :-). Páky na serva zkusím přece jenom kovové aby se dal nastavovat VBar. Z Grand RC to půjde týdny a stiffener se tam dá osadit kdykoliv dodatečně. Na autě TRX-4 mám pěkné kovové páky za 147, mají otvor M3 což nejde. Zkusím páky od Domanského, ty by teoreticky měly vyhovovat. Mají 25 zubů, uvidí se jak je rozteč pastorek a otvory M2 na konci páky, potřebuji 21mm. Cena je vyšší když nechci čekat.

Místo na opačném konci kde je stažení páky zajišťovacím šroubkem v mechanice je, nevýhodou zůstane riziko vážnějšího poškození převodů serv pokud by to v budoucnu spadlo. Nahradit je plastovými které stejně objednám můžu vždycky, je to jenom práce navíc.

Taky se mi povedl jeden nechtěný karambol s Kontronikem. Hledání na GME ( chladič ) nedopadlo, rozhodl jsem se "vypůjčit" si ho ze staršího JIVE 80+LV kam jsem 2012 dával chladič od Bozzdy lepený na teplovodivou oboustranku. Vezmu za to, zapáčím a v ruce sice držím chladič ale i s originální hliníkovou destičkou,,,,,,, a zírám na JIVE, kde je vidět cosi nepatřičného. Petr Koťátko mi obratem napsal že jsou to FETy což je malér a musím to po očištění nalepit zpátky teplovodivým lepidlem. Jako bonus mi poslal odkaz na chladič prakticky ideálních rozměrů z GME......... :-).

Lepidlo je na cestě z Klášterce nad Ohří, pro profil a oboustranku zajedu do GME. Očitění zkusím postupně od jemnějších rozpouštědel raději na hliníkové destičce, ten houževnatý plast okolo FETů nemusí vydržet cokoliv. VBar čeká na poště.


Přílohy:
IMG_0849.jpg
IMG_0849.jpg
[ 58.57 KiB | Zobrazeno 271 krát ]

IMG_0848.jpg
IMG_0848.jpg
[ 57.31 KiB | Zobrazeno 271 krát ]

2019-11-07_111509.jpg
2019-11-07_111509.jpg
[ 85.02 KiB | Zobrazeno 271 krát ]

2019-11-07_151631.jpg
2019-11-07_151631.jpg
[ 51.59 KiB | Zobrazeno 271 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.11.2019 17:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Našel jsem servo páky, pět kusů, jeden mám takže jsou dvě sady :-).

Aby bylo stále veselo, chybí pro změnu hexagonální spojky do předního domku. Bude další hledání, vím že na první 550 od 00Ja byly. Ty dvě provozuschopné 550 a 550/600 mají spojky už kovové.

V nejhorším jsou plastové k dostání na Grand RC, kovové nemají.

Takže ještě jednou OPR díky za nabídku :-).


Přílohy:
2019-11-07_165944.jpg
2019-11-07_165944.jpg
[ 59.23 KiB | Zobrazeno 257 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 08.11.2019 9:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Díky zdatnému kolegovi pavel123 je problém zdá se vyřešen a objednáno :-). Distanční sloupky na elektroniku, vyměním je rovnou i ve vařečce kde jsou 4 z 12 závitů v plastu už stržené. Spojím je do dvoujic kouskem závitové tyčky, nic víc není třeba upravovat. Jsou o 0,3mm užší, neprotočí se, perfektní.


Přílohy:
2019-11-08_091825.jpg
2019-11-08_091825.jpg
[ 21.24 KiB | Zobrazeno 227 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 09.11.2019 8:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 3711
Bydliště: Praha 6
Chladič vypadá perfektně, původně jsem si myslel že budu dávat celý plus 10mm z druhého ale je delší a naopak budu 2mm ubírat.

Distanční sloupky jsou po dvojicích spojené 12mm dříkem šroubu M3 zelepené Loctitem s malou mezerou aby to dalo přesně těch 42mm.


Přílohy:
IMG_0854.jpg
IMG_0854.jpg
[ 85.55 KiB | Zobrazeno 182 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1759 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 114, 115, 116, 117, 118  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz